Brändit

Starkille ja Ari Huuselalle voitto European Sponsorship Awardsissa

Yhteistyö voitti viime vuonna Suomessa Vuoden sponsorointiteko -palkinnon.
Kuva:
Stark
Starkille ja Ari Huuselalle voitto European Sponsorship Awardsissa

Rakennustarvikeliike Stark ja yksinpurjehtija Ari Huusela (kuvassa oikealla) ovat voittaneet kultaa Euroopan parhaita sponsorointitekoja palkitsevassa European Sponsorship Awardsissa.

Vahvaa myötätuulta -yhteistyö voitti kultaa erikoiskategoriassa Euroopan parhaana sponsorointitekona. Palkinnot jaettiin torstaina Lontoossa.

Yhteistyö voitti viime vuonna Suomessa Vuoden sponsorointiteko -palkinnon.

Lue myös: Näin syntyi Starkin ja Ari Huuselan menestyksekäs yhteistyö, joka palkittiin Vuoden sponsorointitekona

Stark toimi Huuselan pääyhteistyökumppanina yksinpurjehduksen Vendée Globe -maailmanympärikilpailussa, joka alkoi marraskuussa 2020 ja päättyi maaliskuussa 2021. Huusela oli ensimmäinen pohjoismainen purjehtija kilpailussa. Yhteistyö näkyi mediassa jo kauan ennen kilpailun alkua, ja kilpailun aikana eri sosiaalisen median kanavat täyttyivät aiheesta.

– Numerot medianäkyvyydestä olivat varmasti puolellamme, mutta yhteistyön suurinta antia ovat olleet tunteet ja arvot, joita olemme pystyneet sponsorointiyhteistyön kautta jakamaan. Arin persoonan kautta näkyvyyden luonne on ollut poikkeuksellista. Sellaista, jota rahalla ei saa. Tämän uskon olleen avain myös ESA:n voittoon, sanoo Starkin kaupallinen johtaja Jarmo Salmi (kuvassa vasemmalla).

– Haluan korostaa, että ilman Aria emme olisi lähteneet sponsorointiprojektiin mukaan. Ainutlaatuinen tarina ja halu olla tekemässä jotain täysin poikkeuksellista johdattivat meidät yhteen. Vahvan yhteistyön polku on osoittautunut menestyksekkääksi.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa