Media

MTV:n suoratoistopalvelut hyvässä kasvussa

Eduskuntavaalit vetivät uutis- ja ajankohtaisohjelmat ennätyslukuihin.
Kuva:
MTV
MTV:n suoratoistopalvelut hyvässä kasvussa

MTV kertoo suoratoistopalveluidensa Katsomon ja C Moren käytön kasvaneen maalis-huhtikuussa yli 20 prosenttia edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon nähden. Erityisesti katselu on kasvanut nuorissa kohderyhmissä, joissa suoratoistopalvelujen katselu on lähes kaksinkertaistunut.

Nuorten katselussa korostui MTV:n mukaan muun muassa rakkaus-reality. Urheilussa seurattiin jääkiekon Liigaa ja jalkapallon Mestareiden liigaa, kotimaisesta draamasta Salattuja elämiä, Rantabaaria ja Sunnuntailounasta ja viihteen puolelta Suurmestaria eri versioineen.

Kaikkiaan MTV:n sisältöjen parissa käytetty aika lisääntyi 2,3 prosenttia.

Kaikkiaan MTV:n sisältöjen parissa käytetty aika lisääntyi 2,3 prosenttia. MTV:n uutiset ja ajankohtaisohjelmat tekivät myös kevään tavoittavuusennätyksensä vaaliviikolla, jolloin ohjelmat tavoittivat 3,4 miljoonaa katsojaa viikossa. Tavallisesti korkeammalle päästään tiedotteen mukaan vain jääkiekon MM-kisojen yhteydessä, jolloin otteluiden tauoilla nähtävät uutiset keräävät suuria yleisömääriä.

Eduskuntavaaleihin liittyvät ohjelmat kiinnostivat varsinaisen vaaliviikon ulkopuolellakin suomalaisia enemmän kuin neljä vuotta sitten.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa