Brändit

S-ryhmä loi täysin uudenlaisen markkinointikonseptin: kuusi julkisuudesta tuttua henkilöä kisaa Prisman oman tosi-TV-formaatin voitosta

Kilpailua seurataan reaaliaikaisesti somekanavissa.
Kuva:
Prisma
S-ryhmä loi täysin uudenlaisen markkinointikonseptin: kuusi julkisuudesta tuttua henkilöä kisaa Prisman oman tosi-TV-formaatin voitosta

S-ryhmään kuuluva Prisma tiedottaa luoneensa markkinointikonseptin, jollaista ei ole aiemmin nähty. Kauppaketju aikoo järjestää kesä-heinäkuun vaihteessa tosi-TV-formaatilla toimivan kilpailun, jossa kuusi julkisuuden henkilöä kilpailee kolmessa Prisman myymälässä. Kilpailun voittaja kruunataan Prismasteriksi.

Kilpailussa ovat mukana Shirly Karvinen, Seksikäs-Suklaa, Eini, Kalle Palander, Mikael ”Mikirotta” Sundberg sekä Pilvi Hämäläinen, joiden suorituksia seurataan heidän omilla somekanavillaan. Live-lähetykset ovat katsottavissa myös Prisman somekanavissa.  Katsojat voivat siis seurata kilpailua reaaliaikaisesti.

Kilpailijoiden täytyy tehdä myymälöissä tehtäviä, ja sen lisäksi heitä arvioidaan luodun somesisällön perusteella. Jokainen kilpailija luo omiin kanaviinsa omat Prismaster-jaksonsa.

Kilpailupaikkakuntina ovat Oulu, Jyväskylä ja Helsinki. kilpailu käynnistyy 30. kesäkuuta ja päättyy kolme päivää myöhemmin.

– Realityt ovat vakiinnuttaneet paikkansa television katsotuimpien sisältöjen joukossa, ja juuri siksi on aika ravistella tottumuksia. Prisma tavoittaa sosiaalisessa mediassa yhdessä Prismaster-esiintyjien kanssa jopa miljoona suomalaista, minkä ansiosta voimme haastaa perinteisen realityformaatin. Tavoitteenamme on tarjoilla Suomen kesään helposti lähestyttävää hyvän mielen viihdettä, joka on saatavilla jokaiselle, sanoo S-ryhmässä Prisman käyttötavarapuolen markkinoinnista vastaava markkinointipäällikkö Minni Jaakola tiedotteessa.

Kilpailu aloitetaan kahden hengen joukkueissa, minkä jälkeen kisassa siirrytään yksilökilpailuun.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa