UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Artikkelit joiden aihe on
Data ja analytiikka
Digitaalisuus
Twitterin lähdekoodia vuotanut verkkoon: “Koodi ollut julkisena ainakin useita kuukausia”
28.3.2023 14:03
Vuotajaksi epäillään entistä työntekijää.
Satu Hurme
Ilmiöt
MarkkinointiUutiset etsii asiantuntijoita – hae mukaan!
28.3.2023 13:05
Asiantuntijoilta pyydetään mielipiteitä markkinointi- ja viestintäalaa puhuttaviin aiheisiin.
Toimitus
Ilmiöt
Inflaatio vaikuttaa lähes kaikkien suomalaisten ruokakoriin – näistä ruoka-aineista suomalaiset säästävät
27.3.2023 14:11
Neljännes suomalaisista tinkii hedelmistä ja vihanneksista.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Wordpress-toimisto Evermade kasvatti Ilkka-yhtymään kuuluvan Lianan tulosta viime vuonna
14.3.2023 13:11
Tänä vuonna yritys panostaa Wordpress-integraatioonsa.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
MMA:n tutkimus: Markkinointialan miesten kuukausiansiot lähes tonnin suurempia kuin naisten
14.3.2023 12:00
Työnantajat palkitsevat hyvästä tuloksesta herkemmin myyjiä kuin markkinoijia.
Mikko Perttunen
Mainonta
Iso osa suomalaisista seuraa nyt tarjousmainontaa aiempaa aktiivisemmin
13.3.2023 10:41
MarkkinointiUutisten ja Iro Researchin kyselytutkimus kertoo, että reilusti yli puolet suomalaisista valikoi ostospaikkansa tarjousten perusteella.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
”Voi meitä!” Lähes kaksi kolmesta markkinoijasta ei ole saanut tulospalkkiota työstään, paljastaa MarkkinointiUutisten kysely
10.3.2023 12:30
Koko firman tulokseen sidotut bonukset eivät motivoi markkinointialan ammattilaisia.
Mikko Perttunen
Digitaalisuus
Relex Solutions tiivistää yhteistyötään Viron suurimman päivittäistavarakauppaketjun kanssa
9.3.2023 8:00
Coop Estonialla on Virossa 330 erikokoista myymälää minimarketeista hypermarketteihin.
Mikko Perttunen
Brändit
Brändeillä parannettavaa läpinäkyvyydessä: Kaksi kolmasosaa kuluttajista ei koe hallitsevansa sitä, mitä brändit heidän tiedoillaan ja yksityisyydellään tekevät
7.3.2023 12:11
Markkinointijohtajat ja kuluttajat uskovat eri syihin lojaliteetin muodostumisessa.
Mikko Perttunen
Brändit
Meta oli vuonna 2022 Yhdysvaltojen nopeimmin kasvava brändi
6.3.2023 11:35
Morning Consultin listauksessa nousivat pinnalle aiempaa edullisemmat brändit.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Viesti ry: Brändivastaavien kysyntä kasvoi huimasti vuonna 2022
28.2.2023 9:45
Kaikkein eniten avoimena oli markkinointipäällikön pestejä.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Kiinnostavimmat markkinointiuutiset maailmalta: Vuonna 2014 Youtuben johdossa aloittanut Susan Wojcicki väistyy syrjään
24.2.2023 13:07
Tiktok aloittaa yhteistyön Mercedes-Benzin kanssa. Vaikuttajamarkkinoinnilla on iso rooli Yhdysvalloissa. Brändit huomioivat mustan yhteisön ainakin helmikuun ajan.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Tutkimus: 41 prosenttia suomalaisista ei pystyisi maksamaan tuhannen euron yllättävää menoa ottamatta lainaa
20.2.2023 12:31
Verkko-ostoksiaan on katunut lähes yhtä moni.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Neste ja Sherpa toteuttivat markkinointikampanjan alusta loppuun tekoälyn avustamana
17.2.2023 13:01
”Ihmistä tarvitaan ajattelemaan, ohjaamaan, päättämään, tuntemaan.”
Mikko Perttunen
Brändit
Kyselytutkimus paljastaa: Prismalla ja Lidlillä lojaaleimmat asiakkaat
17.2.2023 8:51
Yrityksen vakioasiakkaat ovat sen tärkein kohderyhmä, todetaan tutkimuksessa.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Futurice alkaa herätellä asiakkaitaan kokonaisvastuullisuuteen
16.2.2023 9:16
Perinteisten taloudellisten mittareiden rinnalla liiketoimintaa on syytä tarkastella myös kestävyyden näkökulmasta.
Mikko Perttunen
Toimistot
NORD DDB ja Avaus solmivat strategisen yhteistyösopimuksen
15.2.2023 9:57
Yhteistyö keskittyy asiakashaasteisiin, joita kumpikaan osapuoli ei pysty ratkaisemaan yksinään.
Mikko Perttunen
Finnpanelin tutkimus: Radio tavoitti viime vuonna viikoittain 87 prosenttia suomalaisista – kuunnelluin kanava oli vanha tuttu
9.2.2023 11:51
Audiopalveluiden kautta kuuntelu kasvaa jatkuvasti. Yle Areena oli käytetyin alusta.
Mikko Perttunen
Ilmiöt
Tutkimus kertoo: Joka kolmas suomalainen uskoo nyt inflaation vaikuttavan omiin kulutusmahdollisuuksiinsa
8.2.2023 13:18
MarkkinointiUutisten ja IROResearchin kyselytutkimuksen mukaan alle 30 000 euroa vuodessa ansaitsevista 43 prosenttia uskoo, että heidän taloudellinen tilanteensa heikkenee vuoden aikana.
Mikko Perttunen
Toimistot
Emmi Teräs Milttonin dataohjautuvien markkinointipalvelujen vetäjäksi
9.2.2023 8:42
Uudet palvelut laajentuvat Ruotsin jälkeen nyt Suomeen.
Mikko Perttunen
Tiktokin sisällöntuottajat pääsevät nyt aiempaa paremmin kiinni videoidensa saavuttavuuteen
6.2.2023 13:05
Video Insight -analytiikalla on mahdollista vertailla omien videoidensa suoriutumista verrattuna alan yleisiin trendeihin.
Mikko Perttunen
Mainonta
Digimainonnallakin on hiilijalanjälki – Adform aloittaa yhteistyön asiakkaidensa päästöjen hillitsemiseksi
6.2.2023 10:00
Scope3:n Ratkaisu tuodaan kaikkien asiakkaiden käyttöön tämän vuoden aikana.
Mikko Perttunen
Mainonta
Mediamainonta kasvoi viime vuonna 4,1 prosenttia – verkkomainontaan käytettiin 700 miljoonaa euroa
31.1.2023 15:15
Kantar palkitsi vuoden mainostajana norjalaisen ruoan verkkokauppa Odan.
Mikko Perttunen
Brändit
Suoratoistopalveluiden kolmen suurimman joukkoon tunkua – yksi on edelleen ylitse muiden
31.1.2023 13:38
Keskikastin toimijoiden markkinaosuudet Suomessa hyvin lähellä toisiaan.
Mikko Perttunen
Mainonta
Digin osuus mainospotista jatkaa kasvuaan
31.1.2023 12:24
Maailmanlaajuisesti digimainonnan osuus on kasvanut kolmessa vuodessa 78 prosenttia.
Mikko Perttunen
Edellinen
Seuraava
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.