Brändit

Suomalainen verkkokauppa kannustaa vastuullisuusteemoista puhumiseen ja palkitsi Outi Pyyn Vuoden Vastuullisuusvaikuttajaksi

Weekendbee nostaa esiin Suomen tunnetuimpia vastuullisuusvaikuttajia.
Kuva:
Weekendbee
Suomalainen verkkokauppa kannustaa vastuullisuusteemoista puhumiseen ja palkitsi Outi Pyyn Vuoden Vastuullisuusvaikuttajaksi

Suomalainen vastuullisten urheilu- ja vapaa-ajan vaatteiden verkkokauppa Weekendbee tuo esiin suomalaisia vastuullisuusvaikuttajia ja kannustaa sillä tavalla ihmisiä puhumaan vastuullisuusteemoista sosiaalisessa mediassa.

Weekendbee nosti verkkosivuillaan esiin 16 yleisön ehdottamaa vastuullisuudesta puhuvaa vaikuttajaa, joista yleisö äänesti yhden henkilön Vuoden Vastuullisuusvaikuttajaksi. Palkinto jaettiin ensimmäistä kertaa.

– Haluamme kannustaa vastuulliseen vaikuttamiseen ja sen moninkertaistumiseen somessa, ja tästä syystä päätimme järjestää Vuoden Vastuullisuusvaikuttaja -äänestyksen, sanoo Weekendbeen perustaja Aissa Paronen yrityksen tiedotteessa.

Lue lisää: Suomalainen vastuullisuuteen pohjautuva urheiluverkkokauppa tähtää kansainvälisille markkinoille

Yleisön suosikiksi nousi helsinkiläinen Outi Pyy, joka on tekstiilialan vastuullisuuteen erikoistunut liiketoimintakonsultti sekä kestävän vaatehuollon ja kierrätysmuodin ammattilainen. Pyy on tunnettu bloggaaja, jolla on useita tuhansia seuraajia sosiaalisen median kanavissa.

– On ilo ja kunnia tulla tunnustetuksi ammatissa, jota ei vielä muutama vuosi sitten edes ollut edes olemassa. Mutta vielä suurempi ilo on huomata, ettei tee sitä työtä yksin, vaan Suomesta löytyy jo huikea kirjo vaikuttajia, jotka ovat ottaneet vastuullisuustyön omien kanaviensa pääteemaksi. Toivottavasti joukkomme kasvaa vuosi vuodelta, sillä hommaa riittää, Pyy muistuttaa.

Lähde: Weekendbeen tiedote

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa