
Vuokra-asuntoja tarjoava Lumo-kodit uudisti markkinointiviestintäänsä ja pyrkii nyt murtamaan vuokra-asumiseen liittyvien sisältöjen kliseitä. Toimistokumppaniksi valitun Vapan kanssa yritys aikoo nyt rakentaa Lumo-kodeista kaupunkielämää henkivää lifestylebrändiä.
Vuokramarkkinoilla sisällöt ovat perinteisesti keskittyneet kotiin ja asumiseen, mutta Lumo haluaa tehdä asioita nyt uudella tavalla.
Asumisen sijaan Lumo haluaa puhua kokonaisvaltaisemmin elämisestä. Lumo-kotien uudet lifestyle-sisällöt tuovat esiin arjen pieniä suuria nautintoja, vinkkejä, elämyksiä sekä yhteisöllisyyttä.
Ensimmäisissä uudistetuissa sisällöissä on muun muassa kurkattu Lumo-kotilaisen lempikulmiin ja kerrottu vinkkejä päivätreffikohteisiin Vantaalla. Uusilla sisällöillä Lumo puhuu laajemmin myös kestävistä kaupungeista ja asumisesta sekä tarttuu ajankohtaisiin trendeihin ja ilmiöihin.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä