Brändit

Satojen miljoonien eurojen investoinnit muuttavat S-market-ketjun brändiä nykyaikaisemmaksi

Valtaosa koko ketjusta on uudistunut vuoden 2021 loppuun mennessä.
Kuva:
S-ryhmä
Satojen miljoonien eurojen investoinnit muuttavat S-market-ketjun brändiä nykyaikaisemmaksi

S-ryhmän brändi S-market muuttuu nykyaikaisempaan suuntaan ketjun myymälöiden uudistuksen myötä. S-ryhmä tiedottaa, että ketjun 440 myymälästä on uudistettu jo lähes 300. Valtaosa ketjun myymälöistä on uudistunut vuoden 2021 loppuun mennessä.

Myymälöistä on tehty asiakasystävällisempiä ja energiatehokkaampia, jotka molemmat ovat tärkeä osa S-ryhmän strategiaa. Strategian keskiössä ovat muun muassa asiakkaista ja ympäristöstä huolehtiminen.

Myymälöissä on tehty brändin nykyaikaistamisen eteen paljon asioita. Ilmeen muuttumisen lisäksi monista myymälöistä löytyy nykyään salaattibaari, mehubaari, sushikioski, Fazerin jauholeipomo sekä aiempaa monipuolisempi paistopiste, joista löytyy nykyään muun muassa tapaksia.

– Olemme kuunnelleet asiakkaita ja tuoneet kuhunkin myymälään juuri sillä alueella kaivattuja uudistuksia. S-marketeihin investoitiin viime vuonna lähes 200 miljoonaa euroa. Olemme iloisia siitä, että pystymme myymäläuudistustenkin kautta luomaan paikallisesti työtä ja pitämään yllä palveluita ympäri Suomen myös taloudellisesti haastavina aikoina, sanoo S-ryhmän päivittäistavarakaupan johtaja Sampo Päällysaho tiedotteessa.

Ekologisuuteen ketju panostaa hyödyntämällä kylmälaitteista syntyvää hukkalämpöä. Yhä useampi myymälä lämpenee hukkalämmön avulla.

S-ryhmän tiedotteen mukaan S-marketien asiakastyytyväisyys ja myynti ovat nousseet uudistusten siivittämänä.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa