UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Digitaalinen markkinointi
Ilmiöt
Suomalaisyritykset eivät tue hanakasti e-urheilujoukkueita, mutta kehitystä tapahtuu koko ajan – “Yhteistyökumppanuuksien luominen on vielä tällä hetkellä hankalaa”
5.8.2021 12:35
Suomalaispelaajien saama korvaus on yleensä ottaen nimellistä, sanoo SEUL:n Miika Pulkkinen.
Toni Rajamäki
Mainonta
Globaalien mainosinvestointien määrä kasvaa tänä vuonna odotettua nopeammin
5.8.2021 10:55
Euroopan investointien määrä on kasvamassa yli 12 prosentilla viime vuodesta.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
YouTube rikkoi taas 30 miljardin vierailijan rajan, klikkauksia enemmän kuin Facebookilla ja Twitterillä yhteensä
5.8.2021 10:15
YouTube on maailman toiseksi suosituin verkkosivu kävijämäärällä mitattuna.
Toni Rajamäki
Media
YouTuben mainoksista pääsee nyt eroon entistä halvemmalla
4.8.2021 10:25
YouTube lanseerasi käyttäjilleen kevyemmän premium-version.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Google Ads testaa uudenlaista rankaisusysteemiä
4.8.2021 9:30
Google pilotoi ohjelman syyskuussa. Toistuvat rikkeet johtavat määräaikaiseen käyttökieltoon.
Toni Rajamäki
Media
YouTube blokkasi ison australialaismedian viikoksi
3.8.2021 12:30
Sky News Australian sanotaan levittäneen disinformaatiota koronaviruksesta.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Facebookin mainostulot pomppasi rajusti, mutta somejätin kasvu saattaa hidastua
3.8.2021 11:25
Facebook onnistui tuplaamaan tuloksensa huhti-kesäkuun aikana.
Toni Rajamäki
Media
MTV ja uusi mediarahastoyhtiö tarjoavat yrityksille kasvua Suomessa harvinaisella markkinointimallilla
2.8.2021 12:10
Sijoitusyhtiön taustalla on media-alalla menestyneitä henkilöitä.
Toni Rajamäki
Brändit
Pohjoismaiden suurin vaikuttajatapahtuma siirtyy ensi vuoteen
2.8.2021 11:10
Tampereella järjestettävä Tubecon Games toteutuu kuitenkin ennakkosuunnitelmien mukaan.
Toni Rajamäki
Toimistot
House of Lapland teki kaikkien aikojen suomalaissuorituksen Cannes Lions -festivaaleilla
24.6.2021 10:20
Lapin markkinointi- ja viestintätalon Save Salla -kampanja voitti pääpalkinnon keskiviikkona.
Toni Rajamäki
Luovuus
Toimitusjohtaja kertoo, miten Cannes-sensaatio House of Lapland onnistui tekemään kansainvälisen menestyskampanjan
23.6.2021 11:50
Lapin markkinointi- ja viestintätalon ilmastokampanja on saanut runsaasti tunnustusta Cannes Lions -festivaaleilla.
Toni Rajamäki
Luovuus
Save Salla -kampanja kahminut jo kuusi pystiä Cannes Lions -festivaaleilla
23.6.2021 10:00
House of Laplandin menestystyö voitti kolme kultaista leijonaa tiistaina.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Smartly osti Piilaaksossa toimivan mainosteknologiayrityksen
22.6.2021 13:45
Suomalainen huippuyhtiö kasvattaa tuotekehitystään kansainvälisesti.
Toni Rajamäki
Kolumni
Digitaalisesti rakennetut ihmiset muuttavat markkinointia
23.6.2021 7:00
Lu do Magalu ja Lil Miquela ovat digitaalisesti luotuja virtuaalivaikuttajia, joiden avulla myydään luksusmuotia kymmenille miljoonille ihmisille – ja tämä on vasta alkua, Laura Olin kirjoittaa.
Laura Olin
Luovuus
Maailmalla otsikoita kerännyt Sallan kunnan ilmastokampanja sai tunnustusta Cannesissa – työ keräsi jopa 7,5 miljardia näyttökertaa 63 eri maassa
22.6.2021 11:50
House of Laplandin työ voitti pronssia Design-sarjassa.
Toni Rajamäki
Luovuus
Suomalaistyö nappasi palkinnon historiallisessa WARC Awards for Effectiveness -kilpailussa
22.6.2021 10:00
Zero Exclusion -työ sai pronssia B2B-sarjassa.
Toni Rajamäki
Brändit
S-ryhmä loi täysin uudenlaisen markkinointikonseptin: kuusi julkisuudesta tuttua henkilöä kisaa Prisman oman tosi-TV-formaatin voitosta
21.6.2021 8:40
Kilpailua seurataan reaaliaikaisesti somekanavissa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Suomi on maailman kärkeä digitaalisuuden hyödyntämisessä, mutta se ei näy verkkokaupan kehityksessä – tutkijan mukaan Suomen suorituskyky on selvästi Euroopan keskitason alapuolella
18.6.2021 14:10
Suomalaiset yritykset jäävät ICT-pääoman vaikutuksissa bruttokansantuotteen kasvuun vertailumaiden heikoimmin menestyneiden joukkoon.
Toni Rajamäki
Brändit
Suomalainen startup-yritys on myynyt kohta jo 100 000 editointikonsolia ympäri maailman – taustalla vahva PR-työ ja onnistunut vaikuttajamarkkinointi
18.6.2021 11:15
Loupedeck on onnistunut menestymään maailmalla vahvan markkinointiosaamisensa ansiosta. Tänä vuonna yrityksen liikevaihdon odotetaan nousevan kymmeneen miljoonaan, mutta sekin on vasta alkua. Tulevaisuudessa liikevaihto voi olla moninkertainen.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Juha Pihkakosken digimarkkinoinnin viikkokatsauskirje syntyi vahingossa – nyt markkinointialan moniosaaja on lähettänyt jo lähes 100 uutiskirjettä ja tavoittanut tuhansia ihmisiä
17.6.2021 8:55
Pihkakosken viikkokirjeessä käsitellään tärkeimpiä uutisia digimarkkinoinnin maailmasta.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Markkinointiteknologiaan keskittynyt Leadoo MT nostettiin Suomen kuumimmaksi startup-yhtiöksi
16.6.2021 9:50
Lupaava startup keräsi alkuvuodesta viiden miljoonan euron rahoituksen sijoittajilta.
Toni Rajamäki
Toimistot
Luova kasvumarkkinointitoimisto Parcero kasvatti henkilöstönsä kokoa poikkeuksellisesti: uusi AD löytyi kansainvälisestä huipputoimistosta
15.6.2021 14:25
Parcerolla työskentelee uusien rekrytointien myötä jo 25 työntekijää.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
Klarna kehitti asiakkailleen uuden markkinointialustan, joka maksimoi kauppiaiden mainonnan panostuksista saatavan tuoton
15.6.2021 10:05
Klarnan asiakkaat hyötyvät uudesta palvelusta monella tapaa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
“Musiikkikeikkojen Netflix” rantautui Suomeen
11.6.2021 14:40
Staccs tuo musiikkikeikat saman katon alle.
Toni Rajamäki
Mainonta
Porin matkailumarkkinoinnissa on käytetty tänä vuonna yllättäviä keinoja – nerokkaan kampanjan taustalla on luova toimisto Sherpa
11.6.2021 9:50
Kampanjassa muun muassa lähetellään ihmisille yksityisiä Instagram-rakkausviestejä.
Toni Rajamäki
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.