Kuvaaja:
Mikko Perttunen
Brändit

Veikkauksen johtoryhmään markkinointiviestintä- ja brändiosaamista

4.9.2023 9:02
Mikko Perttunen
”Veikkauksen toimintaympäristön muuttuminen edellyttää myös johtoryhmältä uudistumista ja uudenlaista osaamista.”

Veikkauksen johtoryhmä uudistuu osana yhtiön kasvustrategiaa. Jarkko Nordlund (kuvassa vas.), Reija Laaksonen, Jonas Reuter ja Tuomo Puumala aloittavat Veikkauksen johtoryhmässä syyskuun aikana.

– Hallitusohjelmakirjauksen mukaan uuteen rahapelijärjestelmään siirrytään viimeistään vuoden 2026 alussa, joten valmistautumisaika on lyhyt. Kansainvälistyminen ja pelialan muutokseen valmistautuminen ovat tärkeä osa Veikkauksen kasvustrategiaa. Veikkauksen toimintaympäristön muuttuminen edellyttää myös johtoryhmältä uudistumista ja uudenlaista osaamista, Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski sanoo tiedotteessa.

Laaksonen aloittaa Veikkauksen brändi- ja viestintäjohtajana. Laaksosella on pitkä kokemus kansainvälisistä brändeistä, markkinoinnista, digitaalisesta liiketoiminnasta ja viestinnästä kuluttajaliiketoiminnassa yhdistettynä vahvaan strategiseen osaamiseen. Hän on työskennellyt aiemmin johtotehtävissä muun muassa Nokian Renkailla, Fazerilla ja Unileverillä.

Nordlund vahvistaa Veikkauksen johtoryhmää laajalla kansainvälisellä ja kotimaisella osaamisellaan muutosjohtamisesta, kuluttajaliiketoiminnasta, markkinointiviestinnästä ja mediasta. Nordlund on työskennellyt aiemmin muun muassa MTV Oy:n sekä Universal Musicin Suomen ja Baltian toimintojen toimitusjohtajana.

Reuter aloittaa kansainvälisen liiketoiminnan johtajana ja Puumalan vastuualueelle kuuluvat data ja analytiikka sekä asiakaspalvelu.

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)