Sanoma
Media

Hesarin Counter-Strike-kampanjalle kolmas ehdokkuus Cannesissa

21.6.2023 12:18
Mikko Perttunen
Kampanjan ensimmäiset Cannes-palkinnot mahdollisia tänään.

Helsingin Sanomien ja Milttonin Counter-Strike-peliin suunnittelema kartta, johon piilotettiin venäläisiä pelaajia varten Helsingin Sanomien kirjeenvaihtajien tuottamaa tietoa Venäjän ja Ukrainan sodasta, on ehdolla kahden aiemman ehdokkuutensa lisäksi myös Sustainable Development Goals -kategorian Peace, Justice and Strong Institutions -sarjassa.

Aiemmin kampanja on nimetty ehdolle jo Direct-kategorian Gaming- ja Corporate Purpose & Social Responsibility-sarjoihin. Direct-kategorian palkinnot jaetaan keskiviikkona.

Lue myös: Cannes Lions ehdokkuuksien osalta McDonald’sin ja Nord DDB Helsingin juhlaa

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

MarkkinointiUutisten päätoimittaja Iina Kansonen ja avustaja Santtu Kottila raportoivat Cannes Lions Festivals -tapahtumasta paikan päältä. Jos sinulla on tapahtumaan liittyvä juttuvinkki tai olet Cannesissa ja halukas haastateltavaksi, otathan yhteyttä toimitukseen sähköpostitse (toimitus@markkinointiuutiset.fi).