Brändit

S-Pankki aloittaa brändiuudistuksen

Pankki luopuu FIM-brändistä ja siirtää varainhoidon S-Pankki-brändin alle.
Kuva:
S-Pankki
S-Pankki aloittaa brändiuudistuksen

S-Pankki kertoo aloittavansa brändiuudistuksen, jonka ensimmäisenä askeleena pankki luopuu FIM-brändistä ja siirtää varainhoidon kuluttaja-asiakkaita palvelevan S-Pankki-brändin alle.

FIM-brändi on kuulunut S-Pankille vuodesta 2013 lähtien, ja FIM on palvellut pankin private banking -asiakkaita ja institutionaalisia sijoittajia. Muutoksen myötä S-Pankki kytkeytyy entistä tiiviimmin uudistettuun S-brändiin.

– S-Pankki ja FIM ovat olleet samaa konsernia jo kahdeksan vuotta, ja S-Pankista on kasvanut täyden palvelun pankki asiakasomistajille. Jatkossa tuotamme kaikki varainhoidon palvelut aina institutionaalisten asiakkaiden palvelemisesta varakkaiden yksityis- ja yritysasiakkaiden hoitoon yhdellä brändillä, kertoo S-Pankin varallisuudenhoitoliiketoiminnasta vastaava johtaja Hanna Porkka tiedotteessa.

Suomalaiset ovat nimenneet S-Pankin kyselytutkimuksissa kotimaisen finanssialan arvostetuimmaksi ja vastuullisimmaksi brändiksi. Asiakkaille muutos ei näy muuta kuin uudistuneena visuaalisena ilmeenä etenkin asiointikanavissa. Lisäksi monet rahastot ja osa S-Pankki-konserniin kuuluvista yhtiöistä saa uuden nimen myöhemmin syksyllä.

S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula sanoo, että pankki jatkaa muutoksen myötä panostuksiaan varallisuudenhoitoliiketoimintaansa, josta on kasvanut merkittävä tekijä pankin liiketoiminnalle.

– S-Pankki on S-ryhmän asiakasomistajien täyden palvelun pankki ja näiden palveluiden kehitys on toimintamme keskiössä. Panostamme entistä vahvemmin myös private banking -palveluihin. S-Pankki Private on jo nyt monen varakkaan suomalaisen kumppani varallisuudenhoidossa ja tulee olemaan entistäkin mielenkiintoisempi vaihtoehto tulevaisuudessa monelle, hän sanoo.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa