UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Digitaalinen markkinointi
Digitaalisuus
Black Fridayn verkkomyynti kasvoi Suomessa – nämä elektroniikkatuotteet kiinnostavat kuluttajia
28.11.2022 12:10
Koko viikon myynti kasvoi seitsemällä prosentilla viime vuoteen verrattuna.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Suomalainen markkinointiteknologia-alan toimija keksi, miten brändit voivat saavuttaa aiempaa parempia tuloksia lyhytvideoillaan – nyt asiakkaita on jo 20 maassa, ja edessä siintää miljardimarkkinat
25.11.2022 8:45
Exolyt luotiin alun perin somevaikuttajille, mutta sitten yritykset kiinnostuivat työkalusta.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Tuore tutkimus paljastaa, mitä datatyökaluja yritykset käyttävät ahkerasti markkinoinnissaan
24.11.2022 14:50
"Alansa johtavat yritykset käyttävät laajaa työkaluvalikoimaa ja rakentavat datapilveen moderneja markkinoinnin datapalveluita ottaakseen kaiken irti datavetoisen markkinoinnin potentiaalista."
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Suomalainen videotuotantoyhtiö lanseeraa uudenlaisen tuotteen brändeille – “Yritykset haluavat olla vuorovaikutuksessa seuraajiensa kanssa viikkotasolla”
24.11.2022 8:45
Snacksizen mukaan tuote on ensimmäinen laatuaan Suomessa.
Toni Rajamäki
Kolumni
Facebook oli internetin toisen vaiheen voittaja, mutta nyt se kauppaa tekopirteitä avataria ja legopalikkamaailmoja aikuisille ihmisille
24.11.2022 7:00
Internetin jokaisessa vaiheessa on nähty sekä voittajia että häviäjiä. Se, joka antaa parhaille sisällöille areenan, voittaa myös metaversumissa, kirjoittaa Laura Olin.
Laura Olin
Ilmiöt
Black Fridayn todelliset alennusprosentit yllättävät: viime vuonna lähes neljännes tuotteista myytiin normaalia kalliimmalla hinnalla
23.11.2022 13:15
Tutkimus paljastaa, että keinotekoiset alennukset lisääntyvät vuosi vuodelta.
Satu Hurme
Digitaalisuus
🔍 Suuri datamäärä huolestuttaa verkkokauppojen päälliköitä – Pahimmillaan moni heittää rahaa hukkaan, sanoo Supermetricsin Mikael Thuneberg
23.11.2022 9:00
67 prosenttia verkkokauppapäälliköistä kertoo, että kerättyä dataa ei välttämättä pystytä analysoimaan ollenkaan, selviää datankeruutyökalun kehittäneen Supermetricsin Iso-Britanniassa teettämästä kyselystä.
Iina Kansonen
Digitaalisuus
Marimekko otti ensimmäisen askeleen metaversumissa: lanseerasi virtuaalisen Unikko-kukkakedon ja laski liikenteeseeen NFT-tuotteen
22.11.2022 7:00
Metaversumi on Marimekolle luontainen toimintaympäristö, sillä se perustuu yhteistyölle, sanoo Marimekon innovaatiojohtaja.
Iina Kansonen
Digitaalisuus
Tuore väitöstutkimus: Digitaalisen markkinoinnin vaikutus oletettua pienempi vähittäiskaupan alalla
18.11.2022 8:35
Parhaiten vähittäiskaupan digimarkkinointi toimii osana hybridistrategiaa eli yhdessä perinteisten markkinointimuotojen kanssa, osoitti Marko Hoikkaniemen DBA-väitöskirja.
Iina Kansonen
Digitaalisuus
Kosmetiikkaketju Kicks pyrkii kauneusalan edelläkävijäksi suomalaisen teknologian avulla
18.11.2022 7:00
Ruotsalainen kosmetiikkaketju Kicks aloittaa yhteistyön kauneusalan teknologiayrityksen Revieven kanssa. Uudet digitaaliset palvelut tarjoavat aiempaa henkilökohtaisempaa asiakaspalvelua myös verkossa.
Satu Hurme
Digitaalisuus
Tutkimus: Jopa 90 prosenttia mobiilisovelluksista rikkoo GDPR:ää
17.11.2022 9:50
Analyysissä oli mukana 250 sovellusta, joilla on vähintään 50 000 päivittäistä käyttäjää.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Suomalainen yritysverkosto lanseeraa ilmaisen web3-kurssin, jotta Suomessa ei jäädä jälkijunaan internetin kehityksessä
17.11.2022 7:55
The Good Cartel -niminen verkosto haluaa varmistaa, että suomalaiset voivat varmistaa kilpailukykynsä internetin murroksessa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
Viisi tärppiä Slushiin: Onlyfans-johtajat kertovat kontroversiaalin brändin johtamisesta, Twitchin toimitusjohtaja jakaa vinkit vaikuttajamarkkinointiin, paljon puhetta web3:sta…
16.11.2022 15:30
Teknologia- ja kasvuyritystapahtuma Slush alkaa torstaina Messukeskuksessa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Sokos lanseerasi AR-meikkifiltterin: kauneusalan markkinoinnissa loikataan kohti metaversumia
15.11.2022 13:50
Sosiaalisen markkinoinnin ja lisätyn todellisuuden hyödyntämisellä tavoitellaan ennen kaikkea nuoria asiakkaita.
Satu Hurme
Digitaalisuus
Tutkimus: YouTube näyttää usein ei-toivottuja sisältöjä käyttäjilleen
15.11.2022 9:25
Käyttäjien äänen huomioiminen on keskeinen haaste koko teknologiateollisuudelle, sanovat tutkimuksen taustalla olevat Thoughtworks ja Mozilla Foundation.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Mitä digimarkkinoinnista pitää tietää juuri nyt?
14.11.2022 11:30
Dagmarin Miikka Rahikaisen mukaan metaversumista kannattaa olla jo kartalla, kuten myös digimarkkinoinnin ympäristövaikutuksista.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Zoom ottaa käyttöön suomalaisten kehittämää teknologiaa
14.11.2022 9:10
Suomalaisen Softpix Oy:n teknologian avulla Zoomin käyttäjät voivat lisätä videostriimeihinsä logoja, grafiikoita ja selitetekstejä.
Toni Rajamäki
Media
Meta potkii jopa 13 prosenttia henkilöstöstään, mutta metaversumipanostukset jatkuvat
10.11.2022 13:50
Nopea kasvu ja haastava maailmantilanne saivat Facebookin emoyhtiön tekemään kovan ratkaisun.
Toni Rajamäki
Toimistot
Hansdotter aloittaa strategisen yhteistyön digimediatoimisto Mediascope Agencyn kanssa
10.11.2022 12:40
Turkulaistoimistot haluavat ratkaisullaan tehdä asiantuntijapalveluistaan aiempaa kokonaisvaltaisempia.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Instagramissa voi tulevaisuudessa ostaa ja myydä NFT-tuotteita
10.11.2022 11:45
Meta lisää sisällöntuottajien ansaintamahdollisuuksia Instagramissa ja Facebookissa. NFT-myyntiä testataan aluksi Yhdysvalloissa.
Satu Hurme
Toimistot
Kaksi turkulaista digitaalisen markkinoinnin toimijaa yhdistyy
9.11.2022 13:40
Panic Marketing ostaa turkulaisen Digimaailma-tuotemerkin alaisuudessa olevan liiketoiminnan.
Toni Rajamäki
Media
Kansainvälinen mediajätti saapuu Pohjoismaihin
9.11.2022 9:55
Japanilainen jättiyhtiö Rakuten havittelee aiempaa suurempaa jalansijaa muun muassa Suomessa.
Toni Rajamäki
Media
TikTokin käyttäjämäärä kasvoi vuoden aikana 200 prosentilla Suomessa, Facebook ei ole kasvanut kahteen vuoteen
8.11.2022 13:40
TikTok on noussut käyttäjämäärältään Twitterin rinnalle Suomessa. Instagram lähestyy jo suosituimman kanavan titteliä.
Toni Rajamäki
Brändit
Kauppakeskus Kampin edelläkävijyys toi tunnustusta – “Kekseliäs tapa auttaa yrittäjiä selviytymään hankalassa tilanteessa ja saada ihmiset liikkeelle”
8.11.2022 10:35
Kauppakeskus Myllyn brändiuudistus vakuutti Vuoden kauppakeskusteko -kilpailun tuomariston markkinoinnin ja viestinnän sarjassa.
Toni Rajamäki
Kolumni
Herätys Sanoma, Alma, muut kotimaiset mediat ja Medialiitto! Twitterin sekoilu on lapasyöttö, mutta kuka laittaisi sisään?
7.11.2022 9:05
Kotimaisella medialla on nyt iskun paikka, kun mediaympäristön laatu on noussut puheenaiheeksi, kirjoittaa Santtu Kottila.
Santtu Kottila
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.