Media

C More ja Katsomo yhdistyvät uudeksi suoratoistopalveluksi

Lokakuussa kokonaisuus jatkaa MTV Katsomo -nimellä.
Kuva:
MTV
C More ja Katsomo yhdistyvät uudeksi suoratoistopalveluksi

MTV:n nykyisten suoratoistopalveluiden, MTV Katsomon ja C Moren, sisällöt muuttavat uuteen palveluun, joka jatkaa MTV Katsomon nimellä.

Helmikuussa suoratoistopalvelu C Moren liiketoiminta siirtyi Telia Finlandilta MTV:lle. Lokakuun 10. päivä julkaistava uusi MTV Katsomo kerää kaikki MTV:n sisällöt yhteen osoitteeseen.

– Yhtenäistämme myös brändejämme osaksi tuttua MTV-brändiperhettä. MTV:n suoratoistopalvelujen katselu on ollut tänä vuonna upeassa kasvussa, ja tämä strateginen muutos mahdollistaa meille kasvun jatkumisen, kertoo MTV:n toimitusjohtaja Johannes Leppänen tiedotteessa.

Leppänen kertoo, että mainostaja-asiakkaita uusi MTV Katsomo palvelee sekä laajalla tavoitettavuudella että kohdennetuilla ratkaisuilla. Total TV yhdistää lineaarisen TV:n ja videomainonnan.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa