.png)
Havi ja La Chouette de Champillon -samppanja ovat aloittaneet yhteistyön. Kahden brändin yhteistyön tarina alkoi kesätöiden kautta.
Havin markkinointijohtaja Heidi Huikko haki ja pääsi La Chouette de Champillonia maahantuovan Viinitie oy:n kesätyöhön eli yhdeksi brändin virallisista samppanjanmaistajista.
– Työssäni Havilla mietin päivittäin, miten koteihin luodaan lämpöä ja juhlaa. Tajusin, että Pöllösamppanjan ainutlaatuinen henki voitaisiin kääntää myös tuoksuksi ja tunnelmallisiksi tuotteiksi. Halusimme pullottaa sen ilon, jonka La Chouette de Champillon herättää, ja tuoda sen osaksi arkea, Huikko kertoo tiedotteessa.
Viinitien markkinointipäällikkö Anton Varho innostui ideasta.
– On aivan ainutlaatuista, että inspiraatio koko mallistoon syntyi suoraan aidosta kokemuksesta Pöllösamppanjan kesätyössä. Havissa yhdistyy ikoninen suomalainen laatu ja syvä ymmärrys kodin tunnelmasta, mikä tekee heistä täydellisen kumppanin meille. Tämä mallisto on upea ja täysin uusi tapa viedä La Chouette de Champillon -samppanjan edustama ilo ja laatu osaksi kattausta ja arjen hetkiä, Varho toteaa.
Samppanjabrändin ympärille on rakennettu lifestyle-mallisto, joka sisältää muun muassa tuoksukynttilän ja nestesaippuan.
Koko malliston visuaalisen ilmeen on suunnitellut designtoimisto Aivan, joka loi myös La Chouette de Champillon -samppanjan tunnistettavan etiketin.
Havi X La Chouette de Champillon -mallisto on saatavilla Havin ja Viinitien verkkokaupoista sekä myöhemmin Havin kivijalkamyymälöistä sekä yksinoikeudella Stockmann-tavaratalosta.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä