Media

Tässä ovat MarkkinointiUutisten vuoden 2023 luetuimmat jutut

22.12.2023 15:00
Toimitus
Uusi alennusmyyntilaki herätti lukijoiden kiinnostuksen.

Vuosi 2023 lähestyy loppuaan, joten kokosimme yhteen MarkkinointiUutisten vuoden luetuimmat jutut.

Vuoden luetuin artikkeli käsitteli uuden alennusmyyntilain vaikutusta Black Friday -tarjouksiin. Suosittuja olivat myös Diili-finalisti Tiina Räisäsen rekrytoinnista ja TBWA\Helsingin strategiajohtaja Markus Niemisen lähdöstä kertovat uutiset.

MarkkinointiUutisten 10 luetuinta artikkelia vuonna 2023:

1. Uusi alennusmyyntilaki vaikuttaa nyt ensimmäistä kertaa Black Friday -tarjouksiin – miten se näkyy marraskuun lopun kampanjoissa? (lokakuu)

2. Diili-finalisti kaapattiin välittömästi some-sisältömarkkinointiin keskittyvään firmaan – kuuden viikon työhaastattelu riitti (kesäkuu)

3. TBWA\Helsingin strategiajohtaja jättää toimiston ja siirtyy yrittäjäksi – toimiston ovi on käynyt viime aikoina tiuhaan (elokuu)

MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

4. Uuteen helsinkiläisravintolaan ovat päivällä tervetulleita vain jäsenet (marraskuu)

5. Finnairin mainos äänestettiin Vuoden huiputukseksi: “Oppikirjaesimerkki viherpesusta” (huhtikuu)

6. Ivalo Creativen uusi luova johtaja Inker-Maaria Ketonen uskoo luovuuteen ja ansaittuun mediaan (tammikuu)

7. Fazer luottaa Hesarin etusivulla lähes pelkkään väriin (joulukuu)

8. Uusi luova studio Marmori Entertainment haluaa tehdä alasta monimuotoisemman: “Tämä maa on täynnä tarinoita, jotka ansaitsevat tulla kuulluksi” (huhtikuu)

9. Juha-Petteri Kukkonen palaa mainosmaailmaan: osti osuuden Sherpasta (tammikuu)

10. Avidly uudisti luovan työn johtamisen mallinsa: tässä ovat toimiston kuusi luovaa johtajaa (tammikuu)

Lue myös: MarkkinointiUutisten vuoden 2022 luetuimmat jutut