MarkkinointiUutiset
MarkkinointiUutiset
Uusimmat
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Etusivu
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Tekijät
Ota yhteyttä
Tietosuojaseloste
Mikko Perttunen
Toimittaja
Digitaalisuus
Kiinnostavimmat markkinointiuutiset maailmalta: Muskilla Twitterissä oma vip-loosi?
Yhdysvaltojen mainosala polki loppuvuodesta paikoillaan. Olutbrändi lähti hakemaan nostetta naisten urheilusta. Tiktok nousi ladatuimmaksi sovellukseksi.
Mikko Perttunen
Toimistot
Palaa Grand One -tunnelmiin - katso MarkkinointiUutisten kuvat gaalasta
Torstaina palkittiin digitaalisia palveluita ja digitaalisuutta hyödyntäviä markkinointiviestinnän töitä.
Mikko Perttunen
Mainonta
🔍 Henkilökultin rakentamista ja painostavaa tunnelmaa – kuusi markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijaa analysoi suurimpien puolueiden vaalimainosvideot
Mitkä puolueet onnistuivat, ja mitkä videot herättivät enemmän kysymyksiä kuin vastauksia?
Mikko Perttunen
Luovuus
Porisuhdeneuvoja teki sen taas – putsasi myös Grand One -palkintopöydän
Vuoden yrityksen titteli Hasan & partnersille.
Mikko Perttunen
Media
Suomalaiset tavoittaa parhaiten YouTubesta – lähes jokainen suomalainen käyttää internetiä
Some-markkinointiin käytettiin viime vuonna Suomessa noin 275 miljoonaa euroa.
Mikko Perttunen
Toimistot
Elina Karemo sisältöjohtajaksi Era Contentille
Yrittäjänä viime vuodet toimineella Karemolla on kokemusta niin mainostoimisto- kuin lehtimaailmasta.
Mikko Perttunen
Toimistot
Heidi Metso asiakkuusjohtajaksi Buorrelle
Metson tavoitteena on tehdä vaikeasta helppoa.
Mikko Perttunen
Luovuus
🔍 Teflon Brothers kaipasi Eestiin niin perkeleesti – Juicen klassikon uudelleenversioinnista tuli Visit Estonialle markkinoinnillinen jättipotti, joka kestää aikaa
Työ voitti eilen Virossa markkinoinnin Aasta turundustegu -palkinnon.
Mikko Perttunen
Brändit
Perinteikkäät musiikkifestarit kiinnostavat eniten
Myös Uuden Musiikin Kilpailun brändi vetoaa suomalaisiin.
Mikko Perttunen
Brändit
He ovat Suomen kaupallisesti kiinnostavimmat urheilijat 10.fi:n mukaan
Listan kärkipää on täynnä tuttuja nimiä.
Mikko Perttunen
Mainonta
83 prosenttia suomalaisista arvioi, että vaalimainonnalla on korkeintaan hyvin vähäinen merkitys omaan äänestämiseen
MarkkinointiUutisten ja Iro Researchin tutkimukseen vastanneet arvioivat parhaaksi mainoskanavaksi sosiaalisen median.
Mikko Perttunen
Brändit
Nämä suklaat menestyivät tai floppasivat vastuullisuusasioissa – suomalaisbrändi ei näytä täydellistä esimerkkiä
Chocolate Scoreboard "palkitsi" myös vuoden hyvän munan ja vuoden mätämunan.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Inflaatio vaikuttaa lähes kaikkien suomalaisten ruokakoriin – näistä ruoka-aineista suomalaiset säästävät
Neljännes suomalaisista tinkii hedelmistä ja vihanneksista.
Mikko Perttunen
Luovuus
Young Lions Finland -ehdokkaat julki
Voittajat pääsevät kisaamaan kesällä Cannesiin.
Mikko Perttunen
Brändit
Kiinnostavimmat markkinointiuutiset maailmalta: Tiktokilla Yhdysvalloissa jo 150 miljoonaa käyttäjää, mutta tuleeko sovellus rapakon takana tiensä päähän?
Olutpanimo palkittiin vuoden luovana markkinoijana toisen kerran putkeen. Coca-Cola puolestaan otti kopin tekoälystä.
Mikko Perttunen
Mainonta
Pornomielikuvat ja naamiot olivat liikaa – alusvaatebrändille huomautus Mainonnan eettiseltä neuvostolta
Lausunnonpyytäjät kokivat, että nainen esitettiin mainoksessa halventavalla tavalla.
Mikko Perttunen
Mainonta
Kolmelle suomalaiskampanjalle menestystä EMEA-alueen Sabre Awardseissa
Palkituiksi tulivat perinteikkäät brändit ja yksi kaupunki.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Tekoäly neuvoo kuluttajan ostosten äärelle
Klarnan ja OpenAI:n shoppailutyökalu tulee ensin testiin Yhdysvalloissa ja Kanadassa.
Mikko Perttunen
Mainonta
Nämä kampanjat olivat palkintojen valossa viime vuoden tehokkaimpia maailmalla
Suomi mahtui maana juuri ja juuri WARC:n listaukseen.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Leopard-panssarivaunu jyrää tänä iltana Maikkarin uutisstudioon
Ukrainan asetoimituksia käsittelevässä uutisessa käytetään apuna lisättyä todellisuutta.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Kaupan liitto: Sosiaalinen ostaminen kasvaa erityisesti Tiktokin käytön lisääntyessä
Vaikuttajamarkkinointi ohjaa verkko-ostoksia kasvavasti erityisesti nuorten keskuudessa.
Mikko Perttunen
Brändit
Välimiesoikeus vahvisti Anton Holding II Oy:n lunastusoikeuden Avidlyn vähemmistöosakkeisiin
Kauppa alkaa olla loppusuoralla.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Verkko-ostaminen kääntyi Suomessa laskuun ensimmäistä kertaa yli kymmeneen vuoteen
Digiostoksia tehtiin eniten iltaisin ja sunnuntaisin.
Mikko Perttunen
Toimistot
Saksalainen YOC osti suomalaisen Nostemedian
Yritys tavoittelee Keski-Euroopan lisäksi myös Pohjois-Euroopan markkinoita.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Suomalaiselle markkinointiteknologiayhtiö Geeklabille merkittävä rahoitus
1,5 miljoonan euron sijoituksen tavoitteena on muun muassa nopeuttaa yhtiön kasvua.
Mikko Perttunen
Brändit
72 prosenttia suomalaisista kertoo, että vastuullisuus vaikuttaa heidän ostopäätöksiinsä
Suomessa suhtaudutaan yritysten vastuullisuusviestintään melko positiivisesti.
Mikko Perttunen
Brändit
Kuluttajamielikuvia mittaava Sustainable Brand Index: Tässä ovat vuoden 2023 nousijat ja laskijat – koko listan pohjalla on kyytisovellus Uber
Laskijoissa korostuvat energia ja autoilu.
Mikko Perttunen
Brändit
Nämä brändit ovat kuluttajien mielestä vastuullisimpia – Valio palasi listan kärkeen vuoden tauon jälkeen
S-ryhmä oli Sustainable Brand Indexin kymmenen kärjessä vahvasti edustettuna.
Mikko Perttunen
Toimistot
Vaikuttajamarkkinointiin keskittyvä mediatalo Vaikuttajamedia sai kaksi uutta osakasta
Omistajapohjan muutoksilla vastataan alan trendeihin, joista yksi on Social SEO.
Mikko Perttunen
Media
Minna Andersson aloittaa Maikkarin suurasiakkuus- ja mediatoimistoyhteistyöjohtajana
Anderssonilla on itselläänkin pitkä tausta mediatoimistoista.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Ultrapikamuoti ei ole tervetullut Suomeen, vaatii Tisen kampanja
Kritiikin kohteena on erityisesti kiinalainen verkkokauppa Shein.
Mikko Perttunen
Brändit
Alina on Vuoden Franchisingketju
Vuoden Franchisingyrittäjä löytyi Keski-Suomesta.
Mikko Perttunen
Mainonta
Antti Tuiskulle haussa assistentti Mayhem-kiertueelle markkinointitempauksena
Duunitorilla ei haluttu tyytyä pelkkään logonäkyvyyteen.
Mikko Perttunen
Mainonta
Kiinnostavimmat markkinointiuutiset maailmalta: Yhdysvalloissa alkoholibrändit osana kahdenlaista "alakulttuuria"
Metan huhutaan kehittävän Twitterin korvaajaa. Somevaikuttajilla iso vastuu vastuullisuusasioissa.
Mikko Perttunen
Juorulehti Seiska palkittiin vuoden parhaasta radiomainoksesta ja Ivalo Creative parhaana mainostoimistona – katso kaikki Kaiku-radiomainoskilpailun voittajat
Vuoden radiomainostaja 2022 oli pikaruokalaketju Hesburger.
Mikko Perttunen
Mainonta
S-ryhmä haastoi Suomen apteekkimonopolin täysin avoimella lobbauksella
Myös kampanjassa tehty virhe nousi uutiseksi.
Mikko Perttunen
Mainonta
🔍 Kaarinalaisyritys toteutti monen firman unelman ja osti koko etusivun – 600 kilometrin päässä ilmestyvästä paikallislehdestä
Sopimushirviöistä tuli Zefortille myös sisäisesti odottamattoman merkityksellinen asia.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Kysely: Kaksi kolmesta suomalaisesta pitää hintaa vastuullisuutta tärkeämpänä ostokriteerinä
Vain 24 prosenttia vastaajista valitsi ostoksensa vastuullisuuden perusteella.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Silicon Valley Bankin romahduksella voi olla suuria vaikutuksia markkinointi- ja mainosteknologian lähitulevaisuuteen
Alan startupien rahoitus voi olla jatkossa tiukassa.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
GPT-4 tulee, oletko valmis?
Open AI:n seuraava tekoäly on aiempaa luotettavampi ja luovempi.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Wordpress-toimisto Evermade kasvatti Ilkka-yhtymään kuuluvan Lianan tulosta viime vuonna
Tänä vuonna yritys panostaa Wordpress-integraatioonsa.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
MMA:n tutkimus: Markkinointialan miesten kuukausiansiot lähes tonnin suurempia kuin naisten
Työnantajat palkitsevat hyvästä tuloksesta herkemmin myyjiä kuin markkinoijia.
Mikko Perttunen
Toimistot
Ellun Kanoille kaksi uutta osaomistajaa
Asiakasjohtaja Tuomas Lähteenmäki ja kriisiviestinnän ja maineenhallinnan johtaja Antti Pikkanen ovat yrityksen uusia partnereita.
Mikko Perttunen
Mainonta
Tulikuuma Hollywood-tähti antoi kasvonsa suomalaisen peliyhtiön kampanjalle
Pedro Pascal näyttelee mukadokumentissa Merge Mansion -pelistä tuttua kartanoa tutkivaa etsivää.
Mikko Perttunen
Luovuus
Luovan alan talousjournalismin kova luu Jani Niipola aloittaa Fashion Finlandin johdossa
Väistyvä toiminnanjohtaja Sami Sykkö keskittyy työelämäprofessuuriinsa.
Mikko Perttunen
Mainonta
Iso osa suomalaisista seuraa nyt tarjousmainontaa aiempaa aktiivisemmin
MarkkinointiUutisten ja Iro Researchin kyselytutkimus kertoo, että reilusti yli puolet suomalaisista valikoi ostospaikkansa tarjousten perusteella.
Mikko Perttunen
Mainonta
Hiihtotapahtuma pokkasi tuplavoiton Spot Awardseissa
Gaalassa palkittiin viime vuoden sponsorointi- ja tapahtumatoteutuksia.
Mikko Perttunen
Media
Radioawards-palkinnot jaetaan kuun lopulla – katso ehdokkaat
Ehdolla myös markkinoinnin ammattilaisia.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
”Voi meitä!” Lähes kaksi kolmesta markkinoijasta ei ole saanut tulospalkkiota työstään, paljastaa MarkkinointiUutisten kysely
Koko firman tulokseen sidotut bonukset eivät motivoi markkinointialan ammattilaisia.
Mikko Perttunen
Toimistot
Anne Giersberg Avauksen markkinointijohtajaksi
Giersberg tulee vastaamaan brändistä kansainvälisesti.
Mikko Perttunen
Mainonta
Viime vuoden parhaat mainoselokuvat palkittiin – katso tästä kaikki Voitto-voittajat
Porisuhdeneuvoja Luukkone pehmitti tuomariston ja yleisön.
Mikko Perttunen
Brändit
Paulig myy Frezza-brändin Juustoportille
Luopuminen sopii yrityksen tämän hetken strategiaan.
Mikko Perttunen
Toimistot
Porisuhdeneuvoja-ilmiö kantaa Grand One -kilpailuunkin – katso kaikki ehdokkaat
Eniten finaalipaikkoja keräsi Hasan & partners erityisesti Keskolle tehdyillä töillä.
Mikko Perttunen
Media
Suomen suurin podcast-tuotantoyhtiö myytiin Ruotsiin – yrityskauppa tuo uskottavuutta ja muskeleita
Podx Groupista tulee Suomen Podcastmedian enemmistöomistaja.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Relex Solutions tiivistää yhteistyötään Viron suurimman päivittäistavarakauppaketjun kanssa
Coop Estonialla on Virossa 330 erikokoista myymälää minimarketeista hypermarketteihin.
Mikko Perttunen
Mainonta
Naiset esitetään amerikkalaismainoksissa edelleen tyypillisesti kotona
Näin kansainväliset brändit huomioivat naistenpäivän.
Mikko Perttunen
Mainonta
Marko Mäkitalo valomainoksia valmistavan Tammerneonin uudeksi myyntijohtajaksi
Tavoitteena on myös kansainvälinen kasvu.
Mikko Perttunen
Toimistot
Reaktorin uusi henkilöstövastaava Anouk Koudijs on ensimmäinen johtoryhmän jäsen Suomen ulkopuolelta
Uudessa roolissa Koudijs pyrkii tukemaan yhtiön kansainvälistä kasvua.
Mikko Perttunen
Brändit
Brändeillä parannettavaa läpinäkyvyydessä: Kaksi kolmasosaa kuluttajista ei koe hallitsevansa sitä, mitä brändit heidän tiedoillaan ja yksityisyydellään tekevät
Markkinointijohtajat ja kuluttajat uskovat eri syihin lojaliteetin muodostumisessa.
Mikko Perttunen
Mainonta
🔍 "Pykälän verran isompi" – Superson toteutti Amazon Prime Videon brändikampanjan 450 miljoonan kuluttajan markkinalle
Suomesta katsottuna Aasia voi helposti näyttäytyä yhtenäisenä alueena, mutta maanosan sisällä kulttuurien ja samalla myös markkinoiden erot ovat valtavia.
Mikko Perttunen
Toimistot
Tomi Mäkilä digistrategiksi Era Contentiin
Mäkilää on vienyt myös musiikki niin soittajana kuin markkinoijana.
Mikko Perttunen
Brändit
Meta oli vuonna 2022 Yhdysvaltojen nopeimmin kasvava brändi
Morning Consultin listauksessa nousivat pinnalle aiempaa edullisemmat brändit.
Mikko Perttunen
Mainonta
Kiinnostavimmat markkinointiuutiset maailmalta: Teineille tunnin Tiktok-maksimi
Maybelline laittaa maskaraa avatarin ripsiin. Amazon liittyy Intiassa mukaan paikalliseen sähköisen kaupankäynnin verkostoon. Guinnessia hörppimällä voi ansaita kymppitonnin.
Mikko Perttunen
Luovuus
Talouslehti Fast Company: TBWA-ketju maailman toiseksi innovatiivisin mainostoimisto
Uutena innovatiivisimpien yritysten listan kärkeen nousi OpenAI.
Mikko Perttunen
Brändit
Visit Finland tuotteistaa suomalaisen onnellisuuden
Kymmenen matkailijaa ympäri maailman pääsee etsimään sisäistä suomalaistaan.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Somen rooli kasvaa nuorten työnhaussa – vahvat kuluttajabrändit dominoivat kesätyöilmoituksissa
Lähes puolet Duunitorin kyselyyn vastanneista oli törmännyt työpaikkailmoitukseen Tiktokissa.
Mikko Perttunen
Mainonta
Koillismaan Osuuskauppa tuo mainosnäytöt kaikkiin alueensa toimipisteisiin
Näkyvyys on merkittävä myös Ruka-Kuusamon alueen turisteille.
Mikko Perttunen
Toimistot
MarkkinointiUutiset listasi helmikuun nimitykset
MarkkinointiUutiset listaa kuukausittain markkinoinnin alan nimityksiä.
Mikko Perttunen
Toimistot
Asennemedian uusi operatiivinen johtaja Katriina Salonen: ”Kaikilla on oma roolinsa ja pelipaikkansa”
Vaikuttajamarkkinointi on muuttunut valtavasti viimeisten vuosien aikana.
Mikko Perttunen
Brändit
Työnantajabrändit palkitaan Suomessa ensimmäistä kertaa The Magnet Employer Branding Awardseissa – tässä ovat finalistit
Yhteensä kisaan ilmoittautui mukaan 45 yritystä.
Mikko Perttunen
Luovuus
Juontajat ja sosiaalisen median vaikuttajat saman katon alle
Uusi välityssivusto pyrkii kasvamaan tämän vuoden aikana merkittävästi.
Mikko Perttunen
Toimistot
Sari Törmälä aloitti Generaxionin toimitusjohtajana
Törmälä pitää itseään ennen kaikkea ihmisten johtajana.
Mikko Perttunen
Brändit
Superfinns-sparrausohjelmaan 15 yritystä – mukana markkinointikonsulttiyritys Wannado
Yritykset tavoittelevat yhteensä noin 250 miljoonan euron kasvua seuraavan kolmen vuoden aikana.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Maistuisiko metavursti? HK huutokauppaa viisi digitaalista meetvurstia
NFT-taideteoksien lähtöhinta perustuu kaupassa myytävien esikuviensa hintaan.
Mikko Perttunen
Media
Maaseudun Tulevaisuus liittyy osaksi myynti- ja markkinointiorganisaatio Kärkimediaa
Huhtikuun alusta alkaen organisaatioon kuuluu 34 sanomalehteä ympäri Suomen.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Matias Koski metaversumiteknologiatoimittaja Immersalin johtoon
Nokia-taustainen diplomi-insinööri tuo jatkuvuutta mutta samalla myös uusia ideoita.
Mikko Perttunen
Brändit
Helsinki markkinoi itseään kansainvälisille osaajille tarjoamalla tukea heidän puolisoilleen
Ohjelmaan on rekisteröitynyt jo 950 osallistujaa.
Mikko Perttunen
Toimistot
Kaija Rossi Lucy Loves Storiesin toimitusjohtajaksi
Muuttuva mediakenttä vaatii Rossin mukaan tuotantoyhtiöltä jatkuvaa uusiutumista.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Viesti ry: Brändivastaavien kysyntä kasvoi huimasti vuonna 2022
Kaikkein eniten avoimena oli markkinointipäällikön pestejä.
Mikko Perttunen
Toimistot
Anttoni Heikura yleni Nitron henkilöstöpäälliköksi
Työn ohella urheiluvalmentajana toimiva Heikura muistuttaa, ettei urheilussa tai työelämässä huipputuloksiin päästä sattumalta.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Coca-Cola Company päästää tekoälyn valloilleen uuden yritysyhteistyön ansiosta
Konsulttiyhtiö Bain & Company aloittaa laajan yhteistyön OpenAI:n kanssa.
Mikko Perttunen
Mainonta
Elon Musk lupaa parannusta Twitterin mainosten kohdentumiseen – strategian onnistuminen herättää epäilyksiä
Epävarmuus voi viedä loputkin mainostajat alustalta.
Mikko Perttunen
Brändit
Keskuskauppakamarin Vuoden brändi -tittelistä kisaavat muun muassa kosmetiikkafirma ja ohjelmistoyritys
Kilpailun tarkoituksena on kannustaa yrityksiä pitkäjänteiseen brändityöhön.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Kiinnostavimmat markkinointiuutiset maailmalta: Vuonna 2014 Youtuben johdossa aloittanut Susan Wojcicki väistyy syrjään
Tiktok aloittaa yhteistyön Mercedes-Benzin kanssa. Vaikuttajamarkkinoinnilla on iso rooli Yhdysvalloissa. Brändit huomioivat mustan yhteisön ainakin helmikuun ajan.
