UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Luovuus
27.10.2021 12:35
Virtual Lapland uudistaa matkailumarkkinointia – vastaavanlaista mallinnettua maailmaa ei ole aiemmin nähty
Koronapandemian myötä teknologioiden kokeilu ja hyödyntäminen ovat lisääntyneet.
Minna Lehto
Toimistot
27.10.2021 12:15
Aava & Bangin toimitusjohtaja vaihtuu: Vilja Laaksonen korvaa tehtävässä Pete Okkosen
Okkosen pesti päättyy viiden vuoden rupeaman jälkeen.
Toni Rajamäki
Toimistot
27.10.2021 11:10
Jarkko Toijosesta kasvumarkkinointitoimisto Parceron osakas
Toijonen aloitti Parcerolla luovana johtajana vuonna 2020.
Toni Rajamäki
Luovuus
27.10.2021 10:40
Isoon näkyvyyteen ei aina tarvita merkittävää taloudellista panostusta: Porpoise Marketingin suunnittelema kierrätyskampanja tekee kovaa tulosta vain muutaman kymmenen tuhannen euron budjetilla
Zombiakku-kampanja saavutti lanseerausviikollaan ison medianäkyvyyden.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
27.10.2021 10:20
Laurean opiskelijat pääsevät ideoimaan Ikea Suomen somemarkkinointia
"Uudet näkökulmat ovat juuri se juttu, miksi halusimme tähän projektiin lähteä mukaan", sanoo Ikean Marketing Communications Manager Johanna Granqvist.
Toni Rajamäki
Brändit
26.10.2021 13:35
Fazerilta Suomen ensimmäinen täysin kierrätysmuovista valmistettu ruokapakkaus – "Olemme edelläkävijä ja näytämme suuntaa koko elintarvikealalla"
Muutoksen ansiosta uuden muovin käyttö vähenee 24 000 kilolla joka vuosi.
Minna Lehto
Brändit
26.10.2021 12:10
Muistuttaako Kauppakeskus Myllyn uusi logo liikaa Moi Mobiilin logoa? Moin markkinointijohtaja Ulla Koivula: “Ihanaa olla inspiraation lähde”
Kauppakeskus Mylly julkisti viime viikolla brändiuudistuksensa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
26.10.2021 9:35
Isot suomalaismainostajat kaipaavat digitaaliselta mainonnalta läpinäkyvyyttä
Mainostajilla ei ole tällä hetkellä selvää näkyvyyttä digitaalisen mainonnan kohdentamiseen, raportointiin ja kulurakenteeseen.
Toni Rajamäki
Kolumni
26.10.2021 7:45
Seitsemän syytä sille, miksi mainosklikkaukset poikkeavat vierailuista
Mainosklikkausten ja sivuston vierailujen välillä voi parhaimmillaan tai pahimmillaan olla jopa 90 prosentin ero. Syy voi olla joku näistä, vinkkaa Petri Mertanen.
Petri Mertanen
Brändit
25.10.2021 12:35
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Netflixin hittisarja toi ikonisen kenkäbrändin yhden tuotteen myyntiin 7800 prosentin kasvun
Snapchatin johtaja kertoo Applen uudistuksen tuoneen päänvaivaa. Facebookin emoyhtiö on vaihtamassa nimeään.
Toni Rajamäki
Brändit
25.10.2021 11:05
Tällä tavoin Paulig rakensi kaupunkikahvibrändistään jättimenestyksen
Kaupunkikahvikonsepti syntyi 1950-luvulla lanseeratun tuotteen inspiroimana.
Toni Rajamäki
Brändit
22.10.2021 13:30
Millainen kaupallinen vaikutus Cristiano Ronaldolla on Manchester Unitedille?
Monta kertaa maailman parhaaksi jalkapalloilijaksi valitulla Ronaldolla on ollut aiemmin merkittävä vaikutus edustamiensa seurojen kaupallisuuteen.
Toni Rajamäki
Kolumni
22.10.2021 9:55
Aivoverisuoneni ovat liian usein katkeamispisteessä, kun puhutaan markkinoinnista
Myynti on markkinoinnin osa, ei erillinen toiminto – eikä edes samantasoinen asia. Markkinointi on kokonaisuus, kirjoittaa Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Media
22.10.2021 8:20
Instagram tarjoaa jatkossa aiempaa tarkempia kävijätietoja – mahdollisuus optimointiin kasvaa
Kävijätiedoista voi tarkastella esimerkiksi yleisön sijaintia ja ikäryhmää.
Minna Lehto
Toimistot
21.10.2021 12:15
Millaista työtä Digital Concept Designer tekee? Työstään kertoo Drama Queenin Noora Fredman
Hyvä Digital Concept Designer kuuntelee, havannoi, ymmärtää, tekee oivalluksia ja yhdistää kaiken näkyväksi kokonaisuudeksi.
Toni Rajamäki
Brändit
21.10.2021 10:30
Älysormusvalmistaja Oura palkkasi historiansa ensimmäisen markkinointijohtajan – haaviin tarttui todellinen tähtinimi
Suomalaisen menestysyrityksen markkinoinnin johtoon valittiin kansainvälisesti ansioitunut huippunimi.
Toni Rajamäki
Toimistot
21.10.2021 9:20
Superskillsin taustalla oleva Anne Aikala siirtyy Supersonin asiakkuusjohtajaksi
Aikala on aiemmin työskennellyt muun muassa DDB:llä ja Publicisilla.
Toni Rajamäki
Mainonta
21.10.2021 9:20
Kuluttajat ovat kyllästyneitä perinteiseen mainontaan – ”Seuraavan luovan vallankumouksen tulee liittyä hyödyllisyyteen”
Erityisesti videonkatselun keskeyttävät mainokset kyllästyttävät kuluttajia.
Minna Lehto
Luovuus
20.10.2021 12:20
Bob the Robot toteutti innovatiivisen virtuaalivaikuttajakampanjan, joka herätti brändien, vaikuttajien ja kuluttajien kiinnostuksen
Kampanjalla annetaan kasvot nuorten mielenterveysongelmille ja kerätään varoja Mieli ry:lle.
Toni Rajamäki
Mainonta
20.10.2021 10:05
TikTokin yhteistöissä suurin seuraajamäärä ei välttämättä takaa parasta tulosta
Pienemmillä sisällöntuottajilla on usein intohimoisempia seuraajia.
Minna Lehto
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.