Brändit

Mediabrändi Alma Talent vahvistaa sijoitusosastoaan – “Tavoitteenamme on tehdä kotimaiset pörssiyhtiöt kaikille tutuiksi”

Alma Talent tiivistää yhteistyötään Inderesin kanssa.
Kuva:
Alma Media
Mediabrändi Alma Talent vahvistaa sijoitusosastoaan – “Tavoitteenamme on tehdä kotimaiset pörssiyhtiöt kaikille tutuiksi”

Alma Median talous- ja ammattibrändi Alma Talent ottaa suurempaa roolia suomalaisten osakesijoittajien keskuudessa tiivistämällä yhteistyötään sijoituspalvelu Inderesin kanssa. Alma Media tiedotti asiasta tällä viikolla.

Yhteistyö kattaa Alma Talentin kärkimedian Kauppalahden digitilaajille Inderesin analyysit, sijoittajatilaisuuksien webcast-lähetyksen jakelun ja sijoittajatapahtumat.

Alma Talent haluaa vastata muutoksella nykypäivän trendiin, sijoittamisen yleistymiseen.

– Viimeksi kuluneen vuoden aikana Helsingissä listatut pörssiyhtiöt ovat saaneet yli satatuhatta uutta kotimaista osakkeenomistajaa. Alma Talent haluaa vahvasti edistää kansankapitalismia Suomessa, sanoo Alma Talentin toimitusjohtaja Juha-Petri Loimovuori tiedotteessa.

Yksinkertaistettuna pörssiyhtiöt pääsevät nyt tavoittamaan entistä suuremman yleisön.

– Tavoitteenamme on tehdä kotimaiset pörssiyhtiöt kaikille tutuiksi. Yhteistyön kautta pystymme tarjoamaan pörssiyhtiöiden sijoittajaviestinnälle entistä parempia ratkaisuja, joilla tavoittaa tehokkaasti oikeat kohderyhmät, kommentoi Inderesin toimitusjohtaja Mikael Rautanen.

– Suomalaiset osakesäästäjät tarvitsevat luotettavaa ja tarkkaan punnittua tietoa Helsingin pörssin yhtiöistä. Yhdistämällä voimansa Kauppalehti ja Inderes muodostavat suomalaiselle osakesäästäjälle vahvan tietopaketin sijoituspäätösten tueksi, kertoo puolestaan Kauppalehden vastaava päätoimittaja Arno Ahosniemi.

Kauppalehden lisäksi Alma Talentin muita brändejä ovat Arvopaperi ja Talouselämä.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa