UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Brändi
Brändit
Vaatebrändi Ivana Helsinki jättää sosiaalisen median
23.3.2022 12:45
Paola Suhosen perustama yritys päätyi poikkeukselliseen ratkaisuun, koska brändi haluaa luoda aitoja kohtaamisia.
Toni Rajamäki
Mainonta
Readpeakin uusi maajohtaja haluaa saada brändit oivaltamaan yhden tärkeän asian natiivimainonnasta
23.3.2022 9:10
Ville Veikkolaisen mukaan natiivimainonnan mahdollisuuksia ei aina ymmärretä. Teknologisen kehityksen myötä mahdollisuudet ovat sen kuin vain kasvaneet.
Toni Rajamäki
Kolumni
“Sou laast siison prodly presents”: Työpöytä taskussa ja lomallakin töissä
22.3.2022 13:25
Psykologinen turvallisuus, empatia ja välittäminen ovat aitoja arvoja, jotka luovat turvallisen ympäristön. Se taas mahdollistaa yrityksen kukoistamisen, kirjoittaa Minna Ruusuvuori.
Minna Ruusuvuori
Brändit
MTV perusti uuden yksikön keskittymään yhtiön brändityöhön – Susa Valvio nimitettiin yksikön johtoon
22.3.2022 9:10
Yksikön harteille kuuluvat henkilöstö- ja vastuullisuustyö, markkinointi- ja viestintätyö sekä muutosjohtamisen tukeminen.
Toni Rajamäki
Toimistot
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Viime vuoden menestyneimmät toimistot selvillä, Duolingo säväytti nerokkaalla kampanjallaan
21.3.2022 14:45
Markkinoinnin asiantuntijaorganisaatio WARC julkisti viime viikolla vuoden 2021 markkinointialan menestyjät. Ukraina-uutisoinnissa puhetta riitti brändeistä, jotka eivät ole ryhtyneet Venäjä-boikottiin.
Toni Rajamäki
Brändit
Stockmann myy Helsingin keskustan ikonisen tavaratalokiinteistön
21.3.2022 12:40
Stockmann maksaa myyntitulolla takaisin saneerausvelkojaan.
Minna Lehto
Ilmiöt
Energia-alan markkinoinnissa pitäisi olla selkeämmät pelisäännöt, sanoo Rototecin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Joanna Viileinen
21.3.2022 11:15
Sääntelyn lisäksi avainasemassa on yhteistyö – sekä yritysten sisällä että eri alojen välillä.
Toni Rajamäki
Brändit
Klarna yhteistyöhön MobilePayn kanssa: ”Mobiiliostamisen rooli on korostunut”
17.3.2022 9:05
Suomalaiset voivat jatkossa valita MobilePayn maksutavaksi Klarnan kassalla.
Iina Kansonen
Toimistot
WARC listasi viime vuoden menestyneimmät kampanjat, toimistot, verkostot ja brändit
16.3.2022 8:35
Markkinoinnin asiantuntijaorganisaatio WARC:n analyysin mukaan Burger King oli viime vuoden palkituin brändi mainosalan kilpailuissa. Paras toimisto tulee Italiasta.
Toni Rajamäki
Toimistot
Pohjoismainen markkinointijätti North Alliance ostaa Bob the Robotin, jolle yrityskauppa avaa täysin uusia ovia
15.3.2022 9:00
NOA:sta ei ole aiemmin löytynyt suomalaisia toimistoja. Bobin lisäksi verkostoon liittyvät Pictures Helsinki ja Dunning, Kruger & Associates.
Toni Rajamäki
Brändit
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Venäjä-boikotit ja ukrainalaisten auttaminen jälleen tapetilla
14.3.2022 14:45
Yritysten kannanotot liittyen Venäjän sotatoimiin jatkuivat viime viikolla.
Toni Rajamäki
Brändit
Tässä on Suomen viime vuoden paras kauppakeskusmarkkinointikampanja
14.3.2022 11:50
Palkinnon nappasi Kauppakeskus Mylly. Voittajan valinnasta vastasi Pohjoismaiden kauppakeskusyhdistys NCSC.
Toni Rajamäki
Brändit
Starkille ja Ari Huuselalle voitto European Sponsorship Awardsissa
11.3.2022 11:45
Yhteistyö voitti viime vuonna Suomessa Vuoden sponsorointiteko -palkinnon.
Toni Rajamäki
Toimistot
🔍 Tuleeko Kaimanasta ensimmäinen kansainvälisesti merkittävä itsenäinen suomalaistoimisto?
11.3.2022 9:45
Kaimana haluaa haastaa toimistokentän perinteisiä malleja ja tuoda esiin uudenlaista kaupallista näkemystä, sanoo toimitusjohtaja Hasse Eranka.
Toni Rajamäki
Toimistot
TBWA\Helsingille neljäs Vuoden Toimisto -titteli putkeen – katso tästä kaikki voittajat
11.3.2022 9:00
Useat viime vuosien voittajat juhlivat myös tänä vuonna.
Toni Rajamäki
Brändit
H&M lahjoittaa 1,5 miljoonaa euroa auttaakseen ukrainalaisia
10.3.2022 14:10
Vaatejätti kohdistaa avun Unicefille ja UNHCR:lle.
Toni Rajamäki
Brändit
Anssi Järvinen sanoo Teboilin tilanteen olevan toivoton – "Tällaista röyhkeyttä ei voi eikä saa antaa anteeksi"
10.3.2022 10:50
Venäläisomisteista huoltoasemaketjua on boikotoitu Venäjän hyökkäyksen takia.
Toni Rajamäki
Brändit
Itä-Euroopan teemaviikoltaan “venäläistyyliset” tuotteet poistanut Lidl saa ryöpytystä – näin yritys kommentoi tapausta
9.3.2022 11:30
“Jatkossa jos vastaavia tilanteita tulee, täytyy erilaisia ratkaisuja punnita entistä tarkemmin", sanoo Lidlin kampanjointiosaston päällikkö Meri Aalto.
Toni Rajamäki
Brändit
Coca-Cola, Pepsi, McDonald’s ja Starbucks keskeyttävät toimintansa Venäjällä – useilta tunnetuilta brändeiltä odotetaan yhä vastaavaa päätöstä
9.3.2022 10:40
Toni Rajamäki
Brändit
Teboil pyysi sanomalehti Kalevaa puhumaan sodan sijaan konfliktista
9.3.2022 9:40
Teboilin mielestä Venäjällä on menossa aseellinen konflikti.
Toni Rajamäki
Toimistot
🔍 Bonfire Agency teki historiallisen päätöksen ja muuntautui Suomen ensimmäiseksi ajatusjohtajuustoimistoksi – näillä avuin asiakkaille rakennetaan asiantuntijuutta
9.3.2022 7:00
Bonfiren perustajaosakas ja toimitusjohtaja Maria Sillanpää sekä liiketoimintajohtaja Oona Ikonen korostavat henkilöstön merkitystä ajatusjohtajuuden rakentamisessa.
Toni Rajamäki
Kolumni
Äkkimakealla vaniljalla ei ole enää paikkaa markkinointiviestinnässä
9.3.2022 7:00
Varmaa on se, että tulevina epävarmuuden aikoina brändien viestinnän ytimessä on oltava koko ajan enemmän se, miten yritys näkee maailman ja miten se yrittää siitä pikku kätösillään tehdä paremman, kirjoittaa Arttu Käyhkö.
Arttu Käyhkö
Brändit
Globaaleja huippubrändejä boikotoidaan, koska yhtiöt ovat jatkamassa liiketoimintaansa Venäjällä
8.3.2022 12:30
Muun muassa Coca-Cola ja McDonald’s ovat joutuneet myrskynsilmään sosiaalisessa mediassa.
Toni Rajamäki
Brändit
Kouvolan Lakritsi keräsi tempauksellaan yli 120 000 euroa ukrainalaisille perheille
7.3.2022 14:10
Suomalainen makeisvalmistaja lahjoitti 100 prosenttia viiden päivän myynnistään Ukrainaan.
Minna Lehto
Ilmiöt
🔍 Kati Riikonen on menestyvä johtaja, jolla on tärkeä viesti johtajuudesta haaveileville naisille
8.3.2022 8:05
”Minusta ei tullut johtajaa vahingossa”, sanoo Telian Finlandin Online-, markkinointi- ja analytiikkajohtaja Kati Riikonen, joka aloitti uransa tiiminsä toisena ja nuorimpana naisena.
Iina Kansonen
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.