Unsplash/Jonathan Smith
Brändit

Purjehtija Ari Huuselan ja Starkin yhteistyö valittiin vuoden sponsorointiteoksi – katso tästä kaikki palkitut

19.2.2021 12:30
Toni Rajamäki
Palkintoja jaettiin yhdeksässä kategoriassa.

Yksinpurjehtija Ari Huuselan ja rautakauppaketju Starkin yhteistyö on valittu vuoden sponsorointiteoksi Sponsorointi & Tapahtumat ry:n vuotuisessa Awards-gaalassa. Ari Huusela ja STARK matkalla maailman ympäri -niminen projekti valittiin myös yleisön suosikiksi sponsorointikategoriassa.

Stark toimi Huuselan päätukijana mahdollistaakseen hänen osallistumisensa purjehduksen maailmanympärikilpailuun. Vendee Globe -nimiseen kisaan osallistuminen oli historiallinen temppu, sillä kisassa ei oltu koskaan aiemmin nähty pohjoismaalaista purjehtijaa.

Voittajatyö on Suomen edustajana European Sponsorships Awards -kilpailussa vuoden päästä.

Kaikki SPOT Awardsin voittajat

Vuoden sponsorointiteko:
Ari Huusela ja STARK matkalla mailman ympäri

Vuoden urheilusponsorointi:
Knowledge is Progress – Polarin ja Valtteri Bottaksen brändiyhteistyö

Vuoden kulttuurisponsorointi:
Urheilumuseo X BilleBeino

Vuoden vastuullisuuskampanja:
Nordea: We grow startups

Vuoden sponsoroinnin kohde / oikeuksien omistaja:
Subway Kansallinen Liiga – Pelin nimi on jalkapallo

Vuoden sponsori:
PostNordin ja Suomen koripalloliiton yhteistyö

Vuoden tapahtuma:
Atria Wilhelm -Unelmien MM-kisat

Yleisön suosikki, vuoden sponsorointinosto:
Ari Huusela ja STARK matkalla mailman ympäri

Yleisön suosikki, vuoden tapahtuma:
Urheilugaala 2020

Lähde: Spot.fi

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)