Brändit

Kesko lanseerasi uuden kuluttajabrändin K-Auton

Kesko kokoaa kaikki autopalvelunsa saman brändin alle.
Kuva:
Kesko
Kesko lanseerasi uuden kuluttajabrändin K-Auton

Vähittäiskaupan suurtoimija Kesko selkeyttää autoiluun liittyvää kuluttajaliiketoimintaansa ja kokoaa kaikki autopalvelunsa saman brändin alle. Kesko kertoi, että yhtiö lanseeraa syyskuun alussa uuden K-Auto-brändin.

K-Auto tarjoaa asiakkaille ratkaisun uuden auton tai vaihtoauton ostoon sekä autoilun erilaiset palvelut. Tavoitteena on parantaa asiakaskokemusta.

– Uusi K-Auto vie autokauppaa helpompaan ja lähestyttävämpään suuntaan kokoamalla yhden brändin alle kaikki autoiluun liittyvät palvelut. Samalla K-Auto toteuttaa Keskon kasvuun tähtäävää strategiaa, kertoo Keskon autokaupan toimialajohtaja Matti Virtanen tiedotteessa.

Lanseerauksen myötä entinen vähittäiskaupan brändi K-Caara poistuu käytöstä. K-Auto vastaa myös Volkswagen-autojen maahantuonnista sekä tekee yhteistyötä itsenäisten autojen jälleenmyyjien kanssa.

K-Auto haluaa profiloitua vastuulliseksi auto-alan toimijaksi ja edelläkävijäksi.

– Autoalalla on nähtävillä paljon merkkejä paremmasta tulevaisuudesta, kuten latauspisteiden kasvava verkosto ja autojen pienemmät hiilidioksidipäästöt. Me teemme töitä yli tuhannen ammattilaisen voimin, jotta nämä merkit tulevaisuudesta lisääntyvät jatkossakin, Virtanen lupaa.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa