Brändit

Stadiumin uudessa kampanjassa kiitetään liikuntaa, koska liikunnan merkitys on kasvanut poikkeusoloissa

Kampanja näkyy useissa eri kanavissa.
Kuva:
Kuvakaappaus YouTubesta
Stadiumin uudessa kampanjassa kiitetään liikuntaa, koska liikunnan merkitys on kasvanut poikkeusoloissa

Urheilubrändi Stadiumin uudessa kampanjassa kiitetään liikuntaa, jonka rooli on kasvanut ihmisten elämässä koronapandemian aikana, sillä liikunta saa monet ihmiset unohtamaan arjen ja katsomaan eteenpäin. Kiitos liikunta -nimellä kulkeva kampanja lanseerattiin viime viikolla.

Stadium halusi erottautua kampanjallaan ja jakaa etäjumppaohjeiden sijaan kiitosta.

– Kun mietimme, miten ihmiset ovat voineet tänä poikkeusvuotena, ymmärsimme, että liikunta on ollut uskomattoman tärkeä rutiini monille. Treenaaminen on usein ollut tapa ylläpitää positiivista mielialaa, ottaa omaa aikaa puolisolta ja perheeltä sekä tarvittava tauko etätyöstä, kertovat Stadiumin copywriter Alexandra Arvidson ja AD/luova johtaja Annika Trangius tiedotteessa.

Kampanja näkyy laajalti televisiossa ja ulkomainonnassa sekä digi- ja sosiaalisen median kanavissa. Lisäksi se sisältää kattavan vaikuttajayhteistyön, jossa on mukana muun muassa entinen ammattijalkapalloilija Mikael Forssell.

Kampanja tuotettiin hyvin pitkälti sisäisesti, mutta mukana olivat myös mediatoimisto Mindshare ja videotuotattaja New Land.

Ihmisten liikkuminen on muuttunut koronapandemian aikana, sillä monet ovat siirtyneet kuntosaleilta kotiliikunnan pariin. Se on satanut Stadiumin kaltaisten urheiluvälinetoimijoiden laariin, sillä kotikuntoilulaitteiden kysyntä on kasvanut merkittävästi.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa