UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Strategia
Mainonta
HSL teki kaikkien aikojen menestyksekkäimmän kampanjansa Sherpan avulla
28.9.2021 9:35
HSL ylitti tavoitteensa selvästi ja myi jopa 162 000 kausilippua.
Toni Rajamäki
Luovuus
Markkinointitoimisto Primaq räväytti ja lanseerasi oman biisin musiikkivideoineen – “ Lopputulos on jotakin sellaista, jota perinteisessä suomalaisessa markkinointimaailmassa on harvoin nähty”
27.9.2021 8:35
Primaq Group Oy:n markkinointivastaava Paula Virrankoski sanoo, että toimisto haluaa tehdä asioita eri tavalla kuin muut. Tuorein temppu on siitä hyvä osoitus.
Toni Rajamäki
Brändit
Uudelta mobiilipankkipalvelulta näyttävä ulostulo: maksaa jokaiselle uudelle asiakkaalleen 20 euroa käyttörahaa
23.9.2021 14:10
SweepBank haluaa teollaan kannustaa ihmisiä tukemaan ravintoloita, kulttuuria ja taidetta.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Uusi selvitys arvioi, miltä vähittäiskauppa näyttää vuonna 2030 – näiden trendien uskotaan korostuvan
23.9.2021 12:40
Future of Retail -selvityksessä luotiin vähittäiskaupan tulevaisuuden skenaarioita ja selvitettiin tulevia trendejä.
Toni Rajamäki
Luovuus
Fazer ja Kurio ottivat harkitun riskin, joka näytti suuntaa TikTok-markkinoinnille Suomessa – näin syntyi menestystä niittänyt Tutti Frutti Toolkit -kampanja
22.9.2021 14:10
Kampanjan suunnittelu alkoi jo vuonna 2019, jolloin TikTok ei ollut vielä koko kansan huulilla.
Toni Rajamäki
Brändit
Hasan & Partnersilla työskennelleestä Olessia Kozlovasta Matkahuollon uusi markkinointipäällikkö
22.9.2021 10:20
Matkahuolto on tehnyt useita korkean tason rekrytointeja kesän ja syksyn aikana.
Toni Rajamäki
Brändit
Rakennusalan yritys Perustava tekee myyntiä kymmenien miljoonien eurojen edestä, vaikka yrityksen markkinointi toteutetaan in-housena ja varsin maltillisella budjetilla
21.9.2021 13:45
Markkinointikumppanien käyttäminen ei ole itsetarkoitus. Vahvalla in-house-osaamisella voidaan tehdä vahvaa tulosta, mistä Perustava on oiva esimerkki.
Toni Rajamäki
Toimistot
Luova toimisto OSG solmi mielenkiintoisen yhteistyösopimuksen, jolla pyritään edistämään asiakasyrityksien kasvua – “Kahden näin vahvan asiantuntijayrityksen kumppanuudesta ei voi syntyä muuta kuin timanttista jälkeä”
21.9.2021 13:15
OSG vahvistaa toimintaansa yhteistyön myötä. "Saamme lisää muskeleita", kiteyttää OSG Viestinnän toimitusjohtaja Toni Perez.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Spotify-palvelua vastaan kilpailevalta Bauer Audiostreamilta uusi aluevaltaus – “Lisää merkittävästi verkostomme tavoittavuutta ja kohdennusominaisuuksia”
21.9.2021 10:25
Bauer Media on solminut yhteistyön AdsWizzin kanssa.
Toni Rajamäki
Toimistot
Lauramaria Havu palkattiin strategiaansa uudistaneen Kaskas Median brändi- ja kasvujohtajaksi
20.9.2021 11:10
Havu on työskennellyt aiemmin muun muassa Milttonilla.
Toni Rajamäki
Kolumni
Sosiaalinen media on aina myös strateginen
20.9.2021 10:40
Sosiaalisessa mediassa painotetaan liian usein taktista puolta. Se ei ole kuitenkaan viisasta, kirjoittaa Marika Siniaalto.
Marika Siniaalto
Brändit
Kasvava kilpailu ajasta sai Ifolorin kirkastamaan brändiään – näillä keinoin perinteikäs yritys aikoo kasvattaa markkinajohtajuuttaan Suomessa
16.9.2021 11:50
Valokuva-alan yritys panostaa etenkin nuorille suunnattuun markkinointiin.
Toni Rajamäki
Kolumni
Brändi on verbi
14.9.2021 13:20
Yritysten pitäisi panostaa luotettavan brändin rakentamiseen, koska luotettava brändi saa virheet anteeksi. Tämän aseman voi saavuttaa vain teoilla, kirjoittaa Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Toimistot
Eka Ruolan Nitro palkkasi Mari Männistön asiakkuusjohtajakseen
14.9.2021 12:20
Nitrossa on aloittanut kesälomien jälkeen tukku uusia työntekijöitä.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Jyväskyläläinen Trustmary muuntui videotuotantoyhtiöstä markkinointiteknologiatoimijaksi ja keräsi yli miljoonan euron rahoituksen, jonka avulla yritys hakee vahvaa kasvua ulkomailla
14.9.2021 10:20
Muutos alkoi jo ennen koronakriisiä, mutta pandemia vauhditti kehitystä.
Toni Rajamäki
Brändit
Tällaisella markkinoinnilla perinteikäs maalivalmistaja Teknos panostaa kuluttajamyyntiin hakeakseen tasapainoa liiketoimintaansa
13.9.2021 10:25
Teknos on tullut tunnetuksi etenkin teollisuuden parissa. Nyt katseet ovat vahvasti myös kuluttajamarkkinoilla.
Toni Rajamäki
Luovuus
Nesteen The Most C02 -Friendly Route –menestyskampanja kohtasi alussa haasteita ja oli jäädä syntymättä kokonaan
9.9.2021 16:05
Talon sisällä usko ei aina ollut katossa, ja myös korona toi omat ongelmansa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Suomalais-sveitsiläisellä innovaatiolla paljastetaan brändien kilpailuedut – “Tuottaa käsin kosketeltavaa ymmärrystä strategisen brändityön tueksi”
9.9.2021 13:55
NayaDaya kertoo tehneensä merkittävän läpimurron.
Toni Rajamäki
Brändit
Ravintolabrändi KFC:llä on isot valttikortit Suomen pikaruokamarkkinassa – näin globaali jättiyhtiö aikoo laajentua Suomessa
9.9.2021 10:00
KFC aikoo kasvaa vauhdilla Suomessa. Ensi vuonna ravintoloita saattaa olla jo lähemmäs 20.
Toni Rajamäki
Mainonta
Total tv -mainonta vauhdittaa yritysten kasvua eniten, sanoo tuore tutkimus
8.9.2021 11:25
Digitaaliset mediat tarjoavat hyvän mahdollisuuden nopeaan myyntiin.
Toni Rajamäki
Toimistot
MarkkinointiUutisten elokuun luetuimmat jutut
7.9.2021 13:35
Turkulaisen Grundlagen laajentuminen Helsinkiin herätti lukijoiden kiinnostuksen elokuussa.
Toni Rajamäki
Toimistot
Strategisen kansainvälisen laajentumisen aloittava Genero vahvisti taustojaan kahdella huippuosaajalla
7.9.2021 8:40
Kasvumarkkinointitoimiston hallitukseen liittyvät Markus Hakala ja Antti Mäki.
Toni Rajamäki
Brändit
Työhyvinvointipalveluita tarjoava Cuckoo aikoo saada liiketoimintansa lentoon brändiuudistuksen myötä
6.9.2021 8:35
Brändiuudistus on aina riski liiketoiminnalle, mutta oikein tehtynä se nostaa yrityksen täysin uudelle tasolle.
Toni Rajamäki
Brändit
Finnair kommentoi Greenpeacen fossiilimainostempausta: “Mainosten peittäminen on hyvä keino saada huomiota, mutta on tärkeää, että se johtaa myös faktapohjaiseen ja asiaa eteenpäin vievään keskusteluun”
3.9.2021 15:05
Finnairilta painotetaan, että avoin keskustelu on kehityksen edellytys.
Toni Rajamäki
Brändit
Antoiko Hesburger malliesimerkin epäonnistuneesta kriisiviestinnästä? Näin markkinointialan ammattilaiset vastaavat
3.9.2021 13:30
Monien alan ammattilaisten mielestä yhtiön anteeksipyyntö tuli liian myöhään.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.