UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Vastuullisuus
Brändit
Satojen miljoonien eurojen investoinnit muuttavat S-market-ketjun brändiä nykyaikaisemmaksi
9.4.2021 14:25
Valtaosa koko ketjusta on uudistunut vuoden 2021 loppuun mennessä.
Toni Rajamäki
Mainonta
Runsaasti huomiota herättäneiden lukukelvottomien mainoksien taustalla oli tärkeä viesti
7.4.2021 15:30
Kampanjalla haluttiin havainnollistaa lukutaidottomuutta.
Toni Rajamäki
Brändit
Marimekko käänsi kelkkansa uiguurikohussa
7.4.2021 13:35
Vaatebrändi lisäsi verkkosivuilleen maininnan Xinjiang-puuvillan kiellosta.
Toni Rajamäki
Brändit
Tutkimus kertoo, millaisella viestinnällä on tehokkainta rakentaa vastuullista brändiä
1.4.2021 12:10
Suomalaiset kokevat yleensä kotimaiset brändit vastuullisiksi.
Toni Rajamäki
Toimistot
Huonekalubrändin myynti kasvoi merkittävästi turkulaistoimisto Grundlagen älynväläyksen ansiosta – tunnustusta saanut kampanja lähtee taistelemaan myös Cannesin palkinnoista
31.3.2021 13:55
Menestystyö syntyi sattumien kautta koronapandemian alkuvaiheessa.
Toni Rajamäki
Brändit
Tori.fi:n uusi myyntijohtaja haluaa brändit mukaan vertaiskauppaan
31.3.2021 9:25
Monikaan suomalaisyritys ei hyödynnä internetin markkinapaikkoja brändinsä rakentamisessa.
Toni Rajamäki
Mainonta
🔍 Harva tekee sukupuolitietoista markkinointiviestintää, vaikka sukupuolen moninaisuus on todellisuutta: “Yrityksillä ei ole varaa sulkea ketään ulkopuolelle”
1.4.2021 7:00
Sukupuolitietoisella markkinointiviestinnällä voi parhaimmillaan kasvattaa asiakaskuntaa ja edistää tasa-arvoa, asiantuntijat sanovat.
Iina Kansonen
Ilmiöt
Helsingin ytimeen avataan vastuullisten toimijoiden myymäläkonsepti
30.3.2021 12:00
Hankkeen taustalla on Glasshouse Helsinki.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Raportti kertoo, mitkä asiat nousevat esiin modernissa myyntiorganisaatiossa
30.3.2021 11:30
Muun muassa johtamismallit muuttuvat valmennukselliseen suuntaan.
Toni Rajamäki
Brändit
🔍 Näin vastuullisuusasiantuntija kommentoi kuluttajien vastuullisimmiksi äänestämiä kotimaisia brändejä
29.3.2021 7:00
Kotimaisuus ei tee brändistä automaattisesti vastuullista, muistuttaa Eetti ry:n vastuullisuusasiantuntija Maija Lumme.
Iina Kansonen
Brändit
Tokmanni tavoittelee 1,5 miljardin euron liikevaihtoa ja yli 220 myymälän verkostoa Suomeen
24.3.2021 10:35
Tokmannin hallitus on päivittänyt konsernin tavoitteet strategiakaudelle 2021–2025.
Toni Rajamäki
Brändit
Ruoan hävikkiä vähentävä verkkokauppa Matsmart kasvaa vauhdilla myös Suomessa
23.3.2021 14:20
Ruotsalainen elintarvikeverkkokauppa Matsmart keräsi 35 miljoonan euron rahoituksen.
Toni Rajamäki
Brändit
Kärkkäinen tavaratalon jättäneestä vaatebrändi Makiasta: “Heitä on painostettu lopettamaan yhteistyö”
22.3.2021 13:40
Tavaratalo sanoo toteuttavansa aidosti ihmisten yhdenvertaista kohtelua.
Toni Rajamäki
Brändit
Miksi Valio on suomalaisten silmissä maan vastuullisin brändi? Näin Valio vastaa
19.3.2021 13:25
Valion viestintäpäällikön mukaan vastuullisuus on yhtiön DNA:ssa.
Toni Rajamäki
Brändit
Vaatebrändi Makia irtisanoo yhteistyönsä kohutun tavarataloketjun kanssa – “Annoimme omistajalle mahdollisuuden korjata toimintaansa, mutta sitä ei tapahtunut”
19.3.2021 10:20
Makia ei ota enää tilauksia Kärkkäinen Oy:ltä.
Toni Rajamäki
Kolumni
Jos väität brändiäsi Suomen vastuullisimmaksi Euroopan laajimman vastuullisuuteen keskittyvän bränditutkimuksen perusteella, todennäköisesti valehtelet
18.3.2021 8:25
Sustainable Brand Index kertoi taas, että Valio on valittu Suomen vastuullisimmaksi brändiksi.
Iina Kansonen
Brändit
Nämä brändit kuluttajat äänestivät Suomen vastuullisimmiksi
17.3.2021 14:00
Ykkösbrändi ei ole muuttunut moneen vuoteen, mutta kärkipäässä on nähty pieniä muutoksia.
Toni Rajamäki
Brändit
Kaksi pientä yritystä löivät hynttyyt yhteen: Riihimäellä syntyi hävikkiä hyödyntävä hittituote kuukaudessa
18.3.2021 7:00
Flow Cosmeticsin Riihimäen tehtaalla tehdään tuotekehitystä pääasiassa yhden naisen voimin. Tuotekehitykseen osallistetaan myös kuluttajia.
Iina Kansonen
Mainonta
Google esti tai poisti yli 3,1 miljardia mainosta viime vuonna
17.3.2021 12:00
Hakukonejätti poisti joka minuutti lähes 5900 mainosta.
Toni Rajamäki
Toimistot
Bränditoimisto SEK lahjoittaa naisyrittäjille luovaa työtä, koska arvion mukaan vain yksi prosentti kaikesta rahoituksesta menee naisten perustamille yrityksille
8.3.2021 12:05
Teko on osa SEKin vuosittaista Mad Women -liikettä.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Google tiedotti: Käyttäjien seuranta muuttuu radikaalisti
4.3.2021 12:40
Hakukonejätti ei aio luoda korvaavia seurantamenetelmiä poistuvien evästeiden tilalle.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Helsingin kaupunki selvitti: Markkinoinnilla voidaan vaikuttaa vähäpäästöisten ajoneuvojen lisääntymiseen
4.3.2021 7:00
Kaupunki halusi selvittää, miten Helsinki voisi muuttua vähäpäästöisemmäksi.
Toni Rajamäki
Brändit
Eilakaisla kerää uudella kampanjallaan tietoa työelämän tärkeimmistä kehityskohdista
26.2.2021 11:30
Yritys haluaa muun muassa madaltaa yritysten kynnystä työllistää.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalainen verkkokauppa kannustaa vastuullisuusteemoista puhumiseen ja palkitsi Outi Pyyn Vuoden Vastuullisuusvaikuttajaksi
23.2.2021 11:50
Weekendbee nostaa esiin Suomen tunnetuimpia vastuullisuusvaikuttajia.
Toni Rajamäki
Media
Sanoma ottaa B2B-kampanjassaan kantaa uutismedian puolesta: “Investointi kotimaiseen mediaan on vastuullinen teko suomalaisilta markkinoijilta”
22.2.2021 12:05
Sanoma painottaa kampanjassaan luotettavan mediaympäristön merkitystä.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.