UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Brändit
23.3.2021 14:20
Ruoan hävikkiä vähentävä verkkokauppa Matsmart kasvaa vauhdilla myös Suomessa
Ruotsalainen elintarvikeverkkokauppa Matsmart keräsi 35 miljoonan euron rahoituksen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
23.3.2021 11:20
Sponsorointiin investoitiin viime vuonna reilut 200 miljoonaa euroa, kulttuurisponsoroinnissa karmea lasku
Sponsorointi-investointeja tehtiin selvästi vähemmän kuin vuotta aiemmin.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
23.3.2021 10:20
Amazoniin liittyy joka päivä lähes 4000 uutta myyjää
Koronapandemia vauhditti verkkokauppajätin kasvua.
Toni Rajamäki
Toimistot
23.3.2021 10:00
Suomalainen startup-yritys keräsi lähes neljän miljoonan euron rahoituksen ja tähtää nyt alallaan koko Euroopan valtiaaksi
Rajua kasvua tavoittelevalla yrityksellä on asiakkaita jo 14 maassa.
Toni Rajamäki
Toimistot
22.3.2021 15:05
Tuomo Sinkkonen, 34, teki yllättävän urasiirron ja päätti siirtyä Dentsulta johtajan paikalta selvästi pienempään toimistoon, koska hän haluaa muuttaa koko videotuotantoalaa
Halusin osaksi kasvavan yrityksen tarinaa, Sinkkonen sanoo.
Toni Rajamäki
Brändit
22.3.2021 13:40
Kärkkäinen tavaratalon jättäneestä vaatebrändi Makiasta: “Heitä on painostettu lopettamaan yhteistyö”
Tavaratalo sanoo toteuttavansa aidosti ihmisten yhdenvertaista kohtelua.
Toni Rajamäki
Kolumni
22.3.2021 11:29
Sivuuttaminen käy somessa liian helposti – ota käyttöön tämä inklusiivisuuden happotesti
Jokaisen markkinoijan tulisi ennen viestin, kolumnin tai kampanjan julkaisemista kysyä itseltään, keitä tai mitä viestini sivuuttaa, kirjoittaa Antti Sipilä.
Antti Sipilä
Brändit
22.3.2021 10:50
Stadiumin uudessa kampanjassa kiitetään liikuntaa, koska liikunnan merkitys on kasvanut poikkeusoloissa
Kampanja näkyy useissa eri kanavissa.
Toni Rajamäki
Brändit
19.3.2021 15:45
Finlayson uudisti markkinointiaan ja kasvatti liikevaihtoaan merkittävästi
Finlaysonin investoinnit onnistuivat paremmin kuin hyvin.
Toni Rajamäki
Brändit
19.3.2021 13:25
Miksi Valio on suomalaisten silmissä maan vastuullisin brändi? Näin Valio vastaa
Valion viestintäpäällikön mukaan vastuullisuus on yhtiön DNA:ssa.
Toni Rajamäki
Media
19.3.2021 11:05
Ovatko suomalaiset mainostajat ymmärtäneet TikTokin potentiaalin? Näin vastaa sosiaalisen median asiantuntija Jari Lähdevuori
TikTok on kasvanut korona-aikana huippusuosituksi somekanavaksi.
Toni Rajamäki
Brändit
19.3.2021 10:20
Vaatebrändi Makia irtisanoo yhteistyönsä kohutun tavarataloketjun kanssa – “Annoimme omistajalle mahdollisuuden korjata toimintaansa, mutta sitä ei tapahtunut”
Makia ei ota enää tilauksia Kärkkäinen Oy:ltä.
Toni Rajamäki
Kolumni
19.3.2021 9:45
Perinteen mukaan markkinointialalla ei saa arvostella ketään tai mitään, ja se on vahingollista meille kaikille
Kaikille uusille heitoille ei saa antaa vapaata ilmatilaa ilman kritiikkiä, sanoo Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Mainonta
18.3.2021 17:30
Voitto-mainoselokuvakilpailun voittajat selvillä: Kiinteistömaailma vei pääpalkinnon
Vuoden 2020 parhaat mainoselokuvat julkistettiin torstaina.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
18.3.2021 16:20
Urheiluun liittyvä vaikuttajamarkkinointi on kasvussa, koska brändit voivat saada siitä moninkertaisen hyödyn
Urheilijoilla on sitoutunut seuraajaryhmä, mikä tekee vaikuttajamarkkinoinnista keskimääräistä tehokkaampaa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
18.3.2021 11:55
Business Finlandin uudella kampanjalla yritetään houkutella erityisosaajia Suomeen
Osaajien puute heijastuu koko Suomen kilpailukykyyn.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
18.3.2021 11:00
10.fi selvitti: Osaaminen ja tulosten mittaaminen suurimpana haasteena urheilusponsoroinnissa
Sosiaalisesta mediasta on tullut tärkein kanava urheilusponsoroinnissa.
Toni Rajamäki
Toimistot
18.3.2021 9:50
McCann Helsinki sai uuden toimitusjohtajan
Toimisto keskittyy jatkossa etenkin dataohjautuvaan markkinointiin ja luovuuteen.
Toni Rajamäki
Kolumni
18.3.2021 8:25
Jos väität brändiäsi Suomen vastuullisimmaksi Euroopan laajimman vastuullisuuteen keskittyvän bränditutkimuksen perusteella, todennäköisesti valehtelet
Sustainable Brand Index kertoi taas, että Valio on valittu Suomen vastuullisimmaksi brändiksi.
Iina Kansonen
Brändit
18.3.2021 7:00
Kaksi pientä yritystä löivät hynttyyt yhteen: Riihimäellä syntyi hävikkiä hyödyntävä hittituote kuukaudessa
Flow Cosmeticsin Riihimäen tehtaalla tehdään tuotekehitystä pääasiassa yhden naisen voimin. Tuotekehitykseen osallistetaan myös kuluttajia.
Iina Kansonen
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.