UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Strategia
Luovuus
Nesteen The Most C02 -Friendly Route –menestyskampanja kohtasi alussa haasteita ja oli jäädä syntymättä kokonaan
9.9.2021 16:05
Talon sisällä usko ei aina ollut katossa, ja myös korona toi omat ongelmansa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Suomalais-sveitsiläisellä innovaatiolla paljastetaan brändien kilpailuedut – “Tuottaa käsin kosketeltavaa ymmärrystä strategisen brändityön tueksi”
9.9.2021 13:55
NayaDaya kertoo tehneensä merkittävän läpimurron.
Toni Rajamäki
Brändit
Ravintolabrändi KFC:llä on isot valttikortit Suomen pikaruokamarkkinassa – näin globaali jättiyhtiö aikoo laajentua Suomessa
9.9.2021 10:00
KFC aikoo kasvaa vauhdilla Suomessa. Ensi vuonna ravintoloita saattaa olla jo lähemmäs 20.
Toni Rajamäki
Mainonta
Total tv -mainonta vauhdittaa yritysten kasvua eniten, sanoo tuore tutkimus
8.9.2021 11:25
Digitaaliset mediat tarjoavat hyvän mahdollisuuden nopeaan myyntiin.
Toni Rajamäki
Toimistot
MarkkinointiUutisten elokuun luetuimmat jutut
7.9.2021 13:35
Turkulaisen Grundlagen laajentuminen Helsinkiin herätti lukijoiden kiinnostuksen elokuussa.
Toni Rajamäki
Toimistot
Strategisen kansainvälisen laajentumisen aloittava Genero vahvisti taustojaan kahdella huippuosaajalla
7.9.2021 8:40
Kasvumarkkinointitoimiston hallitukseen liittyvät Markus Hakala ja Antti Mäki.
Toni Rajamäki
Brändit
Työhyvinvointipalveluita tarjoava Cuckoo aikoo saada liiketoimintansa lentoon brändiuudistuksen myötä
6.9.2021 8:35
Brändiuudistus on aina riski liiketoiminnalle, mutta oikein tehtynä se nostaa yrityksen täysin uudelle tasolle.
Toni Rajamäki
Brändit
Finnair kommentoi Greenpeacen fossiilimainostempausta: “Mainosten peittäminen on hyvä keino saada huomiota, mutta on tärkeää, että se johtaa myös faktapohjaiseen ja asiaa eteenpäin vievään keskusteluun”
3.9.2021 15:05
Finnairilta painotetaan, että avoin keskustelu on kehityksen edellytys.
Toni Rajamäki
Brändit
Antoiko Hesburger malliesimerkin epäonnistuneesta kriisiviestinnästä? Näin markkinointialan ammattilaiset vastaavat
3.9.2021 13:30
Monien alan ammattilaisten mielestä yhtiön anteeksipyyntö tuli liian myöhään.
Toni Rajamäki
Luovuus
Tekeekö Valco Suomen anarkistisinta markkinointia? Yrityksen “toimitusjohtajana” on mielikuvitushahmo, nimi tulee korruptoituneesta valtionyhtiöstä, ympäristökampanjasta puhutaan viherpesuna
3.9.2021 9:15
Perustaja Henri Heikkinen sanoo, että markkinoinnin linjaa ei mietitty sen tarkemmin. Linja syntyi itsestään, ja toimivaa tapaa ei ole haluttu vaihtaa.
Toni Rajamäki
Brändit
Kesko lanseerasi uuden kuluttajabrändin K-Auton
2.9.2021 12:35
Kesko kokoaa kaikki autopalvelunsa saman brändin alle.
Toni Rajamäki
Brändit
S-Pankki aloittaa brändiuudistuksen
2.9.2021 11:00
Pankki luopuu FIM-brändistä ja siirtää varainhoidon S-Pankki-brändin alle.
Toni Rajamäki
Brändit
IPCC:n ilmastoraportti tuskin vaikuttaa merkittävästi brändien toimintaan – “Monilla yrityksillä on jo kunnianhimoiset tavoitteet”, sanoo vastuullisen markkinoinnin edelläkävijä John Grant
2.9.2021 11:40
Monet brändit tekevät enemmän ja puhuvat vähemmän kuin vielä 10 vuotta sitten, alan asiantuntija linjaa.
Toni Rajamäki
Brändit
Miten yrityksestä luodaan oikeasti vastuullinen toimija? Näin vastaa maailman vastuullisimpiin brändeihin kuuluvan Nesteen Heidi Peltonen
1.9.2021 9:05
Kestävä muutos vaatii strategista suunnittelua ja yhteistyötä.
Toni Rajamäki
Luovuus
Markkinointiviestintätoimisto Superson loi asiakkailleen uudenlaisen työkalun ja e-kirjan auttaakseen brändejä kääntämään vastuullisuusteot kilpailueduksi
31.8.2021 11:15
Supersonin kehittämän CUSP-työkalun avulla löydetään asiakkaalle oikeanlaiset vastuullisuuteen liittyvät näkökulmat.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Yritykset tavoittelevat tänä päivänä ajatusjohtajuutta, mutta mitä se edes tarkoittaa? UPM:n Paula Narkiniemi ja Dentsun Lauri Karolainen kertovat, mistä on kyse
31.8.2021 8:25
"Ultimaattisena tavoitteena on, että oman alan keskustelu ikään kuin omistettaisiin".
Toni Rajamäki
Toimistot
Vuoden Toimisto -kisassa menestyneen Grapevinen perustaja Marika Siniaalto siirtyy pois toimitusjohtajan paikalta – korvaaja löytyi talon sisältä
30.8.2021 10:10
Siniaalto toimii jatkossa Grapevinen asiakaskokemusjohtajana.
Toni Rajamäki
Kolumni
Näin kasvatat brändisi markkinaosuutta – tai vaihtoehtoisesti markkinointiosaston Tyky-päivän budjettia
30.8.2021 8:25
Rahassa kylpeviä suomalaisia tavoitetaan merkityksellisyydellä, jota rakennetaan neljän eri osatekijän avulla, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Brändit
Ravintolabrändi Taco Bell laajenee Suomessa
27.8.2021 10:15
Kansainvälinen jättiketju kasvaa vauhdilla myös Suomessa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Markkinoinnin startup-yritys Boksi nostettiin kansainvälisessä mediassa Helsingin lupaavimpien startupien joukkoon
26.8.2021 12:40
Boksi tarjoaa alustan vaikuttaja- ja sisältömarkkinoinnin ketterään hallinnointiin.
Toni Rajamäki
Media
Tutkimus: Valtaosassa Cannesin voittajatöistä hyödynnetty sosiaalista mediaa keskeisenä osana kampanjaa
26.8.2021 10:30
Somevoittajien töissä korostuu muun muassa aidot teot.
Toni Rajamäki
Kolumni
Kipu on ystäväsi - siitä tiedät, että olet elossa
26.8.2021 9:40
Organisaatioissa on nyt hyvä aika miettiä, mistä asioista on päästävä eroon, mitä kannattaa muuttaa ja mitä pitää ennallaan, kirjoittaa Mika Hyötyläinen.
Mika Hyötyläinen
Brändit
Palkitusta suomalaisbrändistä Rootysta pyritään tekemään hittituote vientimarkkinoille – markkinointijohtaja Jami Teirikari kertoo, mikä tekee uutuustuotteista täysin poikkeuksellisia
25.8.2021 15:35
"Euroopan lisäksi pyrimme suuntaamaan Aasiaan", Jami Teirikari paljastaa.
Toni Rajamäki
Luovuus
Tekirin uuden toimitusjohtajan Riikka Kouhin mukaan yrityksillä on nyt poikkeuksellinen mahdollisuus olla luovia viestinnässään – “Pakko on paras muusa”
24.8.2021 8:50
Kouhi hyppäsi elokuussa varatoimitusjohtajan paikalta toimitusjohtajaksi.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Futurice perusti uuden tytäryhtiön vastaamaan yritysten dataongelmiin – “Tarve datan systemaattiselle hyödyntämiselle lisääntyy kaikkialla”
23.8.2021 13:30
Suomalaisella teknologia- ja innovaatioyritys Futuricella on nyt viisi tytäryhtiötä.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.