.jpg)
Suomen johtava kauppakeskusyhtiö Citycon on valinnut strategiseksi kumppanikseen markkinoinnin palvelutoimiston Avidlyn, yhtiö tiedottaa. Avidly vastaa jatkossa Cityconin markkinoinnista, suunnittelusta ja tuotannosta Suomessa.
Aiemmin Citycon on tehnyt yhteistyötä mainostoimisto Orange Advertisingin kanssa. Cityconin markkinointipäällikön Niklas Anttilan mukaan kauppakeskusjätti on ollut tyytyväinen Orange Advertisingiin, mutta yritys haluaa nyt uudistaa markkinointiaan.
– Olemme vakuuttuneita, että pystymme entisestään parantamaan markkinointiamme Avidlyn kanssa ja että yhteistyöstä saadaan rakennettua yhtä saumatonta kun aikaisemmin Orangen kanssa. Mainostoimiston vaihtaminen on meille kuitenkin tapa uudistaa markkinointiamme ja asettaa uusia tavoitteita horisonttiin, Anttila kertoo MarkkinointiUutisille.
Cityconin ja Orange Advertisingin yhteistyö kesti vuosien ajan.
– Osittain siis myös haikein mielin vaihdamme markkinointikumppania. Hyvienkin yhteistyökumppanuuksien tiet tulevat valitettavasti joskus tiensä päähän. Olemme kuitenkin hyvin kiitollisia Orangen väelle menneistä vuosista. Orangen kanssa olemme tehneet yhteistyötä jo lähes vuosikymmenen ajan, ja toiminta on ollut kaikin puolin onnistunutta, toimivaa ja menestyksekästä.
Anttila sanoo, että Avidly valikoitui kumppaniksi sen vahvan kauppakeskusmarkkinointiosaamisensa ansiosta.
Citycon omistaa muun muassa Ison Omenan Espoossa ja Koskikeskuksen Tampereella.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä