UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Verkkomedia
Digitaalisuus
Katso tästä Grand Onen kaikki voittajat
8.4.2022 9:15
Digitaalisille palveluille ja markkinointiviestinnän töille tarkoitetussa Grand One -kilpailussa voittajia palkittiin 19 eri sarjassa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Myrsky mekasti Grand Onessa ja teki historiaa, TBWA\Helsinki jälleen Vuoden yritys
7.4.2022 23:30
Bob the Robotin virtuaalivaikuttaja voitti kampanjapuolen Grand Prix’n ja viisi eri sarjaa.
Toni Rajamäki
Luovuus
Duunitorin poikkeuksellinen konsepti on kerännyt jo yli 15 miljoonaa näyttökertaa – kaupallinen johtaja Lauri Iso-Markku kertoo, mihin menestys perustuu
7.4.2022 9:25
Vuoden mittaisesta #Koeaika-projektista tuli jättimenestys, jolle suunnitellaan nyt jatkoa.
Toni Rajamäki
Toimistot
TBWA\Helsinki ja Nitro palkittiin Aikakausmedian Editkilpailussa
28.3.2022 10:25
TBWA:n HelsinkiMissiolle tekemä työ voitti parhaan mainoksen palkinnon, Nitro vastasi parhaasta kampanjasta.
Toni Rajamäki
Mainonta
Readpeakin uusi maajohtaja haluaa saada brändit oivaltamaan yhden tärkeän asian natiivimainonnasta
23.3.2022 9:10
Ville Veikkolaisen mukaan natiivimainonnan mahdollisuuksia ei aina ymmärretä. Teknologisen kehityksen myötä mahdollisuudet ovat sen kuin vain kasvaneet.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Lähes puolet suomalaisista suosii mainonnalla rahoitettavaa verkkopalvelujen liiketoimintamallia
1.3.2022 8:55
Reilu 40 prosenttia suomalaisista kertoo olevansa huolissaan omasta tietosuojastaan.
Toni Rajamäki
Media
Pohjoismaiset markkinoinnin ja viestinnän alan mediat yhdistävät voimansa – ”Olemme pitkään haaveilleet tästä”
22.2.2022 13:55
Mediatalot yhdistävät voimansa tarjotakseen aiempaa paremman kuvan siitä, mitä pohjoismaisilla markkinoilla tapahtuu.
Minna Lehto
Digitaalisuus
PlayAd Media toimii Suomessa jatkossa ShowHeroes-nimellä
18.2.2022 13:10
ShowHeroes Group osti ruotsalaislähtöisen PlayAd Median viime marraskuussa.
Toni Rajamäki
Brändit
🔍 Schibsted Suomi aloitti historiallisen markkinointikampanjan, jolla halutaan kertoa yhtiön brändien poikkeuksellisista mainostamismahdollisuuksista
9.2.2022 7:00
Schibsted on valtava kansainvälinen konserni, mutta yhtiötä ei tunneta Suomessa kovin hyvin – ainakaan vielä.
Toni Rajamäki
Edellinen
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.