UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Brändi
Luovuus
Suomalaistyö nappasi palkinnon historiallisessa WARC Awards for Effectiveness -kilpailussa
22.6.2021 10:00
Zero Exclusion -työ sai pronssia B2B-sarjassa.
Toni Rajamäki
Media
Mediakonserni Keskisuomalainen laajentaa televisiopuolelle
21.6.2021 11:30
Keskisuomalainen on ostanut osuuden AlfaTV:stä.
Toni Rajamäki
Brändit
Euroopan kasvavimmaksi matkailuyritykseksi valittu Camptoo lanseerataan Suomeen
21.6.2021 11:00
Matkailuajoneuvojen Airbnb-palvelu tavoittelee Suomeen ensimmäisenä vuotenaan paria sataa ajoneuvoa.
Toni Rajamäki
Kolumni
Hyvä yritysjohtaja, muodostapa siellä laiturinnokassa yhteiskunnallisesti merkittävä mielipide ja lausu se sitten syksyllä julki
21.6.2021 9:20
Etenkin nuoret toivovat työnantajilta kannanottoja yhteiskunnallisesti merkittäviin aiheisiin, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Brändit
S-ryhmä loi täysin uudenlaisen markkinointikonseptin: kuusi julkisuudesta tuttua henkilöä kisaa Prisman oman tosi-TV-formaatin voitosta
21.6.2021 8:40
Kilpailua seurataan reaaliaikaisesti somekanavissa.
Toni Rajamäki
Brändit
Foppa toi Suomeen uudenlaisen mediabudjettien rahoitusmallin, jonka avulla kasvuyhtiöiden markkinointibudjetit saattavat jopa moninkertaistua
18.6.2021 14:50
Suomalaisyrityksen avulla kasvuyhtiöt voivat saada markkinointibudjetteihinsa yli miljoonan euron investoinnin.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Suomi on maailman kärkeä digitaalisuuden hyödyntämisessä, mutta se ei näy verkkokaupan kehityksessä – tutkijan mukaan Suomen suorituskyky on selvästi Euroopan keskitason alapuolella
18.6.2021 14:10
Suomalaiset yritykset jäävät ICT-pääoman vaikutuksissa bruttokansantuotteen kasvuun vertailumaiden heikoimmin menestyneiden joukkoon.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalainen startup-yritys on myynyt kohta jo 100 000 editointikonsolia ympäri maailman – taustalla vahva PR-työ ja onnistunut vaikuttajamarkkinointi
18.6.2021 11:15
Loupedeck on onnistunut menestymään maailmalla vahvan markkinointiosaamisensa ansiosta. Tänä vuonna yrityksen liikevaihdon odotetaan nousevan kymmeneen miljoonaan, mutta sekin on vasta alkua. Tulevaisuudessa liikevaihto voi olla moninkertainen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Brändeillä on edessään tuhannen taalan paikkoja, kertoo tuotteistus- ja markkinointitoimisto Kamonin Kuluttajaraati
17.6.2021 14:15
Monet kuluttajat ovat muuttaneet ostokäyttäytymistään pysyvästi.
Toni Rajamäki
Kolumni
Millä puolueilla oli kuntavaalien vahvimmat brändit?
17.6.2021 9:55
Muun muassa kokoomuksen ja keskustan brändit osoittautuivat vahvoiksi, kirjoittaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Brändit
Valio ja St1 lyövät hynttyyt yhteen luodakseen uusiutuvaa biokaasua lehmänlannasta – “Ratkaisemme globaaleja energiahaasteita”
16.6.2021 14:40
Biokaasun käytöllä raskaassa liikenteessä voidaan saavuttaa huomattava päästövähenemä.
Toni Rajamäki
Brändit
Tässä ovat Euroopan arvokkaimmat brändit, Nokia ainoana suomalaisena 200 parhaan joukossa
16.6.2021 11:45
Euroopan suurimpien brändien yhteisarvo laski viime vuonna jopa 10 prosentilla.
Toni Rajamäki
Luovuus
Suvi Lähde on valittu Effie Finlandin päätuomariksi – tällaisia töitä hän toivoo näkevänsä tämän vuoden kilpailussa
15.6.2021 13:25
Lähde on tuomaroinut aiemmin muun muassa Effie Europe -kilpailussa.
Toni Rajamäki
Brändit
Makian “Lidl-huppari” tulee myyntiin tällä viikolla – tältä se näyttää
15.6.2021 11:20
Suomalaisen vaatebrändin ja kauppaketjujätin yhteistyöstä kerrottiin kuukausi sitten.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Klarna kehitti asiakkailleen uuden markkinointialustan, joka maksimoi kauppiaiden mainonnan panostuksista saatavan tuoton
15.6.2021 10:05
Klarnan asiakkaat hyötyvät uudesta palvelusta monella tapaa.
Toni Rajamäki
Media
Trootin tutkimus: Tällaiset vaikuttajamarkkinoinnin sisällöt jäävät parhaiten kuluttajien mieleen
14.6.2021 14:35
Tuoreesta tutkimuksesta selviää myös muun muassa se, mitä tuotteita ostetaan eniten kaupallisten yhteistöiden perusteella.
Toni Rajamäki
Brändit
Peter Vesterbacka kertoo, kuinka Angry Birds -brändi sai Coca-Colan kaltaisen jätin tutisemaan
14.6.2021 12:10
Suomalaisbrändin oma limonadi ja yhteistyö Pepsin kanssa saivat Coca-Colan pois tolaltaan.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Rainbow Watch Finland 2021 herättelee yrityksiä pride-kuukautena – markkinoinnin vaikuttavuuden tutkija loi listan brändeistä, jotka nostavat HLBT-teemaa esiin
11.6.2021 13:30
Monet brändit voisivat tehdä jotain vaikuttavampaa kuin vain vaihtaa logon väriä, sanoo Antti Vassinen.
Toni Rajamäki
Brändit
Onko Kimi Räikkönen historian vähäsanaisin brändilähettiläs? Samsungin mainosvideossa on taattua hittiainesta
11.6.2021 12:10
F1-tähti vastailee mainosvideolla kysymyksiin omaan tuttuun tapaansa: lakonisesti.
Toni Rajamäki
Mainonta
Porin matkailumarkkinoinnissa on käytetty tänä vuonna yllättäviä keinoja – nerokkaan kampanjan taustalla on luova toimisto Sherpa
11.6.2021 9:50
Kampanjassa muun muassa lähetellään ihmisille yksityisiä Instagram-rakkausviestejä.
Toni Rajamäki
Brändit
Isot markkinointipanostukset kasvattivat Tori Autot -palvelun käyttäjämäärää merkittävästi – Valtteri Bottaksen auton myyminen toi jättinäkyvyyden
10.6.2021 11:55
Tori panostaa vahvasti autopalvelunsa brändin tunnettuuden kehittämiseen.
Toni Rajamäki
Brändit
Keskuskauppakamari valitsi Ylen Vuoden brändiksi
8.6.2021 17:00
Kilpailun tarkoitus on kehittää suomalaista brändiosaamista ja kannustaa suomalaisia yrityksiä pitkäjänteiseen brändityöhön.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Kaksi asiantuntijaa kertoo, miten tarkasti sijoittajia etsivien startupien täytyy kiinnittää huomiota markkinointiinsa
8.6.2021 13:55
Muun muassa brändin pohjatyöllä on merkitystä, vaikka kyseessä olisikin alkuvaiheen yhtiö, sanoo Maki.vc:n sijoitusjohtaja Pauliina Martikainen.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Turkulainen digitoimisto Louhos Digital lanseerasi uuden palvelun, joka tähtää Suomen johtavaksi saavutettavuuden asiantuntijaksi
8.6.2021 10:50
Digitoimiston uusi hanke on yhteiskunnallisesti merkittävä, mutta samalla se tarjoaa yritykselle uudenlaisia bisnesmahdollisuuksia.
Toni Rajamäki
Media
Alma Median innovatiivinen markkinointiratkaisu palkittiin perinteikkäässä kansainvälisessä kilpailussa
7.6.2021 13:25
Myös Helsingin Sanomat sai kaksi palkintoa.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.