UUSIMMAT
AIHEET
Viestintä
Myynti
Ilmiöt
Brändit
Digitaalisuus
Kolumni
Luovuus
Mainonta
Media
Toimistot
Kolumnit
Uusimmat uutiset
Brändit
19.5.2022 10:05
“Olemme harmissamme siitä, että mainontaamme pidetään viherpesuna” – Fortum kommentoi Vuoden huiputus -kilpailua
Fortum “voitti” Greenpeacen myöntämän kilpailun, jossa valittiin kuluneen vuoden törkein tai harhaanjohtavin fossiilimainos.
Toni Rajamäki
Brändit
19.5.2022 9:00
Digimarkkinoinnin supertähti Gary Vee sijoitti suomalaiseen startupiin
ArcticStartup keräsi uuden rahoituskierroksen ja sai mukaansa nimekkäitä sijoittajia.
Toni Rajamäki
Kolumni
19.5.2022 7:05
Mainostoimisto ei kuuntele asiakasta – se ottaa päähän kerta toisensa jälkeen ja muistuttaa, että nöyryys on toimiston paras ominaisuus
Luovalla alalla jokainen rakastuu omiin ideoihinsa ja puolustaa niitä henkeen ja vereen. Se voi olla hyvä piirre – mutta vain tiettyyn pisteeseen asti, kirjoittaa Mika Hyötyläinen.
Mika Hyötyläinen
Mainonta
18.5.2022 13:10
Voittiko Lidl jääkiekon MM-kisojen markkinointipelin tällä mainoksella?
Lidl loihti näyttävän mainoksen Helsingin Sanomien etusivulle. Myös monet muut brändit ovat osoittaneet luovuutensa MM-kisojen aikana.
Toni Rajamäki
Brändit
18.5.2022 11:45
Suomalainen kryptovaluuttatoimija tarjoaa uusille asiakkailleen ilmaiset pizzat – idea syntyi surullisenkuuluisasta bitcoin-tarinasta
Coinmotion juhlii tällä viikolla bitcoinin vuosipäivää ja houkuttelee uusia asiakkaita pizzan voimalla.
Toni Rajamäki
Kolumni
18.5.2022 10:55
Make Love, Not Special Military Operation
Kuluttajan huomion kaappaamiseen on pyritty vuosien varrella vaihtuvin konstein. Markkinointiviestintä ja siten myös sloganit ovat aina heijastelleet omaa aikakauttaan, kirjoittaa Anssi Järvinen.
Anssi Järvinen
Toimistot
18.5.2022 9:05
🔍 Huippunimien perustama United Imaginations aikoo tuoda positiivisen tuulahduksen toimistokenttään
Uuden toimiston taustalta löytyvät suomalaisen markkinoinnin tähtikaartiin kuuluvat Jyrki Poutanen, Steve Brown ja Henri Valtere sekä Helsingin Sanomien päätoimittaja Anu Ubaud. Sijoittajina taustalla ovat Robin Bade ja Tom Nickels.
Toni Rajamäki
Brändit
17.5.2022 12:15
Suomen vahvimmat teknologiabrändit selvillä – Apple ei loista Suomen-markkinassa
Yougov selvitti eri teknologiabrändien maineen Suomessa.
Toni Rajamäki
Brändit
17.5.2022 12:05
Suomalainen startup teki miljoonainvestoinnin yhden tuotteen tuotantoon, brändäykseen ja markkinointiin, mutta Ruokavirasto laittoi kapuloita rattaisiin: tuotenimi on muutettava
Kaurameijeri Mö Foodsin toimitusjohtajan mukaan viranomaisten päätös tuntuu hullulta.
Toni Rajamäki
Brändit
17.5.2022 10:45
McDonald’s jättää Venäjän pysyvästi
Pikaruokaketju oli aiemmin sulkenut kaikki ravintolansa, ja nyt yhtiö aikoo myydä kaikki kiinteistönsä Venäjällä.
