UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Digitaalisuus
22.11.2021 10:20
Verkkokaupan kasvu hidastumassa pandemian helpottaessa – ”Jatkuuko huima kasvu vai siirtyvätkö ihmiset enemmän kivijalkaostoksille?”
Joka kymmenes PostNordin tutkimukseen vastanneista uskoo vähentävänsä verkossa shoppailua pandemiatilanteen hellittäessä.
Minna Lehto
Luovuus
22.11.2021 9:55
Tämä nelikko keksi parhaan kampanjaidean Koitos-mainoskilpailussa – voittajatyö julkaistaan helmikuussa
Parhaasta ideasta vastasivat Reetta Nisula, Oona Torniainen, Riku Jussila ja Ale Lauraéus.
Toni Rajamäki
Luovuus
19.11.2021 14:45
Republic ja Studeo tekevät taas yhteiskunnallisesti vaikuttavaa kampanjaa – tällä kertaa pyritään parantamaan lukiolaisten hyvinvointia
Studeon kampanjassa tavoitellaan ilonpalautusideoita, jotka auttaisivat lukiolaisia voimaan paremmin.
Toni Rajamäki
Brändit
19.11.2021 13:15
Tampereen Kannen areenan uusi sponsorinimi selvillä
Nokia lähti uuden monitoimiareenan nimisponsoriksi.
Toni Rajamäki
Toimistot
19.11.2021 9:25
20/20 Helsinki loisti arvostetussa Lovie Awards -kilpailussa
Metsä Fibren vastuullisuusvideo voitti yleisöäänestyksen ja pronssimitalin.
Toni Rajamäki
Kolumni
19.11.2021 7:00
Kohu metaversumista oli myrsky vesilasissa – sinäkin elät jo metaversumia todeksi
Otin ensi askeleet metaversumia kohti, kun lakkasin kutsumasta vapaa-ajalla nettiä päällä pitäviä ihmisiä nörteiksi ja liityin samaan jengiin, Laura Olin kirjoittaa
Laura Olin
Ilmiöt
18.11.2021 13:35
Yli puolet viestinnän ammattilaisista kokee työnsä kuormittavaksi, vihaisen puheen sanotaan lisääntyneen
Henkilökohtaista vihaista puhetta on kohdannut neljännes viestijistä.
Toni Rajamäki
Luovuus
18.11.2021 11:55
Koitos-mainoskilpailu polkaistiin käyntiin – markkinoinnin ammattilaiset ratkovat Mieli ry:n antamaa kampanjahaastetta
Voittajakampanja julkaistaan alkuvuodesta 2022.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
18.11.2021 10:40
Suomeen lanseerattiin uusi kotimainen ilmastomerkki – ”Yritykset hyötyvät kokonaisvaltaisesta konseptista”
Gaia Carbon Neutral -merkki voi helpottaa yrityksiä hiilineutraaliudesta ja sen hyödyistä viestimisessä.
Minna Lehto
Luovuus
18.11.2021 9:15
Pipsa Aro sai työtarjouksen, josta hän ei voinut kieltäytyä – “Suurimpana unelmanani on ollut esihenkilöasemaan pääseminen”
Aro haluaa olla johtaja, joka noudattaa lakia millintarkasti, koska hän on törmännyt liian usein epäpätevään johtajuuteen.
Toni Rajamäki
Brändit
17.11.2021 15:00
Pankkialalle "Netflix-kokemusta" tuova SweepBank sai vaikuttavan alun Suomessa: keräsi kuudessa viikossa yli 30 000 uutta asiakasta
Mobiilisovellukseen kaiken toimintansa keskittävä SweepBank haluaa olla Suomen ensimmäinen älypankki.
Minna Lehto
Brändit
17.11.2021 13:20
Kenkäbrändi Vejan perustaja ei halua antaa yrityksensä tuotteita vaikuttajille – “On olemassa paljon köyhiä ihmisiä, joilla ei ole kenkiä ollenkaan”
Sebastian Koppin mielestä rikkaat vaikuttajat saavat itse ostaa haluamansa tuotteet.
Toni Rajamäki
Mainonta
17.11.2021 11:30
Arla haastettiin Ruotsissa oikeuteen ilmastoviestintänsä takia – näin yhtiö vastaa
Arlan mukaan on tärkeää, että kestävään kehitykseen liittyvään viestintään luodaan selkeät pelisäännöt.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
17.11.2021 10:10
Markkinoijat aikovat käyttää enemmän rahaa verkkokauppaan ja sisällöntuottajiin – uusi raportti auttaa kohtaamaan ensi vuoden haasteet
WARC julkaisi kyselypohjaisen raportin, joka kokoaa yhteen 1500 markkinoijan näkemyksiä.
Minna Lehto
Brändit
17.11.2021 9:45
Markkinoinnin huippunimi Pia Grahn siirtyy kovaan pestiin Cityconille
Grahn on aiemmin työskennellyt muun muassa Regin toimitusjohtajana.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
17.11.2021 9:20
Isojen mediatalojen hyödyntämä PlayAd Media myytiin kansainväliselle menestyskonsernille
PlayAd Media Group perustettiin Ruotsissa jo yli 10 vuotta sitten. Suomessa yritys on toiminut vuodesta 2015 lähtien.
Toni Rajamäki
Kolumni
17.11.2021 9:20
Käsi ylös, jos sinäkään et usko Mark Zuckerbergin metaverseen
Kun tuli Web 2.0, innostus levisi kuin hallitsematon tulipalo. Metaverse puolestaan ei ole herättänyt innostusta. Ymmärrän hyvin, miksei, tunnustaa Antti Sipilä.
Antti Sipilä
Digitaalisuus
17.11.2021 8:15
Kauppakeskus Rediin tuleva 3D-teknologiaa hyödyntävä ulkomainosnäyttö herätti mainostajien kiinnostuksen välittömästi
Ensimmäisistä kampanjoista on jo sovittu, kertoo Ocean Outdoor Finlandin maajohtaja Jukka Leskinen.
Toni Rajamäki
Luovuus
16.11.2021 14:45
Tässä on Suomen tylsin podcast
Ehdolla oli muun muassa kaivonkansiin keskittynyt podcast, mutta voitto meni tällä kertaa runoilija Heli Laaksoselle, joka puhuu suomen kielen sijamuodoista.
Toni Rajamäki
Toimistot
16.11.2021 14:00
Kestävä työnantajabrändi rakennetaan sisältä ulospäin – näin Aava & Bang onnistui siinä
Toimistossa on panostettu sisäiseen viestintään ja yhteisöllisyyteen.
Minna Lehto
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.