UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Strategia
Brändit
Onlyfansin toimitusjohtaja avasi ristiriitaisen brändin menestyksen taustoja Slushissa: “Haluamme kuulla kriittisiä mielipiteitä”
18.11.2022 15:25
Toimitusjohtaja Amrapali Ganin mukaan eroottisesta sisällöstään tunnettu Onlyfans ymmärretään usein väärin.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomen uusi startup-sukupolvi on tehnyt vaikutuksen Ilkka Paanaseen
17.11.2022 17:10
Supercellin Ilkka Paananen saa inspiraatiota nuorilta yrittäjiltä, jotka osaavat ajatella eri lailla kuin vanhempi sukupolvi.
Toni Rajamäki
Toimistot
Yrityskauppa synnytti Suomeen suuren asiakaskokemuksen asiantuntijayrityksen
11.11.2022 9:20
Finnchatin ja Northboundin yhdistymisestä syntyi Humm.
Toni Rajamäki
Toimistot
Hansdotter aloittaa strategisen yhteistyön digimediatoimisto Mediascope Agencyn kanssa
10.11.2022 12:40
Turkulaistoimistot haluavat ratkaisullaan tehdä asiantuntijapalveluistaan aiempaa kokonaisvaltaisempia.
Toni Rajamäki
Toimistot
Kaksi turkulaista digitaalisen markkinoinnin toimijaa yhdistyy
9.11.2022 13:40
Panic Marketing ostaa turkulaisen Digimaailma-tuotemerkin alaisuudessa olevan liiketoiminnan.
Toni Rajamäki
Toimistot
Tekirin omistajaportaassa historiallinen muutos: Harri Saukkomaa myi ison osan osakkeistaan Konstsamfundetille ja Mikael Arolle
9.11.2022 11:30
Aiemmin Tekir on ollut täysin Saukkomaan ja hänen puolisonsa omistuksessa.
Toni Rajamäki
Media
Kansainvälinen mediajätti saapuu Pohjoismaihin
9.11.2022 9:55
Japanilainen jättiyhtiö Rakuten havittelee aiempaa suurempaa jalansijaa muun muassa Suomessa.
Toni Rajamäki
Kolumni
Ensi vuonna yritykset jaetaan auttajiin ja ahneisiin – nyt voit valita, kumpaan joukkoon sinun yrityksesi kuuluu
16.11.2022 7:05
Näinä aikoina yritysten on äärimmäisen tärkeää kuunnella ja auttaa ihmisiä. Tulevina kuukausina on mahdollista rakentaa kuluttajan luottamusta yritykseen enemmän kuin millään televisiomainoksella tai kalvosulkeisella voisi tehdä, kirjoittaa Markus Nieminen.
Markus Nieminen
Kolumni
Tästä syystä markkinointibudjetin leikkaaminen ja markkinointijohtajan jättäminen pois strategisesta päätöksenteosta on suuri virhe juuri nyt
11.11.2022 7:05
Markkinoinnin yksi haastavimmista ja puhutuimmista osa-alueista on perinteisesti ollut tulosten taloudellisten hyötyjen osoittaminen. Tässä kolme esimerkkiä, joilla voit todistaa sekä markkinoinnin että oman merkityksesi organisaatiossasi, kirjoittaa Markus Kivikangas
Markus Kivikangas
Brändit
Mehiläinen palkittiin Rekrygaalassa Vuoden työnantajabrändinä
7.11.2022 10:50
Vuoden rekrykampanjaksi valittiin Nurmijärven kunnan #Ilmiöntekijät.
Toni Rajamäki
Kolumni
Markkinointiväki jakautui yhtä totuutta kannattaviksi lahkoiksi, ja se vaarantaa yritysten kilpailukyvyn
1.11.2022 12:45
Markkinoinnin haasteet ovat yhä kompleksisempia, eikä niihin ole helppoja ratkaisuja, vaikka joku niin yrittäisikin vakuuttaa, kirjoittaa Leena Komulainen.
Leena Komulainen
Digitaalisuus
Fonecta uudistaa myyntiorganisaatiotaan: tekee laajoja investointeja tekoälyyn ja lupaa tuoda tuoreimmat digimarkkinoinnin ratkaisut suomalaisyritysten saataville.
1.11.2022 12:00
Uutta myyntiorganisaatiota alkaa vetää Antti Tukia.
Toni Rajamäki
Brändit
Kysely: Iso joukko yrityksiä on leikannut markkinointi-investointejaan tämän vuoden aikana
1.11.2022 8:40
Lähes puolet vastaajista sanoo pitävänsä markkinointi-investointinsa suunnitellulla tasolla loppuvuoden aikana.
Toni Rajamäki
Toimistot
Vuoden viestintätoimisto Brunnenissa ei pelätä haastaa asiakasta: “Emme tee viestintää, joka ei ole vaikuttavaa”
28.10.2022 14:30
Brunnenin johtava viestintäkonsultti Terttu Sopanen kertoo, mihin Vuoden viestintätoimiston menestys perustuu.
Toni Rajamäki
Toimistot
Yli sadan miljoonan liikevaihtoon yltävä IPG Mediabrands on pitänyt paikkansa Suomen johtavana markkinointiryhmänä
28.10.2022 12:00
Toimitusjohtaja Mika Häyrinen kertoo Suomen toimistoryppään menestyvän erinomaisesti myös IPG:n sisäisessä vertailussa.
Toni Rajamäki
Brändit
Wolt Market halpuuttaa – haastaa perinteisiä ruokakauppoja entistä kovemmin
26.10.2022 11:50
Wolt haluaa tuoda ruokakauppansa kuluttajien arkeen.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Verohallinnon someviestintä kasvoi ilmiöksi, joka toimii hyvänä esimerkkinä myös yksityiselle sektorille – näin ilmiö luotiin
21.10.2022 11:00
Vuonna 2017 verottaja alkoi tehdä someviestintää aiempaa strategisemmin, koska organisaatio halusi siirtyä asiakaslähtöisempään suuntaan.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Avaus laajentuu Euroopassa: uusi toimisto avataan Italiaan
17.10.2022 9:45
Avauksella on tällä hetkellä toimistot neljässä maassa. Ensi vuonna luku kasvaa viiteen.
Toni Rajamäki
Kolumni
Oletko yhden ihmisen markkinointiosasto? Noudata näitä neuvoja, niin onnistut työssäsi
14.10.2022 7:05
Suomessa on satapäin yhden hengen markkinointiosastoja. Markkinoinnin yksinäisen suden paikka ei kuitenkaan ole niin surkea kuin toisinaan väitetään, kirjoittaa Antti Sipilä.
Antti Sipilä
Digitaalisuus
Digitaalisen markkinoinnin konserni Generaxion ostaa saksalaiskilpailijansa
12.10.2022 14:40
Pohjoismaisen Generaxionin Suomen-osaston toimitusjohtaja Janne Mäenpää sanoo kaupan avaavan suomalaisyrityksille ovia Saksan-markkinoilla.
Toni Rajamäki
Brändit
Pohjoismaiden arvokkaimman brändin salaisuus piilee poikkeuksellisessa viestintäkulttuurissa – Ikea Suomen viestintäjohtaja Kirsi Gotthardt kertoo, mistä on kyse
12.10.2022 9:15
"Voisi sanoa, että meillä arvostetaan erityisesti tavaratalotyöntekijöiden mielipiteet korkeammalle kuin esihenkilöiden mielipiteet."
Toni Rajamäki
Brändit
Fiksuruoan kansainvälinen kasvu jatkuu – “Uusien markkinoiden kasvupotentiaali on moninkertainen Suomeen verrattuna”
11.10.2022 10:40
Hävikkiruokaa myyvä startup toimii nyt Suomen lisäksi Belgiassa ja Hollannissa.
Toni Rajamäki
Kolumni
Ennen mediabudjetit olivat satoja tuhansia euroja, nyt sama tulos saadaan aikaan jopa satasilla
11.10.2022 10:25
Digiajan brändin on opittava uusi tapa ajatella budjetoinnin ja budjetin jakamisen suhteen, kirjoittaa Marika Siniaalto.
Marika Siniaalto
Ilmiöt
TBWA:n tuore katsaus: Kokemuksellisuuden tarve kasvaa koko ajan, mutta yritysten panostukset ovat jääneet vähäisiksi
11.10.2022 9:30
Asiakaskokemuksen kehittäminen nähdään ensisijaisesti nykyasiakkaiden palvelemisena.
Toni Rajamäki
Brändit
Vuoden Kasvunrakentaja-yritys on selvillä – voittajaa kiitellään globaalin ongelman ratkaisemisesta
7.10.2022 10:55
Finaalissa oli mukana neljä vahvaa kasvua tehnyttä yritystä.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.