MarkkinointiUutiset
MarkkinointiUutiset
Uusimmat
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Etusivu
Media
Ilmiöt
Luovuus
Näkökulma
Digitaalisuus
Brändit
Toimistot
Mainonta
Tekijät
Ota yhteyttä
Tietosuojaseloste
Artikkelit joiden aihe on
Lifestyle
Ilmiöt
Ultrapikamuoti ei ole tervetullut Suomeen, vaatii Tisen kampanja
Kritiikin kohteena on erityisesti kiinalainen verkkokauppa Shein.
Mikko Perttunen
Brändit
🔍 Jenni, 30, loi brändin, jonka tuotteet vietiin käsistä kahdessa päivässä: taustalla myyntipaikka Prismassa ja nollabudjetin TikTok-kampanja
Brändeillä on tapana salata uudet tuotteet lanseeraukseen saakka, mutta Jenni Ahokas päätti osallistaa kohderyhmänsä jo tuotesuunnitteluun.
Iina Kansonen
Brändit
Adidas julkaisi ensimmäisen uuden tuotelinjan 50 vuoteen
Avauskampanjan kärkinimeksi nostettiin parikymppinen kauhukomediatähti.
Mikko Perttunen
Brändit
Ruotsista ponnistanut kansainvälinen muoti- ja lifestyle-brändi rantautuu Suomeen – “Odotettu pitkään”
Ensimmäinen Suomen-liike avataan Helsinkiin Kämp Galleriaan.
Toni Rajamäki
Brändit
Zalando lähti ensimmäistä kertaa yhteistyöhön suomalaisen rannekellobrändin kanssa
Vuonna 2018 perustettu Rohje on rakennettu digitaalisten kanavien ja kansainvälisen verkkokaupan varaan.
Toni Rajamäki
Brändit
Älysormusvalmistaja Oura brändiyhteistyöhön muotijätti Guccin kanssa
Oura ja Gucci lanseerasivat yhdessä uuden älysormuksen.
Toni Rajamäki
Brändit
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Mediamoguli vaatii potkuja McDonald’sin pomolle, Michael Kors avasi salaisen Bond-kasinon
Allen Media Groupin toimitusjohtaja Byron Allen lähestyi pikaruokaketjun hallitusta ja vaati potkuja nykyiselle toimitusjohtajalle. Markkinoinnin alalla puhuttiin viime viikolla myös muotibrändeistä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Markkinointialan konkari Mikko Siukosaari perusti kumppaneineen digitaalisen vaatekaupan, jonka tavoitteena on olla maailman vastuullisin muodin kauppapaikka
Ninyes avasi Suomeen ensimmäisen hiilinegatiivisen vaatekaupan.
Toni Rajamäki
Media
Aikakausimedioilla 4,5 miljoonaa seuraajaa somessa – naistenlehdillä suurin yleisö
Aikakausimediat tavoittavat miljoonia ihmisiä sosiaalisessa mediassa.
Toni Rajamäki
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Lähetys onnistui, käythän vielä hyväksymässä tilauksen sähköpostissasi.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.