Oma Fonecta -palvelusta löytyvä ominaisuus, jonka avulla voidaan analysoida asiakkaiden markkinoinnin toimimista, ja joka suosittelee tehokkaampia markkinointitoimia älykkään algoritmin avulla, on voittanut kultaa vuosittaisessa Digital Innovations -kilpailussa Berliinissä. Kilpailun järjestää digimarkkinoinnin eurooppalainen toimialajärjestö Siinda.
Oma Fonecta on itsepalvelukanava, jonka avulla hallinnoidaan yritysten tietoja yli 20:ssa haku-, suosittelu- ja karttapalvelussa ja seurataan näyttöjen ja yhteydenottojen määriä.
– Suosituksissa referenssinä toimivat asiakkaan oman toimialan yritykset, joihin se peilaa toimenpiteitä. Tämän ratkaisun ainutlaatuisuuden Siindan palkintoraatikin tunnisti, Fonectan tuotepäällikkö Markus Vuorinen sanoo.
Onneksi olkoon vuoden 2025 Kasvukeissit Hetki, Volvo, Bats, Laattapiste-Pukkila ja Locobase! Tutustu uusiin Kasvukeisseihin ja poimi itsellesi vinkit ja opit vaikuttavaan markkinointiin.
Katso Kasvukeissit tästä