Sanoman Uutiset ja featuremedia -yksikkö on valinnut uudeksi toimistokumppanikseen brändi- ja viestintätoimisto United Imaginationsin. Kevään aikana käydyn toimistokilpailutuksen piirissä olivat kaikki Sanoman uutisbrändit, eli Suomen suurimpiin ja luetuimpiin uutismedioihin lukeutuvat Ilta-Sanomat ja Helsingin Sanomat sekä merkittävimpiin maakuntamedioihin kuuluvat Aamulehti ja Satakunnan Kansa. Lisäksi Sanoman Uutiset ja featuremedia -yksikköön kuuluu yksitoista paikallismediaa.
Brändi- ja viestintätoimisto United Imaginationsin perustivat vuosi sitten Henri Valtere, Jyrki Poutanen, Steve Brown ja Anu Ubaud. Strategiajohtaja Ubaudilla on pitkä tausta juuri Sanomalta, viimeksi Helsingin Sanomien päätoimittajan roolista.
Lue myös: 🔍 Huippunimien perustama United Imaginations aikoo tuoda positiivisen tuulahduksen toimistokenttään
Vuodessa toimisto on kasvanut 15 hengen yritykseksi.