Brändit

🔍 Lue täältä MarkkinointiUutisten alkuvuoden suurennuslasijutut

15.4.2022 9:00
Toimitus
Tänä vuonna MarkkinointiUutiset on kirjoittanut muun muassa siitä, kuinka ympäristöväittämistä tuli myyntivaltti ja miksi Riku Vassinen päätti siirtyä Hasan & Partnersin toimitusjohtajaksi.

MarkkinointiUutiset listaa pääsiäistauon kunniaksi kaikki vuonna 2022 tehdyt suurennuslasijutut. Suurennuslasilla merkityt jutut ovat pidempiä, taustoittavia ja päivittäisestä uutisoinnista poikkeavia artikkeleita.

MarkkinointiUutisten toimitus lomailee 15.–18. huhtikuuta.

Vuoden 2022 suurennuslasijutut:

Tätä on markkinointityö tulevaisuudessa: toimistot valtaavat Mood & Empathy Manager, Head of Bot Creative ja Machine & People Ethics Manager

Elina Koivisto selvitti datan avulla, kuinka vaikuttavia Suomen vastuullisimmaksi äänestetyt brändit tosiasiassa ovat: ”Mielikuvat eivät aina vastaa todellisuutta”

Roosa nauha rikkoo joka vuosi ennätyksiä – markkinointipäällikkö paljastaa, miten menestys on syntynyt

Riku Vassinen kertoo, miksi hän jätti maailman arvostetuimpiin toimistoverkostoihin kuuluvan Ogilvyn ja hyppäsi Hasan & Partnersin toimitusjohtajaksi

Kati Riikonen on menestyvä johtaja, jolla on tärkeä viesti johtajuudesta haaveileville naisille

Julia Kaukinen keksi yritysidean, jolle naurettiin – tammikuussa hänen myyntinsä oli jo yli 20 000 euroa

Suomalainen Singa aikoo tehdä karaokelle saman kuin Netflix teki elokuville – eikä siinä onnistuminen vaadi poppaskonsteja

Ympäristöväittämistä tuli myyntivaltti, ja Kilpailu- ja kuluttajavirasto joutuu yhä useammin puuttumaan niihin – tästä syystä Arla sai huomautuksen

Schibsted Suomi aloitti historiallisen markkinointikampanjan, jolla halutaan kertoa yhtiön brändien poikkeuksellisista mainostamismahdollisuuksista

Vastuullisuusjohtaja Niklas Kaskeala toivoo toimistoilta kannanottoja: ”Ei ole järkeä edistää fossiilisten polttoaineiden käyttöä mainonnalla”

Katja Presnal teki yhteistyötä Disneyn kaltaisten jättien kanssa, kunnes sai tarpeekseen vaikuttajamarkkinoinnista: "Suurin osa tekemisestä on epäaitoa"

Moni käyttää vastuuttomia eläinkuvia markkinoinnissa tietämättään – Ikea ryhtyi toimiin jo pari vuotta sitten

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)