UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Brändit
13.8.2021 9:55
S-ryhmä avaa Viroon kuusi uutta Prismaa – suomalaisbrändit saavat ison hyödyn
Virosta on löytynyt tähän mennessä yhdeksän Prismaa.
Toni Rajamäki
Kolumni
13.8.2021 9:05
Toimitusjohtajan kolme suurinta markkinointiongelmaa
Myyntiä ja markkinointia ei pitäisi erottaa toisistaan, kirjoittaa Ossi Ahto.
Ossi Ahto
Brändit
12.8.2021 13:30
Tokmanni lanseeraa kanta-asiakasohjelman ensi viikolla – “Olemme varmoja siitä, että kaikki halpojen hintojen ystävät ottavat Tokmanni Klubin ilolla vastaan”
Myös Tokmanni alkaa tarjota kanta-asiakkailleen etuja. Isoista kaupan alan toimijoista viimeisimpänä etuohjelman otti käyttöön Lidl.
Toni Rajamäki
Toimistot
12.8.2021 9:20
Markkinoinnin huipputekijä Mikael Castrén nousee tärkeään rooliin Tapauksessa, joka pyrkii kasvattamaan liikevaihtonsa yli 50 miljoonaan euroon
Mikael Castrén siirtyi johtamaan tapahtumatoimistossa kuluttajatapahtumien liiketoimintaa Pohjoismaissa.
Toni Rajamäki
Kolumni
12.8.2021 8:35
Monen yrityksen evästehallinta on pielessä – markkinoinnin tehtävä on laittaa se kuntoon
Traficomin ohjeistus evästeiden hallintaan vaatii vielä hiomista, kirjoittaa Petri Mertanen.
Petri Mertanen
Mainonta
11.8.2021 13:30
Duunitori kampanjoi erottuvasti jääkiekon MM-kisojen aikana – markkinointijohtaja Mikko Martikainen kertoo, millaisiin markkinointituloksiin yritys ylsi
Kampanjan kokonaiskontaktimäärä ylsi lähes 17 miljoonaan.
Toni Rajamäki
Brändit
11.8.2021 12:45
Finlaysonin Mikko Koponen lähtee vetämään bränditalo Manna & Co:ta
Tunnettujen suomalaisbrändien muodostama uusi yhtiö on saanut toimitusjohtajan.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
11.8.2021 12:15
Päivittäistavarakaupan kasvu hidastui huhti-kesäkuussa
Ruokatuotteiden tuoteryhmässä nähtiin selvää kasvua.
Toni Rajamäki
Brändit
11.8.2021 9:40
Näin syntyi Starkin ja Ari Huuselan menestyksekäs yhteistyö, joka palkittiin Vuoden sponsorointitekona
Moniulotteinen markkinointikokonaisuus toi puu- ja rakennustarvikebrändille kovia tuloksia.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
10.8.2021 15:45
Selvitys markkinoijan tärkeimmistä taidoista: kolme neljästä pitää dataan pohjautuvaa päätöksentekoa erittäin tärkeänä, ohjelmointikielten osaamiselle ei anneta suurta painoarvoa
Markkinointialalla ymmärretään hyvin datan merkitys. Yllättäviä tuloksia saatiin muun muassa datan visualisoinnin arvosta.
Toni Rajamäki
Brändit
10.8.2021 11:45
Citycon aikoo tehdä kaikista kauppakeskuksistaan hiilineutraaleja vuoteen 2030 mennessä
Yhtiö hyödyntää aurinkoenergiaa jo kolmessa eri kauppakeskuksessa Suomessa.
Toni Rajamäki
Brändit
10.8.2021 11:00
Pakotteista kärsivän Huawein tulos laski historiallisen paljon
Elektroniikkavalmistaja ei ole onnistunut Kiinan ulkopuolella.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
10.8.2021 9:55
Suomalainen nettilakipalvelu Aatos hankki vajaassa vuodessa 15 000 käyttäjää – nyt markkinointieurot lyödään Pohjoismaiden valloittamiseen
Lupaava startup-yhtiö keräsi 1,2 miljoonan euron rahoituksen, jonka avulla yritys kiihdyttää kansainvälistä kasvuaan.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
9.8.2021 13:00
Vähittäiskaupan kasvu hiipuu syksyllä, ennustaa Kaupan liitto
Vähittäiskaupan liikevaihdossa nähtiin viime vuonna kasvua 4,3 prosenttia.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
9.8.2021 11:00
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Mainosinvestoinnit kasvavat vauhdilla, mutta teollisuuden ongelmat huolestuttavat
Autobrändien tuotantovaikeuksilla saattaa olla iso vaikutus mainosinvestointeihin.
Toni Rajamäki
Media
6.8.2021 13:35
YouTube haastaa tosissaan TikTokin ja investoi 100 miljoonaa dollaria Shorts-videoita tekevien sisällöntuottajien palkkioihin
YouTube palkitsee avokätisesti Shorts-sisällöntuottajia elokuusta alkaen.
Toni Rajamäki
Luovuus
6.8.2021 12:10
Nämä neljä trendiä nousivat esiin 2021 Cannes Creative Effectiveness Lions -menestystöissä
Voittajia yhdisti muun muassa teknologian taitava hyödyntäminen ja rohkeus.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
6.8.2021 10:25
Selvitys: Instagram tarjoaa maailman suurimmille urheiluseuroille väylän jättimäisiin mainostuloihin
Real Madridin kaltainen suurseura voi ansaita jopa yli 200 000 euroa yhdellä julkaisulla.
Toni Rajamäki
Luovuus
6.8.2021 9:40
Digimaailman yhdenvertaisuuteen panostanut Louhos Digital teki poikkeuksellisen ratkaisun: työntekijöillä on jatkossa mahdollisuus tehdä vapaaehtoistyötä työajalla yksinäisten parissa
"Sosiaalinen vastuullisuus on merkittävä osa yrityksemme kulttuuria", sanoo toimitusjohtaja Iiro Junnila.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
5.8.2021 12:35
Suomalaisyritykset eivät tue hanakasti e-urheilujoukkueita, mutta kehitystä tapahtuu koko ajan – “Yhteistyökumppanuuksien luominen on vielä tällä hetkellä hankalaa”
Suomalaispelaajien saama korvaus on yleensä ottaen nimellistä, sanoo SEUL:n Miika Pulkkinen.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.