Mainonta

Nämä mainokset äänestettiin viime vuoden vaikuttavimmiksi koko maailmassa – katso viisi parasta mainosta tästä

Kantarin tutkimuksessa kärkipaikan nappasi tunnettu olutbrändi.
Kuva:
Kuvakaappaus YouTubesta
Nämä mainokset äänestettiin viime vuoden vaikuttavimmiksi koko maailmassa – katso viisi parasta mainosta tästä

Markkinatutkimusyritys Kantar on selvittänyt, mitkä olivat kuluttajien mielestä viime vuoden vaikuttavimmat ja luovimmat TV- ja digimainokset. Tutkimukseen osallistui ihmisiä ympäri maailman. Vastaajat valitsivat suosikkinsa tuhansien vaihtoehtojen joukosta.

Tänä vuonna Kantarin tutkimuksen voitti olutbrändi Heineken, joka nappasi ykkössijan Cheers to all -mainoksellaan. Mainoksessa rikotaan sukupuolistereotypioita kertomalla, että miehetkin juovat drinkkejä ja naiset olutta.

Mainoksen taustalla on Publicis-mediakonserni, joka on yksi maailman viidestä suuresta maailmanlaajuisesta markkinointiryhmästä.

Katso voittajamainos tästä:

Tutkimuksessa viiden parhaan joukkoon ylsivät myös Bosch, Burger King, SheaMoisture ja Samsung, joiden mainokset voit katsoa tästä:

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa