UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Kolumni
30.8.2021 8:25
Näin kasvatat brändisi markkinaosuutta – tai vaihtoehtoisesti markkinointiosaston Tyky-päivän budjettia
Rahassa kylpeviä suomalaisia tavoitetaan merkityksellisyydellä, jota rakennetaan neljän eri osatekijän avulla, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Brändit
27.8.2021 13:25
Airbnb:lta näyttävä bränditeko: yhtiö majoittaa 20 000 afganistanilaista ilmaiseksi
Yhtiö haluaa teollaan näyttää esimerkkiä myös muille yrityksille.
Toni Rajamäki
Brändit
27.8.2021 12:45
Onko asiantuntijoiden teilaamalla brändillä mahdollisuutta menestyä? “Tuhoon tuomitun” Bypiasin tarina antaa selkeän vastauksen
Ammattiväen teilaama Bypias herätti tällä viikolla keskustelua MarkkinointiKollektiivin Facebook-ryhmässä.
Toni Rajamäki
Brändit
27.8.2021 10:15
Ravintolabrändi Taco Bell laajenee Suomessa
Kansainvälinen jättiketju kasvaa vauhdilla myös Suomessa.
Toni Rajamäki
Kolumni
27.8.2021 9:10
Nämä kolme trendiä muuttavat markkinointia tulevaisuudessa – oletko varautunut?
Markkinoinnin murros on käynnissä, ja se koskettaa jokaista brändiä ja kuluttajaa. Erityisesti kolme trendiä muovaa kuluttajien asenteita ja käytöstä merkittävästi, kirjoittaa Z-sukupolveen kuuluva Elina Mäkelä.
Elina Mäkelä
Digitaalisuus
26.8.2021 12:40
Markkinoinnin startup-yritys Boksi nostettiin kansainvälisessä mediassa Helsingin lupaavimpien startupien joukkoon
Boksi tarjoaa alustan vaikuttaja- ja sisältömarkkinoinnin ketterään hallinnointiin.
Toni Rajamäki
Media
26.8.2021 10:30
Tutkimus: Valtaosassa Cannesin voittajatöistä hyödynnetty sosiaalista mediaa keskeisenä osana kampanjaa
Somevoittajien töissä korostuu muun muassa aidot teot.
Toni Rajamäki
Kolumni
26.8.2021 9:40
Kipu on ystäväsi - siitä tiedät, että olet elossa
Organisaatioissa on nyt hyvä aika miettiä, mistä asioista on päästävä eroon, mitä kannattaa muuttaa ja mitä pitää ennallaan, kirjoittaa Mika Hyötyläinen.
Mika Hyötyläinen
Brändit
25.8.2021 15:35
Palkitusta suomalaisbrändistä Rootysta pyritään tekemään hittituote vientimarkkinoille – markkinointijohtaja Jami Teirikari kertoo, mikä tekee uutuustuotteista täysin poikkeuksellisia
"Euroopan lisäksi pyrimme suuntaamaan Aasiaan", Jami Teirikari paljastaa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
25.8.2021 14:05
Kauppakeskusten myynti- ja kävijämäärissä selvää kasvua
Kauppakeskusten kävijämäärä nousi toisella kvartaalilla 24 prosenttia viime vuodesta.
Toni Rajamäki
Luovuus
25.8.2021 10:40
Markkinoinnin supertähti David Droga nousee Accenture Interactiven johtoon – Eka Ruola ei yllättynyt kohutusta päätöksestä
Droga siirtyy konsulttiyhtiön modernin luovuuden yksikön toimitusjohtajaksi, ja lisäksi hän toimii luovan puheenjohtajan virassa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
25.8.2021 10:10
Markkinoijat kokevat haasteita erityisesti markkinointi-investointien tuottoprosentin mittaamisessa
Evästeiden poistuminen on saanut markkinoijat keksimään uusia ratkaisuja.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
24.8.2021 13:35
Mobiilimaksaminen ei ole vielä noussut koko kansan suosioon
Moni tietää mobiilimaksamismahdollisuudesta, mutta vain harva käyttää maksusovelluksia.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
24.8.2021 11:20
Tutkimus: Vastuullisuus vaikuttaa verkkokauppojen asiakkaiden valintoihin, mutta monet verkkokauppiaat eivät ole vakuuttuneita asiakkaiden valmiudesta maksaa vastuullisuudesta
Jopa 83 prosenttia kuluttajista on valmiita maksamaan hiilijalanjäljen kompensoinnista.
Toni Rajamäki
Toimistot
24.8.2021 9:20
TBWA\Helsingin ja Tietoevryn menestystyö The Polite Type sai kaksi palkintoa arvostetussa Red Dot -kilpailussa, Suomen kärkitoimisto nappasi yhteensä neljä pystiä
Kampanja on niittänyt toistuvaa menestystä alan kilpailuissa.
Toni Rajamäki
Luovuus
24.8.2021 8:50
Tekirin uuden toimitusjohtajan Riikka Kouhin mukaan yrityksillä on nyt poikkeuksellinen mahdollisuus olla luovia viestinnässään – “Pakko on paras muusa”
Kouhi hyppäsi elokuussa varatoimitusjohtajan paikalta toimitusjohtajaksi.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
23.8.2021 13:30
Futurice perusti uuden tytäryhtiön vastaamaan yritysten dataongelmiin – “Tarve datan systemaattiselle hyödyntämiselle lisääntyy kaikkialla”
Suomalaisella teknologia- ja innovaatioyritys Futuricella on nyt viisi tytäryhtiötä.
Toni Rajamäki
Kolumni
23.8.2021 10:35
Kohderyhmäsi arvomaailma on muuttunut, ja se on yrityksenne suurin liiketoimintariski
On se aika vuodesta kun vuoden 2022 tavoitteita ja budjetteja lyödään lukkoon. Viimeistään nyt on kuitenkin aika poiketa rutiinista. Euromääräisten tavoitteiden lisäksi yrityksen pitää tarkistaa kohderyhmän muuttuneet kulutustottumukset ja muuttuneet arvot, kirjoittaa Nea Barman.
Nea Barman
Luovuus
23.8.2021 9:50
Ellun Kanojen ja Pohjolan Perunan luoma uusi brändi sai kansainvälistä tunnustusta
Ellun Kanojen ja Pohjolan Perunan yhteisponnistus toi kultaa Transform Awards -kilpailussa.
Toni Rajamäki
Brändit
20.8.2021 13:30
Kantar: Maailman kymmenen arvokkaimman brändin listalla tapahtunut muutoksia vuoden aikana
Kärkipaikan jälleen napanneen Amazonin etumatka hupeni.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.