Media

Maaseudun Tulevaisuus liittyy osaksi myynti- ja markkinointiorganisaatio Kärkimediaa

Huhtikuun alusta alkaen organisaatioon kuuluu 34 sanomalehteä ympäri Suomen.
Kuva:
Minna Autio / Unsplash
Maaseudun Tulevaisuus liittyy osaksi myynti- ja markkinointiorganisaatio Kärkimediaa

Suomen toiseksi luetuin sanomalehti Maaseudun Tulevaisuus liittyy Kärkimediaan huhtikuun alusta alkaen. Kärkimedia on sanomalehtien yhdessä omistama myynti- ja markkinointiorganisaatio, jota kautta mainostajat voivat ostaa printti-, display-, digilehti- ja natiivimainontaa Kärkimedian lehtiin.

Maaseudun Tulevaisuuden lukijaprofiilissa korostuvat erityisesti maaseutumaisten alueiden väestö sekä maaseutuyrittäjät ja metsänomistajat. Painettu lehti ilmestyy maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Printtilehden sekä digipuolen kokonaisviikkotavoittavuus oli vuoden 2022 Kansallisen mediatutkimuksen mukaan 676 000.

Syksyllä 2022 Kärkimediaan liittyi Suomen vanhin sanomalehti Åbo Underrättelser, Kärkimedian viides ruotsinkielinen sanomalehti. Huhtikuun alusta Kärkimediaan kuuluu 34 sanomalehteä.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa