Luovuus

Digimaailman yhdenvertaisuuteen panostanut Louhos Digital teki poikkeuksellisen ratkaisun: työntekijöillä on jatkossa mahdollisuus tehdä vapaaehtoistyötä työajalla yksinäisten parissa

"Sosiaalinen vastuullisuus on merkittävä osa yrityksemme kulttuuria", sanoo toimitusjohtaja Iiro Junnila.
Kuva:
Nella Merisaari/Louhos Digital
Digimaailman yhdenvertaisuuteen panostanut Louhos Digital teki poikkeuksellisen ratkaisun: työntekijöillä on jatkossa mahdollisuus tehdä vapaaehtoistyötä työajalla yksinäisten parissa

Digimarkkinoinnin toimisto Louhos Digital lisää panostuksiaan vastuullisuustoimintaansa, yritys tiedottaa. Turkulaistoimisto kertoo lähteneensä Lähde-liikkeen pääyhteistyökumppaniksi auttaakseen järjestöä yksinäisyyden torjumisessa. Samalla Louhos on linjannut, että toimiston työntekijät voivat tehdä vapaaehtoistyötä työajallaan.

Lähde-liike on voittoa tavoittelematon brändi, joka haluaa tehdä Suomesta maailman johtavan maan yksinäisyyden vastaisessa taistelussa. Uuden yhteistyöskuvion myötä yksinäisyyden torjumisesta halutaan tehdä helpompaa, innostavampaa ja palkitsevampaa sekä saattaa yhteen järjestöjen, yritysten, instituutioiden ja yksityishenkilöiden voimavaroja.

Louhos on tullut tunnetuksi vastuullisesta liiketoiminnastaan, jossa tähdätään konkreettisiin tekoihin. Lähde-liikkeen kanssa solmittu yhteistyö on yksi osoitus siitä. Aiemmin tänä kesänä yritys lanseerasi palvelun, jonka tavoitteena on lisätä yhdenvertaisuutta digimaailmassa.

Louhoksen työntekijöillä on tulevaisuudessa mahdollisuus tehdä esimerkiksi vapaaehtoistyötä yksinäisten parissa työajalla, mikä on poikkeuksellinen ratkaisu yritykseltä.

– Tavoitteenamme on innostaa muita yrityksiä mukaan toimiin, jotta voimme tehdä yhtenä rintamana hyvää. Sosiaalinen vastuullisuus on merkittävä osa yrityksemme kulttuuria, kertoo Louhoksen toimitusjohtaja ja yrittäjä Iiro Junnila (kuvassa) tiedotteessa.

Lähteen ja Louhoksen yhteistyö käynnistyy toden teolla ensi viikolla, jolloin organisaatiot järjestävät yhdessä hyväntekeväisyysgolftapahtuman Maskussa. Tapahtuman tuotot ohjataan neljälle eri järjestölle.

Lue myös: Turkulainen digitoimisto Louhos Digital lanseerasi uuden palvelun, joka tähtää Suomen johtavaksi saavutettavuuden asiantuntijaksi

Haluatko lukea myös jatkossa suomalaisten toimistojen teoista? Tilaa uutiskirjeemme ja saat viikoittain MarkkinointiUutisten mielenkiintoisimmat jutut sähköpostiisi.

Seuraa MarkkinointiUutisia sosiaalisessa mediassa ja saat tuoreet uutiset helposti feediisi.

Lisää luettavaa