Toni Rajamäki
Ilmiöt
17.5.2022 10:05
Miksi brändit eivät tavoita Z-sukupolvea tarpeeksi hyvin? Bob the Robotilla työskentelevältä nuorelta lahjakkuudelta Rasmus Kärkkäiseltä löytyy selkeä vastaus
Kärkkäisen mukaan nuoret aikuiset on tärkeintä tavoittaa aikaisessa vaiheessa, sillä he ovat tulevaisuuden asiakkaita.
Toni Rajamäki
Brändit
17.5.2022 9:10
Suomalaisyritys solmi yli sadan miljoonan euron sopimuksen muotijätin kanssa
Infinited Fiber on tehnyt jo aiemmin sopimukset monien kansainvälisten huippubrändien kanssa.
Toni Rajamäki
Toimistot
16.5.2022 14:50
Framme yhtiöitti oman digitaalisen palvelunsa, jotta mainostajat pystyvät tekemään entistä vastuullisempia päätöksiä
Framme kehitti työkalun ympärille uuden brändin, jotta innovatiivisesta keksinnöstä saadaan revittyä paras potentiaali irti.
Toni Rajamäki
Media
16.5.2022 12:45
Mielenkiintoisimmat markkinointiuutiset maailmalta: Netflix saattaa tuoda mainokset palveluunsa jo tänä vuonna, NoA sai merkittävän tunnustuksen
Netflixissä saatetaan nähdä mainoksia jo loppuvuodesta, Suomessakin toimivat ruotsalaistoimistot myytiin isolle konsernille.
Toni Rajamäki
Toimistot
16.5.2022 10:00
Monissa huipputöissä mukana ollut Saana Simander vaihtaa TBWA\Helsingin Bob the Robotiin
PR:n erikoisosaajan kädenjälki on näkynyt muun muassa Polite Type -työssä.
Toni Rajamäki
Toimistot
16.5.2022 9:50
Asennemedia voitti Tubecon Awardsin toimistopalkinnon – katso tästä kaikki voittajat
Storytel vastasi vuoden parhaasta kaupallisesta yhteistyöstä.
Toni Rajamäki
Kolumni
16.5.2022 7:05
Panostetaan monopoleihimme, sillä maailma on niitä täynnä TikTokista alken
VR, Alko ja Veikkaus voivat olla Suomen kultakaivoksia, jos uskallamme tehdä monopoleistamme globaaleja, kirjoittaa Nea Barman.
Nea Barman
Toimistot
13.5.2022 13:55
Kolme suomalaista mukaan Cannes Lionsin tuomaristoon
Muun muassa SEKin Suvi Lähde tuomaroi tänä vuonna Cannesin töitä.
Toni Rajamäki
Kolumni
13.5.2022 10:20
Edelleen moni asiakas joutuu toimiston huijaamaksi – siksi on aika lanseerata asiakasvastuullisuuden käsite
Itseään asiantuntevaksi tekijäksi kutsuvan toimiston on oltava vastuullinen ilman, että sitä pitää erikseen vaatia, kirjoittaa Marika Siniaalto.
Marika Siniaalto
Luovuus
13.5.2022 9:50
Zalando toi kuluttajat valokeilaan – verkkokauppajätin kevään kampanja on oiva esimerkki kokemuksellisuuden hyödyntämisestä markkinoinnissa
Dentsu vastasi luovasta työstä ja mediasuunnittelusta kampanjan jalkautuksessa Suomen-markkinaan.
Toni Rajamäki
Edellinen
Näytä lisää
Tilaa uutiskirje
Saat viikoittaisen koosteen tärkeimmistä uutisista suoraan mailiisi.
Kyllä, Haluan liittyä MarkkinointiUutisten sähköpostilistalle.
Tietosuoja- ja rekisteriselosteen löydät
täältä
.
Kiitos! Tilaus onnistui.
Hups! Jotain meni pieleen - jos ongelma ei poistu, olethan yhteydessä niin korjaamme sen.