UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Ilmiöt
3.9.2021 8:55
Greenpeace vaatii fossiilimainonnan kieltämistä – ympäristöjärjestö peitti Finnairin mainoksen omalla banderollillaan
Greenpeacen ilmasto- ja energia-asiantuntijan Olli Tiaisen mukaan valtionyhtiön toiminta on irvokasta.
Toni Rajamäki
Brändit
2.9.2021 12:35
Kesko lanseerasi uuden kuluttajabrändin K-Auton
Kesko kokoaa kaikki autopalvelunsa saman brändin alle.
Toni Rajamäki
Brändit
2.9.2021 11:40
IPCC:n ilmastoraportti tuskin vaikuttaa merkittävästi brändien toimintaan – “Monilla yrityksillä on jo kunnianhimoiset tavoitteet”, sanoo vastuullisen markkinoinnin edelläkävijä John Grant
Monet brändit tekevät enemmän ja puhuvat vähemmän kuin vielä 10 vuotta sitten, alan asiantuntija linjaa.
Toni Rajamäki
Brändit
2.9.2021 11:00
S-Pankki aloittaa brändiuudistuksen
Pankki luopuu FIM-brändistä ja siirtää varainhoidon S-Pankki-brändin alle.
Toni Rajamäki
Kolumni
2.9.2021 10:00
Monivammainen sukulaispoikani ei löydä kaltaisiaan mainoskuvastosta, ja se on ongelma
Vammaisuus on mainonnassa tabu, joka jonkun pitäisi rikkoa, kirjoittaa Ulla Koivukoski.
Ulla Koivukoski
Luovuus
2.9.2021 8:45
Dentsulla johtotehtävissä työskennellyt Jenni Lieto vaihtaa Sanomalle
Lieto vahvistaa Sanoman B2B-markkinointipalveluja.
Toni Rajamäki
Kolumni
1.9.2021 14:53
100 000 näyttöä LinkedIn-postaukselle on saavutettavissa – mutta älä erehdy pitämään lukuja statusarvona
LinkedIn-postauksen suuri näyttömäärä ei takaa lantin lanttia taskuusi, jos yleisö ei ole oikea jakamallesi viestille, muistuttaa Tom Laine.
Tom Laine
Brändit
1.9.2021 12:45
Tokmannilta kova kiinnitys: Veli-Pekka Ääri uudeksi markkinointi- ja viestintäjohtajaksi
Ääriltä löytyy kokemusta sekä brändi- että toimistopuolelta.
Toni Rajamäki
Toimistot
1.9.2021 10:50
Hasan & Partners vahvistaa designpuoltaan entisestään – “Tulokset näkyvät varmasti asiakkaidemme brändeissä”
Luova toimisto on nimittänyt Chris Boltonin designjohtajakseen.
Toni Rajamäki
Brändit
1.9.2021 9:05
Miten yrityksestä luodaan oikeasti vastuullinen toimija? Näin vastaa maailman vastuullisimpiin brändeihin kuuluvan Nesteen Heidi Peltonen
Kestävä muutos vaatii strategista suunnittelua ja yhteistyötä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
31.8.2021 15:20
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Tony Hawk lanseerasi skeittilaudan, jossa on legendan omaa verta
Skeittaajalegendan laudat myytiin loppuun 20 minuutissa.
Toni Rajamäki
Luovuus
31.8.2021 11:15
Markkinointiviestintätoimisto Superson loi asiakkailleen uudenlaisen työkalun ja e-kirjan auttaakseen brändejä kääntämään vastuullisuusteot kilpailueduksi
Supersonin kehittämän CUSP-työkalun avulla löydetään asiakkaalle oikeanlaiset vastuullisuuteen liittyvät näkökulmat.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
31.8.2021 11:05
Johtotehtävissä eri digi- ja mediatoimistoissa työskennellyt Tero Tiainen siirtyi Sanomalta Adformille
Tiainen siirtyi mainosteknologiayrityksen myyntijohtajaksi.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
31.8.2021 8:25
Yritykset tavoittelevat tänä päivänä ajatusjohtajuutta, mutta mitä se edes tarkoittaa? UPM:n Paula Narkiniemi ja Dentsun Lauri Karolainen kertovat, mistä on kyse
"Ultimaattisena tavoitteena on, että oman alan keskustelu ikään kuin omistettaisiin".
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
30.8.2021 15:30
Suomalaisista 61 prosenttia ei ole tehnyt ostopäätöstä somemainoksen perusteella – TikTokin käyttäjät erottuvat tilastossa edukseen
MarkkinointiUutisten ja IROResearchin tekemän selvityksen mukaan yhdeksän kymmenestä kokee somemainonnan vähintään jokseenkin häiritsevänä.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
30.8.2021 13:40
Marko Hovinmäki valittiin uudelle nelivuotiskaudelle Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA:n puheenjohtajaksi
Hovinmäki on toiminut tehtävässään vuodesta 2017.
Toni Rajamäki
Toimistot
30.8.2021 10:10
Vuoden Toimisto -kisassa menestyneen Grapevinen perustaja Marika Siniaalto siirtyy pois toimitusjohtajan paikalta – korvaaja löytyi talon sisältä
Siniaalto toimii jatkossa Grapevinen asiakaskokemusjohtajana.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
30.8.2021 9:35
Hyvin tienaavat ovat valmiita aloittamaan kulutusjuhlan saatuaan koronarokotteen
Tilanteen helpottaessa etenkin johtavassa asemassa olevat henkilöt, ylemmät toimihenkilöt ja pääkaupunkiseudulla asuvat ihmiset haluavat ottaa vapaudesta kaiken irti.
Toni Rajamäki
Kolumni
30.8.2021 8:25
Näin kasvatat brändisi markkinaosuutta – tai vaihtoehtoisesti markkinointiosaston Tyky-päivän budjettia
Rahassa kylpeviä suomalaisia tavoitetaan merkityksellisyydellä, jota rakennetaan neljän eri osatekijän avulla, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Brändit
27.8.2021 13:25
Airbnb:lta näyttävä bränditeko: yhtiö majoittaa 20 000 afganistanilaista ilmaiseksi
Yhtiö haluaa teollaan näyttää esimerkkiä myös muille yrityksille.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.