UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Media
3.2.2022 9:25
Metan tulos laski vuoden viimeisellä neljänneksellä, mutta mainostuloissa nähtiin kasvua
Facebookin taustayhtiön osakekurssi lähti laskuun tulosjulkistuksen jälkeen.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
3.2.2022 8:40
Genero ostaa verkkokauppaan erikoistuneen markkinointitoimiston
Rho+One auttaa yrityksiä kasvamaan digitaalisen mainonnan avulla.
Toni Rajamäki
Kolumni
3.2.2022 8:20
Markkinointi ja johtaminen ovat vaaravyöhykkeellä, jos tanssimme mielensäpahoittajien pillien mukaan
Jos viestintä ei saa missään nimessä herättää negatiivisia tunteita, ei se voi herättää myöskään positiivisia tunteita, kirjoittaa Mika Hyötyläinen.
Mika Hyötyläinen
Kolumni
2.2.2022 9:50
Palvele hintahaukkoja, ymmärrä kanta-asiakkaita
Yritykset kuluttavat liian usein kaiken energiansa juoksemalla hintalappu rintamuksessa uusien asiakkaiden perässä, kirjoittaa Arttu Käyhkö.
Arttu Käyhkö
Toimistot
2.2.2022 9:35
Pauli Aalto-Setälä on valittu Kaiku Helsinki & Cocommsin hallituksen puheenjohtajaksi
Aalto-Setälä jätti viime vuonna Dentsun toimitusjohtajan paikan.
Toni Rajamäki
Media
2.2.2022 8:35
Valtaosa suomalaisista on kasvattanut päivittäistä median kulutustaan – monilla käyttö lisääntynyt yli kaksi tuntia päivässä
Luottamus mediaa kohtaan on kasvanut maltillisesti pandemia-aikana.
Toni Rajamäki
Toimistot
1.2.2022 16:20
Fuusiosta syntynyt toimisto Duran Creative yhdistää brändit ja tarinat – ”Vain sellaiset brändit menestyvät, jotka osaavat kertoa tarinoita”
Duran Creativen muodostavat helsinkiläiset toimistot Concreto Agency ja Marker Creative, joita Jukka Vaittinen ja Jaakko Vanto ovat luotsanneet.
Minna Lehto
Brändit
1.2.2022 15:40
Tokmannilta uusi aluevaltaus: lifestylebrändi shop-in-shop-periaatteella
”Kaikkea kivaa, mutta ei mitään kallista”, kuuluu uutuusbrändi Minyn slogan. Brändille tulee myymälöihin omat, Tokmannin värimaailmasta erottuvat osastot.
Minna Lehto
Digitaalisuus
1.2.2022 12:45
Vain osa yrityksistä on onnistunut pandemian aiheuttamassa digiloikassa – teleoperaattori Elisa suunnannäyttäjänä
Suomen Digimenestyjät 2022 -tutkimuksessa arvioitiin yritysten digitaalisia kyvykkyyksiä asiakaskokemuksen näkökulmasta. Parhaiten ovat edelleen menestyneet teleoperaattorit.
Minna Lehto
Digitaalisuus
1.2.2022 12:15
Maailman parhaan rekrytointimarkkinoinnin työkalun kehittänyt Jobilla keräsi yli kahdeksan miljoonan euron rahoituksen vauhdittamaan kansainvälistä kasvua
Jobilla liikevaihto kasvoi vuodessa 150 prosentilla. Nyt katseissa on kasvu etenkin Saksassa ja Yhdysvalloissa.
Toni Rajamäki
Digitaalisuus
1.2.2022 9:45
Liana Technologies osti enemmistön Suomen suurimmasta WordPress-toimistosta
Yli kolmen miljoonan euron liikevaihtoon yltänyt Evermade jatkaa kaupasta huolimatta omana brändinään.
Toni Rajamäki
Toimistot
1.2.2022 9:20
Kuuki Marketing Lab osti enemmistön graafiseen erityisosaamiseen keskittyneestä Roban Konnasta
Kaupan myötä Roban Konna -nimi jää historiaan.
Toni Rajamäki
Kolumni
1.2.2022 7:15
Kun poliittinen viestintä käy kuumana, on paskankestävälle tuulettimelle käyttöä
Kriisiviestinnässä pahimmat iskut saattaa huolellisen strategisen pohdinnan tuloksena vastaanottaa joku muu kuin yhtiön toimitusjohtaja. Sama voi päteä poliittiseen viestintään, kirjoittaa MarkkinointiUutisten uusi kolumnisti Toni Perez.
Toni Perez
Media
31.1.2022 13:50
Näiden somekanavien käyttöä suomalaiset ovat kasvattaneet pandemia-aikana eniten
MarkkinointiUutisten ja IROResearchin tutkimus kertoo, että noin kolme neljästä suomalaisesta on kasvattanut jonkin somekanavan käyttöä korona-aikana.
Toni Rajamäki
Brändit
31.1.2022 12:35
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Spotify joutui kohun keskelle, Arlalle vuoden ruokahuijaus -palkinto
Jotkut asiakkaat boikotoivat Spotifyta, joka ei suostunut poistamaan palvelustaan Joe Roganin podcastia. Arla puolestaan sai kyseenalaisen palkinnon ilmastomainonnastaan.
Toni Rajamäki
Brändit
31.1.2022 9:40
Maailman tehokkain ruoan verkkokauppa aloitti toimintansa Suomessa
Norjalainen Oda ilmoitti Suomeen tulostaan viime keväänä. Nyt palvelu on auennut pääkaupunkiseudulla.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
31.1.2022 9:25
Tampereelle nousee Pohjoismaiden kolmanneksi suurin mainosnäyttö
Myös kaksi suurinta näyttöä sijaitsee Tampereella. Uusimman mainospinnan pinta-ala on 180 neliömetriä.
Toni Rajamäki
Brändit
31.1.2022 9:20
Aarne Töllinen aloittaa K-Auton markkinoinnin johdossa
Töllinen siirtyi K-Autolle Baronalta, jossa hän on vastannut markkinoinnista, viestinnästä ja brändistä.
Toni Rajamäki
Kolumni
31.1.2022 9:00
Osaajapula uhkaa rampauttaa toimistot
Irtisanoutumisaalto ja osaajapula tuottavat toimistoille ongelmia, jotka markkinoinnin asiantuntijoiden täytyy ratkoa, kirjoittaa Marika Siniaalto.
Marika Siniaalto
Mainonta
28.1.2022 13:50
Näin markkinoinnin ammattilaiset reagoivat Paula Vesalan BMW-mainokseen: “Kampanja on kökkö”
Vesalan ja BMW:n yhteistyö on kirvoittanut keskustelua sosiaalisessa mediassa.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.