Brändit

🔍 Lue täältä MarkkinointiUutisten alkuvuoden suurennuslasijutut

Tänä vuonna MarkkinointiUutiset on kirjoittanut muun muassa siitä, kuinka ympäristöväittämistä tuli myyntivaltti ja miksi Riku Vassinen päätti siirtyä Hasan & Partnersin toimitusjohtajaksi.
Kuva:
🔍 Lue täältä MarkkinointiUutisten alkuvuoden suurennuslasijutut

MarkkinointiUutiset listaa pääsiäistauon kunniaksi kaikki vuonna 2022 tehdyt suurennuslasijutut. Suurennuslasilla merkityt jutut ovat pidempiä, taustoittavia ja päivittäisestä uutisoinnista poikkeavia artikkeleita.

MarkkinointiUutisten toimitus lomailee 15.–18. huhtikuuta.

Vuoden 2022 suurennuslasijutut:

Tätä on markkinointityö tulevaisuudessa: toimistot valtaavat Mood & Empathy Manager, Head of Bot Creative ja Machine & People Ethics Manager

Elina Koivisto selvitti datan avulla, kuinka vaikuttavia Suomen vastuullisimmaksi äänestetyt brändit tosiasiassa ovat: ”Mielikuvat eivät aina vastaa todellisuutta”

Roosa nauha rikkoo joka vuosi ennätyksiä – markkinointipäällikkö paljastaa, miten menestys on syntynyt

Riku Vassinen kertoo, miksi hän jätti maailman arvostetuimpiin toimistoverkostoihin kuuluvan Ogilvyn ja hyppäsi Hasan & Partnersin toimitusjohtajaksi

Kati Riikonen on menestyvä johtaja, jolla on tärkeä viesti johtajuudesta haaveileville naisille

Julia Kaukinen keksi yritysidean, jolle naurettiin – tammikuussa hänen myyntinsä oli jo yli 20 000 euroa

Suomalainen Singa aikoo tehdä karaokelle saman kuin Netflix teki elokuville – eikä siinä onnistuminen vaadi poppaskonsteja

Ympäristöväittämistä tuli myyntivaltti, ja Kilpailu- ja kuluttajavirasto joutuu yhä useammin puuttumaan niihin – tästä syystä Arla sai huomautuksen

Schibsted Suomi aloitti historiallisen markkinointikampanjan, jolla halutaan kertoa yhtiön brändien poikkeuksellisista mainostamismahdollisuuksista

Vastuullisuusjohtaja Niklas Kaskeala toivoo toimistoilta kannanottoja: ”Ei ole järkeä edistää fossiilisten polttoaineiden käyttöä mainonnalla”

Katja Presnal teki yhteistyötä Disneyn kaltaisten jättien kanssa, kunnes sai tarpeekseen vaikuttajamarkkinoinnista: "Suurin osa tekemisestä on epäaitoa"

Moni käyttää vastuuttomia eläinkuvia markkinoinnissa tietämättään – Ikea ryhtyi toimiin jo pari vuotta sitten

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa