UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Brändit
16.4.2021 16:00
Perussuomalaisten kansanedustaja sanoo, että S-ryhmän ja Keskon pitäisi poistaa rahapelikoneet isoimmista myymälöistään
Riikka Purra pitää Lidlin pelinavausta merkittävänä.
Toni Rajamäki
Toimistot
16.4.2021 14:35
Kansainvälisessä mediassa noteerattu Suomen World Visionin hittikampanja syntyi “yllättävän helpolla”, sanoo TBWA\Helsingin Paula Sonne
"Halusimme näyttää, miltä tuntuu, kun ihminen ei ymmärrä lukemaansa".
Toni Rajamäki
Ilmiöt
16.4.2021 13:05
Tutkimus: Yrityspodcasteja ei hyödynnetä tarpeeksi brändin rakentamisessa, vaikka monet yrityspäättäjät kokevat niiden vaikuttavan positiivisesti kaupalliseen kiinnostukseen
Podcastit ovat tehokas viestintäkanava asiakkaiden ja sidosryhmien suuntaan.
Toni Rajamäki
Brändit
16.4.2021 12:15
Mediabrändi Alma Talent vahvistaa sijoitusosastoaan – “Tavoitteenamme on tehdä kotimaiset pörssiyhtiöt kaikille tutuiksi”
Alma Talent tiivistää yhteistyötään Inderesin kanssa.
Toni Rajamäki
Toimistot
16.4.2021 10:20
Avidlysta kauppakeskusjätti Cityconin uusi strateginen kumppani – pitkään jatkunut yhteistyö Orange Advertisingin kanssa päättyy
Citycon uudistaa markkinointiaan yhteistyökumppanivaihdoksella.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
16.4.2021 8:50
Veikkaus ei usko Keskon ja S-ryhmän seuraavan Lidlin esimerkkiä – “Tällaista kehitystä ei ole ollut nähtävissä”
Lidl on päättänyt poistaa rahapelikoneet myymälöistään tämän vuoden aikana.
Toni Rajamäki
Brändit
15.4.2021 12:50
Suomen arvostetuin olutbrändi on avaamassa jättimäisen panimon Viroon
“Etsimme pitkään ja turhaan lisäkapasiteettia Suomesta”, sanoo panimon perustaja.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
15.4.2021 11:15
Tätä Googlen kolmannen osapuolen evästeiden poistuminen oikeasti tarkoittaa suomalaisille mainostajille
Asiakasymmärryksen merkitys kasvaa muutoksen myötä, sanoo asiantuntija.
Toni Rajamäki
Brändit
15.4.2021 10:45
Lidl poistaa pelikoneet kaikista myymälöistään miljoonan euron menetyksestä huolimatta – “Meille vastuullisuus on tekoja, ei pelkkää puhetta tai mainoslauseita”
Päivittäistavarakauppaketjun myymälöiden pelikoneet lähtevät tulevan kesän aikana.
Toni Rajamäki
Mainonta
15.4.2021 10:15
Nämä mainokset äänestettiin viime vuoden vaikuttavimmiksi koko maailmassa – katso viisi parasta mainosta tästä
Kantarin tutkimuksessa kärkipaikan nappasi tunnettu olutbrändi.
Toni Rajamäki
Toimistot
15.4.2021 9:15
Ville Toriseva palaa tuttuihin maisemiin Omnicom Media Groupille
Kokenut markkinointialan ammattilainen on työskennellyt viime vuodet yrittäjänä.
Toni Rajamäki
Kolumni
15.4.2021 7:00
Kuluttajat haluavat nyt immersiivisiä kokemuksia – miten sinun brändisi niitä tarjoaa?
On hemmetin paljon siistimpää kutsua yleisö seikkailemaan brändin virtuaaliseen maailmaan kuin näyttää pelkkiä kuvia tai videoita tuotteista, kirjoittaa Laura Olin.
Laura Olin
Luovuus
14.4.2021 13:55
Luovana johtajana työskennellyt Mikko Martikainen palkattiin Duunitorin markkinointijohtajaksi – "Haluaisin seuraavaksi jättää oman pienen jälkeni siihen, kuinka Suomi mullistaa rekrytoinnin"
Martikainen siirtyy teknologiayritykseen bränditoimisto SEKistä.
Toni Rajamäki
Toimistot
14.4.2021 13:15
Mikael Castrén vaihtaa Dentsun tapahtumamarkkinointitoimisto Tapaukseen
Castrén aloittaa Tapauksella uuden kasvualueen johtajana sekä johtoryhmän jäsenenä.
Toni Rajamäki
Brändit
14.4.2021 12:25
Koronapandemia ei ole kaatanut suuria suomalaisbrändejä – nämä tunnetut yritykset ajautuivat konkurssiin viimeisen vuoden aikana
Maailmanlaajuinen kriisi on kaatanut Suomessakin kymmenien miljoonien eurojen liikevaihtoa pyörittäneitä yrityksiä.
Toni Rajamäki
Kolumni
14.4.2021 12:10
Kuinka hankkia (ja unohtaa) yli 2000 asiakasliidiä?
Henkilöbrändiä rakentaessa kannattaa harkita omien virheiden jakamista, sillä kiinnostavimmat tarinat ovat niitä, jotka eivät mene ihan putkeen, kirjoittaa Mari Luukkainen.
Mari Luukkainen
Mainonta
14.4.2021 11:30
Tällä tavoin koronapandemia on vaikuttanut ulkomainontatapoihin
Pandemia ja siitä seuranneet rajoitukset ovat muuttaneet suomalaisten liikkumista.
Toni Rajamäki
Brändit
14.4.2021 7:00
🔍 Ensin olivat olemassa yrityksen arvot, vasta sitten ideoitiin tuote: Pinja Puustjärvi halusi suojella Laosin metsiä ja löysi ratkaisun kahvista
Slow Forest Coffeen brändi on rakentunut päinvastoin kuin tavallisesti. Myyntitilanteissa kahvin maku ja hinta saattavat joskus jäädä toissijaisiksi, kun yritykset haluavat ostaa ennen kaikkea vastuullisuutta.
Iina Kansonen
Digitaalisuus
13.4.2021 14:20
Markkinoinnin mittaaminen on usein heikolla mallilla – asiantuntija kertoo, mikä on oikeanlaisen mittariston rakentamisen lähtökohta
Mittariston rakentaminen lähtee brändin vision miettimisestä.
Toni Rajamäki
Toimistot
13.4.2021 13:25
Bränditoimisto SEK nimitti tukun uusia luovia johtajia
Ikoninen toimisto panostaa vahvasti kasvuun uusilla nimityksillään ja rekrytoinneillaan.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.