UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Toimistot
26.3.2021 8:30
Mediabrands Finland nousi Dentsun ohi Suomen johtavaksi markkinointiryhmäksi, sanoo tuore analyysi – ”Menestyksen taustalla on pari merkittävää asiaa”
Ykköspaikka vaihtui ensimmäistä kertaa moneen vuoteen Recman tekemässä analyysissä.
Toni Rajamäki
Brändit
25.3.2021 13:50
Tässä ovat bkt-vaikutukseltaan Suomen tärkeimmät yritykset – Nokia tippui reilussa kymmenessä vuodessa kauas kärkipaikalta
Vuonna 2019 Suomesta löytyi kolme yritystä, jotka tuottivat arvonlisää yli 1,5 miljardia euroa.
Toni Rajamäki
Mainonta
25.3.2021 10:50
Mainostoimisto Motleyn Kimmo Nurmisto kertoo, miten syntyi viime vuoden paras mainoselokuva
Kiinteistömaailman mainos nappasi vuoden 2020 Voitto-mainoselokuvakilpailun Grand Prix -palkinnon.
Toni Rajamäki
Luovuus
25.3.2021 8:48
Katriina Penttilä lähti Norjaan vaihtoon ja löysi unelmatyön pelimarkkinoinnin parista: ”Haluan rikkoa pelialan stereotypioita”
Katriina Penttilä päätyi Porin teatterimaailmasta pelifirman markkinointiin Bergeniin. Hänen urapolkuaan on koko ajan ohjannut kiinnostus kulttuuriin.
Iina Kansonen
Brändit
25.3.2021 8:40
Suomalainen olympiatoivo lähti alkoholibrändin omistajaksi
Brändin kasvupotentiaali kiehtoo, sanoo uusi omistaja.
Toni Rajamäki
Kolumni
25.3.2021 7:00
Markkinoijien keksipurkki hupenee
Yhtä varmasti kuin aurinko nousee idästä markkinoijille on tarjolla kehittyneitä mainonnan kohdentamiskeinoja myös tulevaisuudessa, kirjoittaa Petri Mertanen.
Petri Mertanen
Digitaalisuus
24.3.2021 14:25
Harvat suomalaisyritykset myyvät vielä Amazonissa, vaikka alusta tarjoaa mahdollisuuden miljoonamyynteihin
Alan asiantuntija arvioi, että Suomessa on vain reilut pari sataa Amazon-myyjää.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
24.3.2021 12:05
Tuore tutkimus paljastaa, miten kuluttajat toimivat kohdatessaan taloudellisia vaikeuksia
Talousongelmiin ajautuneiden kuluttajien toiminta on muuttunut viimeisen 20 vuoden aikana.
Toni Rajamäki
Brändit
24.3.2021 10:35
Tokmanni tavoittelee 1,5 miljardin euron liikevaihtoa ja yli 220 myymälän verkostoa Suomeen
Tokmannin hallitus on päivittänyt konsernin tavoitteet strategiakaudelle 2021–2025.
Toni Rajamäki
Luovuus
24.3.2021 9:35
Viekö ura kirjailijana Tommi Laihon pois markkinoinnin parista?
Tommi Laiho avaa tulevaisuuden kuvioitaan MarkkinointiUutisille.
Toni Rajamäki
Kolumni
24.3.2021 8:15
Kaikkien alojen markkinoijat, liittykää yhteen!
Markkinointikentän pitää yhdistyä, jotta ala voi kehittyä, kirjoittaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Toimistot
23.3.2021 15:00
McCann Helsingin uudesta toimitusjohtajasta piti tulla diplomaatti, mutta sattuma kuljetti Dinko Kortzanovin markkinointialalle – nyt hän haluaa luoda Suomen parhaan dataohjautuvan luovan toimiston
Dinko Kortzanov sanoo päässeensä markkinointialan Manchester Unitediin.
Toni Rajamäki
Brändit
23.3.2021 14:20
Ruoan hävikkiä vähentävä verkkokauppa Matsmart kasvaa vauhdilla myös Suomessa
Ruotsalainen elintarvikeverkkokauppa Matsmart keräsi 35 miljoonan euron rahoituksen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
23.3.2021 11:20
Sponsorointiin investoitiin viime vuonna reilut 200 miljoonaa euroa, kulttuurisponsoroinnissa karmea lasku
Sponsorointi-investointeja tehtiin selvästi vähemmän kuin vuotta aiemmin.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
23.3.2021 10:20
Amazoniin liittyy joka päivä lähes 4000 uutta myyjää
Koronapandemia vauhditti verkkokauppajätin kasvua.
Toni Rajamäki
Toimistot
23.3.2021 10:00
Suomalainen startup-yritys keräsi lähes neljän miljoonan euron rahoituksen ja tähtää nyt alallaan koko Euroopan valtiaaksi
Rajua kasvua tavoittelevalla yrityksellä on asiakkaita jo 14 maassa.
Toni Rajamäki
Toimistot
22.3.2021 15:05
Tuomo Sinkkonen, 34, teki yllättävän urasiirron ja päätti siirtyä Dentsulta johtajan paikalta selvästi pienempään toimistoon, koska hän haluaa muuttaa koko videotuotantoalaa
Halusin osaksi kasvavan yrityksen tarinaa, Sinkkonen sanoo.
Toni Rajamäki
Brändit
22.3.2021 13:40
Kärkkäinen tavaratalon jättäneestä vaatebrändi Makiasta: “Heitä on painostettu lopettamaan yhteistyö”
Tavaratalo sanoo toteuttavansa aidosti ihmisten yhdenvertaista kohtelua.
Toni Rajamäki
Kolumni
22.3.2021 11:29
Sivuuttaminen käy somessa liian helposti – ota käyttöön tämä inklusiivisuuden happotesti
Jokaisen markkinoijan tulisi ennen viestin, kolumnin tai kampanjan julkaisemista kysyä itseltään, keitä tai mitä viestini sivuuttaa, kirjoittaa Antti Sipilä.
Antti Sipilä
Brändit
22.3.2021 10:50
Stadiumin uudessa kampanjassa kiitetään liikuntaa, koska liikunnan merkitys on kasvanut poikkeusoloissa
Kampanja näkyy useissa eri kanavissa.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.