Toimistot

Superskillsin taustalla oleva Anne Aikala siirtyy Supersonin asiakkuusjohtajaksi

Aikala on aiemmin työskennellyt muun muassa DDB:llä ja Publicisilla.
Kuva:
Superson
Superskillsin taustalla oleva Anne Aikala siirtyy Supersonin asiakkuusjohtajaksi

Luova toimisto Superson on palkannut markkinointiviestintäalalla menestyneen Anne Aikalan uudeksi asiakkuusjohtajakseen. Superson kertoi asiasta tiedotteessaan.

Aikala on työskennellyt urallaan isoissa, kansainvälisissä yrityksissä, kuten DDB:ssä ja Publicisilla, joissa hän on toiminut muun muassa asiakkuusjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Aikala kuuluu myös markkinoinnin vertailupalvelu Superskillsin perustajiin. Superskills-palvelussa pystyy hakemaan yritykselleen markkinointipalveluita vertailemalla vaihtoehtoja helposti. Palvelu näkyi muun muassa Alma Median Markkinointi & Mainonta -mediassa, jonka kanssa Superskills teki yhteistyötä.

Aikala halusi hypätä Supersonin kelkkaan, koska hän uskoo nopeasti kasvavan, itsenäisiin toimijoihin nojaavan toimiston ainutlaatuisuuteen.

– Emme ole kiinni rajallisissa resursseissa, vaan valitsemme jokaisen asiakkaan tiimin tilannekohtaisesti usean sadan asiantuntijan osaamisverkostosta. Siksi voimme tarjota ylivoimaisen laajaa asiantuntemusta, joka myös päivittyy jatkuvasti. Lisäksi valintaa helpotti Supersonin hyvä henki ja vahva kulttuuri. Luovaa työ vaatii onnistuakseen oikeanlaisen ympäristön, Aikala sanoo tiedotteessa.

– Markkinointiviestinnän toimistokentän on aika uudistua, ja Supersonin spesialistimalli vastaa asiakkaiden tarpeisiin ainutlaatuisella tavalla, hän lisää.

Tänä vuonna Supersonin toimitusjohtajana aloittanut Teppo Heikkinen tietää, että toimistoon liittyy kokenut ammattilainen, joka on ajan hermolla.

– Pitkän toimistouransa lisäksi Annella on poikkeuksellisen kattava näkemys siitä, miten asiakkaiden tarpeet markkinoinnin ja viestinnän kentässä ovat viime vuosina muuttuneet ja miten me toimistona pystymme niihin parhaiten vastaamaan. Supersonin liiketoiminta on tänä vuonna kääntynyt voimakkaaseen kasvuun, ja Annen laaja-alainen kokemus on tärkeä vahvistus tukemaan niin meidän kuin asiakkaidemme liiketoiminnan kehittymistä, Heikkinen sanoo.

Supersonin liikevaihto on kasvamassa tänä vuonna merkittävästi. Yrityksen uusiin asiakkaisiin kuuluvat muun muassa Ifolor ja Technopolis. Supersonin isoimpien asiakkaiden joukosta löytyvät muun muassa Google ja Wärtsilä.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa