Media

Sanoma ottaa B2B-kampanjassaan kantaa uutismedian puolesta: “Investointi kotimaiseen mediaan on vastuullinen teko suomalaisilta markkinoijilta”

Sanoma painottaa kampanjassaan luotettavan mediaympäristön merkitystä.
Kuva:
Sanoma
Sanoma ottaa B2B-kampanjassaan kantaa uutismedian puolesta: “Investointi kotimaiseen mediaan on vastuullinen teko suomalaisilta markkinoijilta”

Mediayhtiö Sanoma on lanseerannut uuden B2B-kampanjan, jolla yhtiö haluaa viestittää markkinoijille, että luotettavalla mediaympäristöllä on positiivinen vaikutus mainostettavaan brändiin.

Kampanja nimi on “Kenen seurassa liikut, sen kaltainen olet”.

– Haluamme nostaa kampanjalla esiin niitä asioita, jotka ovat korvaamattoman tärkeitä mainostajille. Väärässä seurassa leimaantuu, hyvässä loistaa, sanoo Sanoman uutismedian kaupallisista ratkaisuista vastaava Pietari Korhonen tiedotteessa.

Kampanjassa muistutetaan markkinoijia siitä, että suomalaiseen mediaan investointi on tärkeää valeuutisten aikakaudella.

– Luotettavalla, kotimaisella laatujournalismilla on omat haasteensa kansainvälisten jättien puristuksessa. Haluamme viestiä kampanjalla, että investointi kotimaiseen mediaan on vastuullinen teko suomalaisilta markkinoijilta. Sillä varmistetaan, että tulevatkin sukupolvet pystyvät seuramaan uutisia luotettavista tietolähteistä.

Lähde: Sanoman tiedote

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa