UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Mainonta
29.1.2021 15:40
Mediamainontaan käytettiin viime vuonna 133 miljoonaa euroa vähemmän kuin 2019 – vain yksi mediaryhmä onnistui kasvamaan
Mediamainontaan käytettiin 1126 miljoonaa euroa vuonna 2020. Lasku edellisvuodesta oli merkittävä.
Toni Rajamäki
Toimistot
29.1.2021 10:15
Tradenomit tienaavat paremmin myynnin ja viestinnän parissa kuin mainosalalla
Tradenomit-yhteisön tutkimus selvitti muun muassa markkinointialan palkkoja.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
28.1.2021 19:40
Historiallisen tuoteinnovaation suosio lähti uuteen nousuun koronavirustilanteen takia – "Kasvua 200 prosenttia"
Ihmisten pysyminen kotona on ollut eduksi lukuisille tuotteille.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
28.1.2021 18:55
Pk-yritysten toivotaan luovan talouskasvua datan avulla
Uusi malli tarjoaa pk-yrityksille väylän uudistumiseen ja kehittymiseen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
28.1.2021 16:50
Muotikaupalla oli hankala vuosi: Vaatteiden kivijalkakauppa romahti lähes 700 miljoonalla eurolla
Muotikaupalla on takanaan surkea vuosi. Kodintekniikka puolestaan kukoisti.
Toni Rajamäki
Brändit
28.1.2021 14:20
Suomalainen vastuullisuuteen pohjautuva urheiluverkkokauppa tähtää kansainvälisille markkinoille
Miljoonan euron liikevaihdon tehnyt Weekendbee-verkkokauppa aikoo kasvattaa kansainvälisen myynnin osuutta jopa 300 prosentilla viidessä vuodessa. Potentiaalista markkina-aluetta kartoitetaan nyt testimarkkinoinnilla.
Iina Kansonen
Kolumni
28.1.2021 13:20
Tenan banneri pilasi päiväni – panosta eläkeläiseen, markkinoija
Vähättelemällä eläkeläisiä markkinoijat vähättelevät yli miljoonan suomalaisen ostovoimaa, kirjoittaa Ulla Koivukoski.
Ulla Koivukoski
Luovuus
28.1.2021 8:00
Pienen suomalaiskunnan nerokas kampanja nousi otsikoihin maailmalla
Lapissa sijaitsevan Sallan kunnan ilmastokampanja keräsi huomiota Euroopassa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
27.1.2021 18:55
Danske Bankin arvio luo optimismia markkinoijille: Palkansaajien ostovoima nousee
Danske Bank ennakoi vuoden 2021 olevan kotitalouksille ja markkinoijille myönteinen.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
27.1.2021 17:50
Keskon Caroline Nykter valittiin IAB Finlandin puheenjohtajaksi
“IAB on ottanut Suomessa hienoja askeleita eteenpäin”, sanoo uusi puheenjohtaja.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
27.1.2021 16:45
Lidl tutki ihmisten kuntoilutottumuksia ja teki tärkeän havainnon – yritys panostaa yhä vahvemmin urheilutarvikemyyntiin
Päivittäistavarakauppaketju Lidl sanoo, että etenkin nuoret ovat löytäneet kotikuntoilun.
Toni Rajamäki
Kolumni
27.1.2021 6:50
MarkkinointiUutiset julkaistiin viikko sitten. Miten meillä menee?
Ensimmäisen viikon perusteella vaikuttaa siltä, että olemme onnistuneet luomaan kiinnostavaa sisältöä. Avausviikon aikana yli 10 000 ihmistä luki MarkkinointiUutisia, päätoimittaja Iina Kansonen kirjoittaa.
Iina Kansonen
Brändit
26.1.2021 18:55
Suomalainen suklaatehdas yrittää valloittaa Keski-Euroopan markkinat uudella allergiavapaalla tuotteellaan
Dammenbergin kaurakaakaolevite on saanut positiivisen vastaanoton ulkomailla.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
26.1.2021 16:05
Markkinoinnin teknologiayhtiö Leadoo MT keräsi sijoittajilta lyhyessä ajassa viisi miljoonaa euroa
Leadoo Marketing Technologies keräsi jättisumman vain kahdessa viikossa.
Toni Rajamäki
Kolumni
26.1.2021 11:02
Kotonani on kolme laatikollista joulupalloja, jotka voivat vääristää historiaa
Se, millaisessa maailmassa elämme tulevaisuudessa, on pitkälti kiinni siitä, millaisia kulutuspäätöksiä teemme tänään, Nea Barman kirjoittaa.
Nea Barman
Ilmiöt
26.1.2021 9:30
Korona on muuttanut työnhakua - tällaisia osaajia markkinointialalla nyt kaivataan
Pitkän uran mainostoimistossa tehnyt Mari Lampimäki on yksi koronan vuoksi työnsä menettäneistä. Hän hakee uutta vauhtia uralleen työvoimakoulutuksesta.
Iina Kansonen
Mainonta
26.1.2021 9:00
Nämä kampanjat taistelevat Effie-palkinnoista helmikuussa – S-ryhmällä eniten ehdokkuuksia
Vuoden parhaimpia markkinointiviestintäkampanjoita palkitseva Effie Awards Finland -gaala järjestetään 4. helmikuuta.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
25.1.2021 18:25
Monella yrityksellä riittää tekemistä audiobrändinsä kanssa – "Se ei ole vain äänilogo tai brändibiisi"
Audiobrändin rakentamisessa on tärkeää olla johdonmukainen, sanoo alan ammattilainen.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
25.1.2021 17:25
Asiantuntijat povaavat: Yritykset tekevät enemmän podcasteja, tiedotteita suunnitellaan julkaistavaksi audiona
Yritykset keskittyvät entistä enemmän audiobrändäykseen, povaa Bauer Media.
Toni Rajamäki
Brändit
25.1.2021 13:30
Elisa myi osuutensa Sulakkeesta hollantilaiselle peli- ja mainosteknologiayhtiö Azerionille
Suomalainen online-peliyritys Sulake on nyt kokonaan Azerionin omistuksessa.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.