UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Media
22.2.2021 12:05
Sanoma ottaa B2B-kampanjassaan kantaa uutismedian puolesta: “Investointi kotimaiseen mediaan on vastuullinen teko suomalaisilta markkinoijilta”
Sanoma painottaa kampanjassaan luotettavan mediaympäristön merkitystä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
22.2.2021 10:40
Suomalaiskuluttajat matkustivat koronasta huolimatta Viroon edullisen alkoholin perässä
Viron-matkailu väheni 66 prosenttia, mutta alkoholin tuonti Suomeen laski vain noin 30 prosenttia.
Toni Rajamäki
Brändit
22.2.2021 9:15
Näin syntyi Beanit-brändin kohuttu Lihalauantai-kampanja
Verso Food onnistui tavoittamaan suuret massat kampanjallaan, jonka tiedettiin aiheuttavan keskustelua.
Toni Rajamäki
Brändit
19.2.2021 13:45
Monet suomalaisautoilijat ovat merkkiuskollisia – Näiden autojen omistajista yli puolet aikoo pysyä samassa merkissä
Jopa 38 prosenttia suomalaisautoilijoista aikoo pitäytyä samassa merkissä tulevaisuudessakin.
Toni Rajamäki
Media
19.2.2021 12:50
OP Ryhmän Rahapuhetta-podcast ja Metsä Boardin vuosikertomus Oma Media -kilpailun voittoon
Kilpailun ykköspaikka jaettiin kahden median kesken.
Toni Rajamäki
Brändit
19.2.2021 12:30
Purjehtija Ari Huuselan ja Starkin yhteistyö valittiin vuoden sponsorointiteoksi – katso tästä kaikki palkitut
Palkintoja jaettiin yhdeksässä kategoriassa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
19.2.2021 9:25
Markkinointialan konkari Mikko Siukosaari perusti kumppaneineen digitaalisen vaatekaupan, jonka tavoitteena on olla maailman vastuullisin muodin kauppapaikka
Ninyes avasi Suomeen ensimmäisen hiilinegatiivisen vaatekaupan.
Toni Rajamäki
Media
19.2.2021 8:25
Vauhdilla pinnalle noussut somealusta Clubhouse tarjoaa yrityksille uudenlaisen mahdollisuuden kasvattaa verkostoja ja hankkia näkyvyyttä
Uuden somepalvelun käyttäjämäärä on noussut jo kahteen miljoonaan.
Toni Rajamäki
Kolumni
19.2.2021 7:00
Pois poteroista, mars!
Markkinoinnista pitäisi puhua kokonaisvaltaisena toimintana, kirjoittaa Pasi Sillanpää.
Pasi Sillanpää
Ilmiöt
18.2.2021 13:50
Suomessa on nyt talviurheilubuumi – Prisma myy hiihtovälineitä jopa kolminkertaisen määrän
Talviurheiluvälineiden myynti lähti rajuun nousuun tammikuussa.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
18.2.2021 13:15
Suomalaisyritys yhdisti hautauspalvelun ja huippu-designin – eturivin suunnittelijat mukana malliston luomisessa
Hautauspalvelukulttuuri on muuttumassa, kertoo alan yrittäjä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
18.2.2021 12:10
Saimaa Cycle Tour pyrkii kasvamaan kansainväliseksi jättitapahtumaksi
Pyöräilytapahtuma järjestetään ensimmäisen kerran heinäkuussa.
Toni Rajamäki
Kolumni
18.2.2021 7:05
Elämäsi tärkein briiffi on tässä, markkinoinnin ammattilainen
Mitä jos markkinointia mitataankin tulevaisuudessa sen perusteella, millaisia myönteisiä vaikutuksia sillä on maailmaan, kirjoittaa MarkkinointiUutisten päätoimittaja Iina Kansonen.
Iina Kansonen
Media
17.2.2021 14:55
Sivusto: Facebook saattaa tuoda markkinoille oman älykellon
Sosiaalisen median jättiläinen haluaa laajentaa toimintaansa laitepuolella.
Toni Rajamäki
Mainonta
17.2.2021 13:30
Mainostajien kannattaa pitää 60-vuotiaat naiset mielessä, kertoo tuore tutkimus
Sanoman tutkimuksen mukaan mainostajien on syytä päivittää käsityksensä ainakin yhdestä ostajaryhmästä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
17.2.2021 12:50
Tutkija: yhä useampi kuluttaja on halukas maksamaan vastuullisuudesta ekstraa
Vastuullisuudesta kiinnostunut asiakassegmentti on valmis maksamaan vastuullisesta pizzasta 10–14 prosenttia enemmän, kertoo Kotipizzan viestintä- ja vastuullisuusjohtaja.
Iina Kansonen
Luovuus
17.2.2021 11:25
Luovan suunnittelun Vuoden Huiput 2020 -kisan voittajakandidaatit selvillä
Parhaat työt palkitaan huhtikuussa.
Toni Rajamäki
Brändit
17.2.2021 10:40
Leipomoyhtiö Vaasan yhteistyöhön Huuhkajien ja Helmarien kanssa – maajoukkuepelaajat koristavat jatkossa leipäpakkauksia
Vaasan haluaa tukea Suomen jalkapallomaajoukkueita EM-kisahankkeissaan.
Toni Rajamäki
Brändit
17.2.2021 10:00
Härkäpapuruokia valmistava yritys kannustaa lihan syömiseen lauantaisin, koska ruokavaliokeskustelu on liian kärjistynyttä
Verso Food tuli näkyvästi esiin Lihalauantai-kampanjallaan.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
16.2.2021 13:40
Tällaista verkkosivudataa yritysten kannattaa seurata
Tutkimuksen mukaan yli puolet kävijöistä katoaa saman tien, jos mobiilisivun lataus kestää yli kolme sekuntia.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.