Mikko Perttunen
Luovuus
Juontajille ja puhujille tunnustuspalkintoja – palkittujen joukossa tietoturva-asiantuntija Mikko Hyppönen ja rokkari Mato Valtonen
MySpeaker jakoi palkintoja nyt toista kertaa.
Mikko Perttunen
Brändit
McDonald’sin markkinointikampanjat purivat – työhakemuksia tuli tammikuussa ennätysmäärä
Aika kultaa muistot -kampanjassa esitellään aitoja tilanteita pikaruokalamaailmasta.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Kysely paljastaa: Suomalaisilla ei ole varaa ottaa kestävää kehitystä kulutuksessaan huomioon, vaikka haluaisivatkin
Tutkimukseen vastanneet korostivat brändien läpinäkyvyyttä ja rehellisyyttä.
Mikko Perttunen
Mainonta
Valion ja Vapan joulukampanja voitti oman kategoriansa European Content Awardsissa
Nuorille suunnattua kampanjaa kehuttiin oivaltavaksi.
Mikko Perttunen
Mainonta
Mustin ja Mirrin kampanja pakotti uudenvuoden juhlijat kohtaamaan kauhusta tärisevät lemmikit
Mahdollisesti neljännesmiljoona lemmikkiä sai viettää juhlaillan tavallista rauhallisemmissa merkeissä.
Mikko Perttunen
Toimistot
Seinäjoen Jalkapallokerho ja markkinointitoimisto BSTR aloittavat uuden urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnin harjoitteluohjelman
Markkinointiakatemia on suunnattu alan opiskelijoille ja muille lupaaville kyvyille.
Mikko Perttunen
Luovuus
Vuoden Huiput -kilpailun ehdokkaat julki
Kilpailuun lähetettiin yhteensä 733 kilpailutyötä, joista 115 valikoitui finaaliin.
Mikko Perttunen
Brändit
Lappibrändin lumettoman ajan vetonauloina keskiyön aurinko ja ruska – työ Lapin kesän tunnettuuden eteen vaatii pitkäjänteisyyttä
Maaliskuussa lanseerattava Trust the Wilderness aloittaa useamman vuoden kestävän kampanjasarjan.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Kustannusten nousu haastaa tapahtuma-alan – alle puolet kyselyyn vastanneista yrityksistä kertoo myynnin nousseen koronaa edeltävälle tasolle
Myös työvoiman saatavuus on alalla ongelma.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Sanoma lähtee taksibisnekseen
Valopilkun toiminta jatkuu yrityskaupan jälkeen normaalisti.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Snapchat saavutti 750 miljoonan käyttäjän rajapyykin – alusta ei silti sitouta käyttäjiä yhtä tiukasti kuin kilpailijat
Kasvua on erityisesti kehittyvillä markkinoilla.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Tutkimus: 41 prosenttia suomalaisista ei pystyisi maksamaan tuhannen euron yllättävää menoa ottamatta lainaa
Verkko-ostoksiaan on katunut lähes yhtä moni.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Neste ja Sherpa toteuttivat markkinointikampanjan alusta loppuun tekoälyn avustamana
”Ihmistä tarvitaan ajattelemaan, ohjaamaan, päättämään, tuntemaan.”
Mikko Perttunen
Brändit
Kyselytutkimus paljastaa: Prismalla ja Lidlillä lojaaleimmat asiakkaat
Yrityksen vakioasiakkaat ovat sen tärkein kohderyhmä, todetaan tutkimuksessa.
Mikko Perttunen
Mainonta
YouTube Works Awards -mainoskilpailu laajenee Suomeen: "Videomainonta kehittyy käsi kädessä kuluttajien käyttäytymisen kanssa"
Tänä vuonna kilpailussa mittelevät ensimmäistä kertaa Pohjoismaat keskenään.
Mikko Perttunen
Mainonta
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Kannabista saa nyt mainostaa Twitterissä Yhdysvalloissa
Kaupan media painostaa mainostajia mukaan Yhdysvalloissa. Netflixin osuus suoratoistopalvelumarkkinasta laskee. Airbnb:n brändimarkkinointi on osoittautunut kannattavaksi.
Mikko Perttunen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Lähetys onnistui, käythän vielä hyväksymässä tilauksen sähköpostissasi.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.