UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Brändit
1.6.2021 9:20
Wolt lähtee Palloliiton kumppaniksi – Huuhkajien fanituotteet kuljetetaan kotiin jopa puolessa tunnissa
Yhteistyösopimus on kaksivuotinen.
Toni Rajamäki
Kolumni
1.6.2021 7:00
Miksi markkinointi ahdistaa tekijöitään?
Markkinointi ahdistaa silloin, kun sitä ei ole tehty. Tekemätön työ nalkuttaa takaraivossa, tietää Antti Sipilä.
Antti Sipilä
Ilmiöt
31.5.2021 9:25
Jo yli puolet suomalaisista käyttää maksullisia suoratoistopalveluita
Etenkin nuoret ovat valmiita maksamaan suoratoistopalveluista.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
31.5.2021 8:40
VR keskittyy markkinoinnillaan entistä vahvemmin kotimaanmatkailun lisäämiseen
VR panostaa markkinointiinsa ja aikoo kehittää brändiään.
Toni Rajamäki
Luovuus
31.5.2021 7:00
🔍 17-vuotias markkinointiyrittäjä Rasmus perustaa pian kolmannen yrityksensä: ”Mitä aikaisemmin aloittaa, sitä enemmän on aikaa kehittyä”
Rasmus Kärkkäinen pyörittää kahta yritystä, tekee töitä Bob the Robotilla ja opiskelee lukion lisäksi markkinointia ja yritysjuridiikkaa avoimessa yliopistossa. Pian hänellä on yksi yritys lisää.
Iina Kansonen
Brändit
28.5.2021 15:00
Äitipiirin perustaja Anna Korhonen kehitti innovatiivisen palvelun lisäämään äitien hyvinvointia
Äiteys on tänä päivänä trendikästä, sanoo Anna Korhonen.
Toni Rajamäki
Toimistot
28.5.2021 12:55
TBWA\Helsinki pokkasi kaksi palkintoa arvostetussa D&AD Awards -kilpailussa, myös Kurio sai tunnustusta
Kaksi suomalaistoimistoa palkittiin kansainvälisessä huippukilpailussa.
Toni Rajamäki
Brändit
28.5.2021 11:15
Marimekko ja Adidas brändiyhteistyöhön
Uudet tuotteet tulevat myyntiin kesällä.
Toni Rajamäki
Brändit
28.5.2021 9:55
Tokmanni lähtee mukaan ruoan verkkokauppakisaan
Jättiketjun uusi palvelu on toistaiseksi saatavilla vain pääkaupunkiseudulla.
Toni Rajamäki
Brändit
28.5.2021 9:10
Marimekon entinen markkinointijohtaja Päivi Paltola aloittaa Ruohonjuuren toimitusjohtajana
Paltola on työskennellyt aiemmin johtorooleissa isoissa kansainvälisissä brändeissä.
Toni Rajamäki
Kolumni
28.5.2021 7:00
Yhteisö on asiakkaasi – kohti parempaa yhteisökokemusta
Brändien pitäisi panostaa sosiaalisen median ylläpitoon ja yhteisöstä huolehtimiseen, kirjoittaa Marika Siniaalto.
Marika Siniaalto
Ilmiöt
27.5.2021 14:50
Lukuisat brändit haluavat sponsoroida suomalaiskoripalloilija Awak Kuieria, joka solmii nuoresta iästään huolimatta merkittävän kokoisia kumppanuuksia
Kuier aloittaa WNBA-uransa Dallasissa tällä viikolla.
Toni Rajamäki
Brändit
27.5.2021 8:35
Ruokahävikkiä vähentävä suomalaisbrändi sai 19 miljoonan euron rahoituksen
Fiksuruoka.fi pyrkii vakiinnuttamaan asemaansa Suomessa ja laajentumaan ulkomaille.
Toni Rajamäki
Luovuus
27.5.2021 7:40
Hautauspalvelun ja huippudesignin yhdistänyt Peaceful Oy edustaa Suomea kansainvälisessä Creative Business Cupissa
Suomalaisyrityksen arkkuliinojen kuosin takana ovat muun muassa huippusuunnittelijat Paola Suhonen ja Jukka Rintala.
Toni Rajamäki
Kolumni
27.5.2021 7:00
Löysin keinon tehostaa luovaa ajatteluani ällistyttävän helposti, ja sinäkin pystyt siihen
Kun päässäsi lyö seuraavan kerran tyhjää lähenevästä deadlinesta huolimatta, ota tämä vinkki käyttöön, kehottaa Aino Papinniemi.
Aino Papinniemi
Brändit
26.5.2021 13:00
Manna & Co:n tavoitteena on auttaa tunnettuja suomalaisbrändejä kansainvälistymään – “Nyt meillä on varaa investoida aivan eri tavalla”
Uuden konsernin alaisuuteen kuuluu viisi eri brändiä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
26.5.2021 11:40
MarkkinointiKollektiivin kysely: markkinointialan työntekijöiltä vaaditaan etenkin näitä taitoja tulevaisuudessa
Data- ja analytiikkataidot korostuvat entisestään tulevaisuudessa, uskovat alan ammattilaiset.
Toni Rajamäki
Luovuus
26.5.2021 9:15
Nuorten mediayleisöjen tavoittamiseen liittyvä ratkaisuehdotus voitti uuden CXPA Finland Hack -kilpailun
Kilpailussa etsittiin ratkaisuja ajankohtaisiin asiakaskokemus- ja palvelumuotoiluhaasteisiin.
Toni Rajamäki
Brändit
26.5.2021 8:00
Suomalaiset huippubrändit siirtyvät saman organisaation alle – “Ainutlaatuinen kokonaisuus, josta kasvaa moninkertaisesti osiensa summaa enemmän”
Uudessa yhtiössä työskentelee 350 henkilöä.
Toni Rajamäki
Kolumni
26.5.2021 7:00
Nettikauppa on kuin nettiseksiä, ja se on pelokkaiden brändien syy
Flirttailun puute mainonnassa laskee brändien tuomaa lisäarvoa, kirjoittaa Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.